Gjest Katee Skrevet 14. juni 2010 #3362 Skrevet 14. juni 2010 Jeg kan anbefale deg noen? Nike vomero 4+ Deilige sko å løpe i! Jeg skal teste ut mine igjen i nitiden!!! Bilde av mine sølv og rosa Å?! ROSA!!!! Jeg elsker deg, appi! :strix: Men jeg føler meg så dum. Skriver jeg virkelig som en jungelmann med et bjørneskinn rundt skrittet? Med tanke på skrivefeil altså? Huff, jeg må begynne å konsentrere meg mer. På hårfargen deres? Kan jeg vel. Alyah = brunette, men farget håret svart før. Appi = Mørkblond, men mer lys enn mørk. Faithy = rødhåret. Mia = blond. Så flink du er. Denne linken er ganske oversiktlig med informasjon. http://www.klikk.no/helse/trening/article291728.ece Ellers hadde vel Appi noen bra forslag. Hovedtingen er underlaget og hvordan du løper - lander på foten. Passer skoene på de to områdene kan du bare til gutta og sprinte fra de. Kristian da, ikke vær så bekymret. Du skriver ganske så perfekt, kjære deg Skal stikke innpå en skikkelig sportsbutikk og finne noen gode sko, tenker jeg Løper mest på asfalt og grus (løper og løper, fru Blom ) Angående hårfargen så er jeg mørkblond (var helt lysblond som liten, men det har mørknet). Men jeg farger det rødt Me likey red
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 #3363 Skrevet 14. juni 2010 Å?! ROSA!!!! Jeg elsker deg, appi! :strix: Kristian da, ikke vær så bekymret. Du skriver ganske så perfekt, kjære deg Skal stikke innpå en skikkelig sportsbutikk og finne noen gode sko, tenker jeg Løper mest på asfalt og grus (løper og løper, fru Blom ) Angående hårfargen så er jeg mørkblond (var helt lysblond som liten, men det har mørknet). Men jeg farger det rødt Me likey red Nåååh Og jeg ville tippet at du var rødhåret
mia83 Skrevet 14. juni 2010 #3364 Skrevet 14. juni 2010 Jeg er ikke blond. Jeg er brunette. Helt glatt hår.
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2010 #3365 Skrevet 14. juni 2010 Nåååh Og jeg ville tippet at du var rødhåret Ville du? Noen spesiell grunn? Er jeg så fyrig?!
Faithy Skrevet 14. juni 2010 #3366 Skrevet 14. juni 2010 Og jeg er naturlig lys. Her bommet nok Kristiangutten. Men litt morsomt hvordan man kan forestille seg andre. Kristian er mørk, tror jeg.
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2010 #3367 Skrevet 14. juni 2010 Og jeg er naturlig lys. Her bommet nok Kristiangutten. Men litt morsomt hvordan man kan forestille seg andre. Kristian er mørk, tror jeg. Det tror jeg også han er
mia83 Skrevet 14. juni 2010 #3368 Skrevet 14. juni 2010 Av en eller annen grunn så har jeg også forestilt meg det.
Gjest hogwash Skrevet 14. juni 2010 #3369 Skrevet 14. juni 2010 *Kaste inn brannfakkel* Hogwash har aldri falt for annet enn brunetter
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 #3370 Skrevet 14. juni 2010 Jeg vet han er mørk, det har han sagt til meg tidligere Aner ikke hvorfor jeg trodde du var rødhåret Alyah? :klø: Kanskje pga avataren? Nå har jeg vært å jogget i en time! Og trent mage, lår og rygg i en time. Er superfornøyd med treningsøkta mi Og joggeskoene mine er helt fantastiske
Faithy Skrevet 14. juni 2010 #3371 Skrevet 14. juni 2010 *Kaste inn brannfakkel* Hogwash har aldri falt for annet enn brunetter Beklager Hogwash (he he)
Gjest hogwash Skrevet 14. juni 2010 #3372 Skrevet 14. juni 2010 Beklager Hogwash (he he) Takk det samme!
mia83 Skrevet 15. juni 2010 #3374 Skrevet 15. juni 2010 Hogwash: Hva slags hårfarge har du? Kristian! Hatt en fin dag?
kristian82 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #3375 Skrevet 15. juni 2010 Kristian da, ikke vær så bekymret. Du skriver ganske så perfekt, kjære deg Skal stikke innpå en skikkelig sportsbutikk og finne noen gode sko, tenker jeg Løper mest på asfalt og grus (løper og løper, fru Blom ) Angående hårfargen så er jeg mørkblond (var helt lysblond som liten, men det har mørknet). Men jeg farger det rødt Me likey red Ok skal prøve å ikke bekymre meg. Kult det da Jenter altså, ha fokus på en god sko, ikke fargen. Jeg er ikke blond. Jeg er brunette. Helt glatt hår. Det er notert. Og jeg er naturlig lys. Her bommet nok Kristiangutten. Men litt morsomt hvordan man kan forestille seg andre. Kristian er mørk, tror jeg. Notert. Jepp, jeg er mørk. Av en eller annen grunn så har jeg også forestilt meg det.
Gjest Katee Skrevet 15. juni 2010 #3376 Skrevet 15. juni 2010 Ok skal prøve å ikke bekymre meg. Kult det da Jenter altså, ha fokus på en god sko, ikke fargen. Men fargen er viktig også!
Gjest hogwash Skrevet 15. juni 2010 #3377 Skrevet 15. juni 2010 Hogwash: Hva slags hårfarge har du? Jeg tror det kalles mørkblond eller noe sånt? Evn. brunt. *Trille en iskald boks med Hansa fatøl bort til K*
Guriane Skrevet 15. juni 2010 #3378 Skrevet 15. juni 2010 Jeg henger meg på.. Jeg har mørkeblondt/lysebrunt(?) hår, men farger det mørkere
kristian82 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #3379 Skrevet 15. juni 2010 Men fargen er viktig også! Greit, siden du er jente så. :gjeiper: Jeg tror det kalles mørkblond eller noe sånt? Evn. brunt. *Trille en iskald boks med Hansa fatøl bort til K* Takk takk. Jeg henger meg på.. Jeg har mørkeblondt/lysebrunt(?) hår, men farger det mørkere :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå