Gjest hogwash Skrevet 12. juni 2010 #3301 Skrevet 12. juni 2010 oki, jepp k82 prøver bestandig å være forsiktig. Med tiara? Er det DET du gjør på jobb Jeg skulle til å svare nei, men så husket jeg at jeg faktisk har gjort det på jobb og, dog det var museører
kristian82 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3302 Skrevet 12. juni 2010 Jeg skulle til å svare nei, men så husket jeg at jeg faktisk har gjort det på jobb og, dog det var museører Nå lurer jeg på hva jobben din går ut på as. Museører Tøft Nå må jeg ta må være solbrun og på byen i dag. Keep away bitcheees
Gjest hogwash Skrevet 12. juni 2010 #3303 Skrevet 12. juni 2010 Nå lurer jeg på hva jobben din går ut på as. Museører Tøft Morsom jobb og fantastiske kolleger! Tror ikke jeg skal utdype akkurat hva her og nå Ta en øl for meg i kveld da!
Gjest Katee Skrevet 12. juni 2010 #3304 Skrevet 12. juni 2010 Meningen med uttrykket blir nok at man skal være forsiktig og ta vare på seg selv. (mao. du var godt inne på det) Jeg liker egentlig ikke å suse rundt i trondheim sentrum med tiara, noen ganger er det gøy fordi Edit: slengte på en parantes m/innhold og skrev minst like mye bak Edit: Det var DEG jeg så i dag med struttende, rosa ballerina-skjørt ute i skogen!!! Bare prøv å si at det ikke var det ----------- Pssst! Kristian, ta en øl for meg også!
Faithy Skrevet 12. juni 2010 #3305 Skrevet 12. juni 2010 Ta en øl for meg og da, kjekken. Og når du først er ute kan du ikke se om du finner noen etterglemte ikoner?? (muss)
kristian82 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #3307 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Morsom jobb og fantastiske kolleger! Tror ikke jeg skal utdype akkurat hva her og nå Ta en øl for meg i kveld da! Oki, det er jo toppers det da. VIKTIG å trives med jobben! Ble ikke noe øl. Det var DEG jeg så i dag med struttende, rosa ballerina-skjørt ute i skogen!!! Bare prøv å si at det ikke var det ----------- Pssst! Kristian, ta en øl for meg også! Neeeei, det var IKKE k82 du så Ble ikke noen øl Ta en øl for meg og da, kjekken. Og når du først er ute kan du ikke se om du finner noen etterglemte ikoner?? (muss) Jeg etter smily men fant ingen. En øl for deg også, 3 halvlitere allerede. :dåne: Nei, ble ikke noe øl på meg, k82 kan ikke drikke så meget, klyper bare ukjente frøkner i rompa. Hvordan er formen? Ganske så bra, siden det ikke ble øl, men litt trøtt. Hos deg da? Endret 13. juni 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 13. juni 2010 #3308 Skrevet 13. juni 2010 En øl for deg også, 3 halvlitere allerede. :dåne: Nei, ble ikke noe øl på meg, k82 kan ikke drikke så meget, klyper bare ukjente frøkner i rompa. Ganske så bra, siden det ikke ble øl, men litt trøtt. Hos deg da? Så du blir en rompeklyper altså? Ingen øl? Her er formen fin. Har til og med fått trent i dag Men fant fort ut at jeg trenger nye løpesko
kristian82 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #3309 Skrevet 13. juni 2010 Så du blir en rompeklyper altså? Ingen øl? Her er formen fin. Har til og med fått trent i dag Men fant fort ut at jeg trenger nye løpesko Neida, jeg bare tulla. K82 er bestandig snill, så klyper bare om jeg får lov. Nei, drakk ikke. Så bra da. Riktig løpesko er viktig så du ikke får vondt i bena eller ryggen. Kjøpte meg et nytt par for 1 måned siden, merker forskjell på bra og dårlig løpesko.
