*appifany* Skrevet 24. mai 2010 #3141 Skrevet 24. mai 2010 Det er det som er så deilig med å være på besøk hos mor
Gjest hogwash Skrevet 24. mai 2010 #3142 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har også fått servert mat i noen dager
*appifany* Skrevet 24. mai 2010 #3143 Skrevet 24. mai 2010 Det er så digg! I dag er det omelett og laks Har ikke lyst å dra hjem!
kristian82 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3144 Skrevet 25. mai 2010 Anagram. Vet du at Dormitory, kan omskrives til "Dirty room". ? The morse codes, kan skrives om til "Here comes dots". ? Og at en Buckle bunny er en jente som går på rodeo for å knulle en rodeocowboy? Og at det mannlige lem er 15,24 langt og 12,70 i omkrets gjenomsnittlig? Og at i antikkens hellas lot aristokratiske kvinner jomfrudommen bli tatt ved å bli penetrert med en steinpenis før de skulle gifte seg? Hva en kan lære av bøker altså. El fantasticoooooooo
Faithy Skrevet 25. mai 2010 #3145 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Skjønner du er en mann med uant viten. (Lærte litt selv her, he he). Bry nå ikke hodet med for mye kunnskaper da. Prøv å sile ut hva som er matnyttig liksom. Skulle IQ'en vokse for mye, ville du få problemer med hentesveisen. Endret 25. mai 2010 av Faithy
kristian82 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3148 Skrevet 26. mai 2010 Skjønner du er en mann med uant viten. (Lærte litt selv her, he he). Bry nå ikke hodet med for mye kunnskaper da. Prøv å sile ut hva som er matnyttig liksom. Skulle IQ'en vokse for mye, ville du få problemer med hentesveisen. Det er sant. Eyyy Mamma sier at jeg ikke har hentesveis.. Hvem skal jeg tro på? God morgen, k82 God morgon og kveld Hallo Gurine
Gjest Katee Skrevet 26. mai 2010 #3149 Skrevet 26. mai 2010 Vi observerer at Mr. Kristian ikke har møtt opp til sin skriftlige eksamen i faget "De crazy folka i Alyahs la vida loca". Du har derfor mottatt karakteren F - stryk -. Du har å møte opp til den muntlige delen! PS! Sjarm funker fremdeles
kristian82 Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #3151 Skrevet 27. mai 2010 Vi observerer at Mr. Kristian ikke har møtt opp til sin skriftlige eksamen i faget "De crazy folka i Alyahs la vida loca". Du har derfor mottatt karakteren F - stryk -. Du har å møte opp til den muntlige delen! PS! Sjarm funker fremdeles Faen sikkert derfor jeg ikke fikk sove...hadde en følelse av at jeg hadde glemt noe. Åhhh har aldri fått F før...men bestandig vært flinkest i muntlig da. Og spesielt om det er kvinnelige sensorer men hvor mye teller den muntlige da? Hva kan jeg få i snitt lissom? Ikke minst, når er den muntlige eksamen???? *K82 fører opp heftige solariumstimer, lavkarbodiet og hardtrening, dusj og parfymering, sist men ikke minst, henter jeg frem glimtet i øyet ( mamma stryk fintøyet mitt ) da burde jeg bli klar for muntlig examen *
Gjest hogwash Skrevet 27. mai 2010 #3152 Skrevet 27. mai 2010 Eksamenslokalet stenger 23.30 i kveld Nei og nei, K82! Sakset fra Alyahs dagbok... You snooze, you lose. (Eller noe sånt)
kristian82 Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #3154 Skrevet 27. mai 2010 Sakset fra Alyahs dagbok... You snooze, you lose. (Eller noe sånt) Skal du være med å jogge i kveld? Jaaaaa, gjerne
Guriane Skrevet 27. mai 2010 #3155 Skrevet 27. mai 2010 (endret) Jaaaaa, gjerne Nå er det snart Melodi Grand Prix Endret 27. mai 2010 av Guriane
mia83 Skrevet 27. mai 2010 #3156 Skrevet 27. mai 2010 Hvordan gikk det? Noen brukbare melodier som er med?
Gjest Katee Skrevet 27. mai 2010 #3158 Skrevet 27. mai 2010 Faen sikkert derfor jeg ikke fikk sove...hadde en følelse av at jeg hadde glemt noe. Åhhh har aldri fått F før...men bestandig vært flinkest i muntlig da. Og spesielt om det er kvinnelige sensorer men hvor mye teller den muntlige da? Hva kan jeg få i snitt lissom? Ikke minst, når er den muntlige eksamen???? *K82 fører opp heftige solariumstimer, lavkarbodiet og hardtrening, dusj og parfymering, sist men ikke minst, henter jeg frem glimtet i øyet ( mamma stryk fintøyet mitt ) da burde jeg bli klar for muntlig examen * Din sosekopp! Men jeg faller alltid for sjarm, så du er tilgitt Hogwash har dato og tidspunkt, tenker jeg. Du kan konte den skriftlige, vet du. Muntlig tar du siden Hint, hint! Dressen din gjør underverker for karakteren din
kristian82 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3160 Skrevet 28. mai 2010 Nå er det snart Melodi Grand Prix Hvordan gikk det? Noen brukbare melodier som er med? spør gurine, hun er Mpg Experten. Din sosekopp! Men jeg faller alltid for sjarm, så du er tilgitt Hogwash har dato og tidspunkt, tenker jeg. Du kan konte den skriftlige, vet du. Muntlig tar du siden Hint, hint! Dressen din gjør underverker for karakteren din SÅ bra Jeg skal si ifra til han snart. God morgen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå