Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meg og, jeg pleier å være kanakas :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og, jeg pleier å være kanakas :ler:

:jepp::fnise:

Hvordan skal jeg vite hvem som er deg da? :arwen:

Nå må jeg spise (og ja Alyha) dvs. jeg må logge av...ellers glemmer jeg bare å spise, maten blir kald og jeg :kjefte: på meg selv. :fnise:

Skrevet

Kanakas lita jente med blondt krøllete hår, ikke til å ta feil av ;)

Gjest Katee
Skrevet

:jepp::fnise:

Hvordan skal jeg vite hvem som er deg da? :arwen:

Nå må jeg spise (og ja Alyha) dvs. jeg må logge av...ellers glemmer jeg bare å spise, maten blir kald og jeg :kjefte: på meg selv. :fnise:

Du skriver fortsatt som Tarzan :skratte: Spis pent nå da ;)

Gjest hogwash
Skrevet

Er du blond? :bond:

Av en eller annen grunn var jeg sikker på at du var mørkhåret... Avataren kanskje :vetikke:

Skrevet (endret)

Av en eller annen grunn var jeg sikker på at du var mørkhåret... Avataren kanskje :vetikke:

Hm, kanskje for at jeg virker smart på KG eller?? :skratte:

Endret av *appifany*
Gjest Katee
Skrevet

dere er rare :skratte:

Og det er derfor du liker oss, sant? ;)

Gjest Katee
Skrevet

I morgen må du gjette hårfargen til alle damene i den rosa tråden :opplyser:

;)

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

jeg også har fått det for meg :ler:

Og det er derfor du liker oss, sant? ;)

selfølgelig :nigo: (jeg er jo enda rarere selv :ler: )

;)

:ler: det kan bli spenndende! :fnise:

Skrevet

Hehe, litt interessant at man kan lage "bilder" av andre bare man skriver med dem på nett ;) Litt skøy. Gleder meg til hårfagetipping :nigo::fnise:

Gjest hogwash
Skrevet

;)

Jeg regner jo selvfølgelig med at dere har ca det samme som på avatarene! :opplyser:

Jeg er jo prikk lik min!

Skrevet

Ny avatar jo :hoppe: Tøff :bond:

Du skriver fortsatt som Tarzan :skratte: Spis pent nå da ;)

Nei, ikke si sånn da. :flau: Jeg skal skjerpe meg. K82 skal fra dette øyeblikket konsentrere seg når han skriver innlegg. :sukk:

dere er rare :skratte:

:fnise: Man må være rar, ellers er man ikke interessant.

Hehe, litt interessant at man kan lage "bilder" av andre bare man skriver med dem på nett ;) Litt skøy. Gleder meg til hårfagetipping :nigo::fnise:

Sant det. Åhh, nå vil jeg ikke skrive noe. Vil ikke skrive som Tarzan. :snurt:

Gjest Katee
Skrevet

Jo, skriv som Tarzan, det er jo morsomt! :hoppe: Pretty please?! :lur:

Skal dere ikke prøve og gjette en gang?? :sukk:

:hoppe: Nå skal jeg løpe! :nigo: Kan du ikke anbefale meg noen gode (og ikke minst fine) løpesko 'a, Kristian?

Skrevet

:hoppe: Nå skal jeg løpe! :nigo: Kan du ikke anbefale meg noen gode (og ikke minst fine) løpesko 'a, Kristian?

Jeg kan anbefale deg noen? :)Nike vomero 4+ Deilige sko å løpe i! Jeg skal teste ut mine igjen i nitiden!!! :nigo:

Bilde av mine sølv og rosa :)

Skrevet

Men jeg føler meg så dum. :sjenert: Skriver jeg virkelig som en jungelmann med et bjørneskinn rundt skrittet? :sukk: Med tanke på skrivefeil altså? Huff, jeg må begynne å konsentrere meg mer. :sur:

På hårfargen deres? Kan jeg vel. :nigo:

Alyah = brunette, men farget håret svart før.

Appi = Mørkblond, men mer lys enn mørk.

Faithy = rødhåret.

Mia = blond.

Så flink du er. :klappe: Denne linken er ganske oversiktlig med informasjon. http://www.klikk.no/helse/trening/article291728.ece

Ellers hadde vel Appi noen bra forslag. Hovedtingen er underlaget og hvordan du løper - lander på foten. Passer skoene på de to områdene kan du bare :flekke: til gutta og sprinte fra de. ;):skratte:

Jeg kan anbefale deg noen? :)Nike vomero 4+ Deilige sko å løpe i! Jeg skal teste ut mine igjen i nitiden!!! :nigo:

Bilde av mine sølv og rosa :)

:Nikke:

Skrevet

Ja, jeg har litt overpronasjon, men kan fremdeles ha normalsko for det er ikke så mye. Og de skoa jeg har er beregnet for hardt underlag som tredemølle og asfalt. Er himla go demping i dem, men løpsfølelsen blir litt mindre pga av dette. Men det plager IKKE meg, elsker at skoa er så dempet som dem er :)

k82; jeg er like lysblond som hun på bildet (omtrent) Hvorfor tror alle at jeg er mørkere i håret enn det jeg er :klø: ?

Skrevet

Ja, jeg har litt overpronasjon, men kan fremdeles ha normalsko for det er ikke så mye. Og de skoa jeg har er beregnet for hardt underlag som tredemølle og asfalt. Er himla go demping i dem, men løpsfølelsen blir litt mindre pga av dette. Men det plager IKKE meg, elsker at skoa er så dempet som dem er :)

k82; jeg er like lysblond som hun på bildet (omtrent) Hvorfor tror alle at jeg er mørkere i håret enn det jeg er :klø: ?

:klem:

Du er så lys altså. Unnskyld da. :blomst: Jeg vet ikke, jeg bare ser for meg deg som mørkere. ;)

Skrevet

Ikke noe å si unnskyld for da, dummen! Men er nok ikke så lys som hun på bildet, men joda, er rimelig lys (ikke platinablond :opplyser: )

Skrevet

Ikke noe å si unnskyld for da, dummen! Men er nok ikke så lys som hun på bildet, men joda, er rimelig lys (ikke platinablond :opplyser: )

Unnskyld da, for at jeg sa unnskyld. :fnise::)

Oki, fint det da. Platinablond kan også være fint, men forbinder det litt med strippere og glamour modeller. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...