Gjest Katee Skrevet 13. juni 2010 #3310 Skrevet 13. juni 2010 Men klyping kan jo være artig da Men ikke hvis det kommer helt plutselig fra noen du ikke kjenner Vet ikke hvor mange ganger jeg er på en konsert eller noe og så tar plutselig noen hånda mi og står og ja holder meg i hånda, hvorpå jeg snur meg og stirrer på en totalt ukjent mann. Hva er det liksom? Var du ute da? Koste deg? Mmm, må kjøpe nye. Får gnagsår under fotsålen. Æsj. Å jeg som ikke får lønn enda... Ja, ja
kristian82 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #3311 Skrevet 13. juni 2010 Men klyping kan jo være artig da Men ikke hvis det kommer helt plutselig fra noen du ikke kjenner Vet ikke hvor mange ganger jeg er på en konsert eller noe og så tar plutselig noen hånda mi og står og ja holder meg i hånda, hvorpå jeg snur meg og stirrer på en totalt ukjent mann. Hva er det liksom? Var du ute da? Koste deg? Mmm, må kjøpe nye. Får gnagsår under fotsålen. Æsj. Å jeg som ikke får lønn enda... Ja, ja Ja, det kan det. Men jeg er ikke en av de som driver og klyper stakkars damer (som står med ryggen til og aner fred og ingen fare) i rompa. Meeeen, om jeg prater med noen og det er stemning, så klyper jeg gjerne. Såpass hvordan reagerer du da? Det er drøyt as, hadde jeg følt meg helt rar om jeg gjorde det med en ukjent jente jeg ikke hadde pratet med engang. :dåne: Ja, var ute. Neeh, syns det var kjedelig. gnagsår er ikke digg nei!
Gjest Katee Skrevet 13. juni 2010 #3312 Skrevet 13. juni 2010 Det kommer litt an på hvor mye jeg har fått innabords Men jeg drar vel for det meste (å, nå høres det ut som det skjer ofte, og det gjør det ikke ) til meg hånda igjen, ser litt rart på vedkommende og flytter meg noen meter unna Å, kjipt at det var kjedelig da. Men neste gang!
kristian82 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #3314 Skrevet 13. juni 2010 Det kommer litt an på hvor mye jeg har fått innabords Men jeg drar vel for det meste (å, nå høres det ut som det skjer ofte, og det gjør det ikke ) til meg hånda igjen, ser litt rart på vedkommende og flytter meg noen meter unna Å, kjipt at det var kjedelig da. Men neste gang! ser akkurat den ja. Alkoholinntak spiller en rolle for hvordan man reagerer på sånne ting. Ja, sikkert bedre neste gang. Takk for støtten Såklabert
Gjest Katee Skrevet 13. juni 2010 #3315 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Edit: ooops, husket ikke riktig kode på smileyen gitt. Endret 13. juni 2010 av Alyah
kristian82 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #3316 Skrevet 13. juni 2010 Edit: ooops, husket ikke riktig kode på smileyen gitt. Rart, når man må redigere, er det bestandig noen av smilyene som forsvinner, på meg i alle fall. Altså at den ene blir bare stående :d åne: uten å vise smilyfiguren? :klø: Nå må jeg spise, ha en fin søndag.
Gjest Katee Skrevet 13. juni 2010 #3318 Skrevet 13. juni 2010 Nå må jeg spise, ha en fin søndag. Hi, hi, jeg spiser og er på KG samtidig jeg Sorry, måtte bare
*appifany* Skrevet 13. juni 2010 #3319 Skrevet 13. juni 2010 Jeg kommer til Oslo i helga, da skal vi møtes
Gjest hogwash Skrevet 13. juni 2010 #3320 Skrevet 13. juni 2010 Men klyping kan jo være artig da I disagree! Evn. jeg er kanskje bare misfornøyd med hvem som gjør det på meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå