Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er det som er så deilig med å være på besøk hos mor :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Jeg har også fått servert mat i noen dager :fnise:

Skrevet

Det er så digg! I dag er det omelett og laks :nigo: Har ikke lyst å dra hjem! :opplyser:

Skrevet

Anagram.

Vet du at Dormitory, kan omskrives til "Dirty room". ?

The morse codes, kan skrives om til "Here comes dots". ?

Og at en Buckle bunny er en jente som går på rodeo for å knulle en rodeocowboy?

Og at det mannlige lem er 15,24 langt og 12,70 i omkrets gjenomsnittlig?

Og at i antikkens hellas lot aristokratiske kvinner jomfrudommen bli tatt ved å bli penetrert med en steinpenis før de skulle gifte seg?

Hva en kan lære av bøker altså. El fantasticoooooooo :rope:

Skrevet (endret)

Skjønner du er en mann med uant viten. (Lærte litt selv her, he he).

Bry nå ikke hodet med for mye kunnskaper da. Prøv å sile ut hva som er matnyttig liksom. Skulle IQ'en vokse for mye, ville du få problemer med hentesveisen. :haar::lol:

Endret av Faithy
Skrevet

God morgen, k82 :nigo:

Skrevet

Skjønner du er en mann med uant viten. (Lærte litt selv her, he he).

Bry nå ikke hodet med for mye kunnskaper da. Prøv å sile ut hva som er matnyttig liksom. Skulle IQ'en vokse for mye, ville du få problemer med hentesveisen. :haar::lol:

Det er sant. :jepp: Eyyy :snurt: Mamma sier at jeg ikke har hentesveis.. :sukk: Hvem skal jeg tro på?

God morgen, k82 :nigo:

God morgon og kveld :vinke:

Hallo :vinke:

Gurine :strix::hug:

Gjest Katee
Skrevet

Vi observerer at Mr. Kristian ikke har møtt opp til sin skriftlige eksamen i faget "De crazy folka i Alyahs la vida loca". Du har derfor mottatt karakteren F - stryk -. Du har å møte opp til den muntlige delen! :pisk:

;)

PS! Sjarm funker fremdeles ;)

Skrevet

Vi observerer at Mr. Kristian ikke har møtt opp til sin skriftlige eksamen i faget "De crazy folka i Alyahs la vida loca". Du har derfor mottatt karakteren F - stryk -. Du har å møte opp til den muntlige delen! :pisk:

;)

PS! Sjarm funker fremdeles ;)

:hakeslepp: Faen :sur: sikkert derfor jeg ikke fikk sove...hadde en følelse av at jeg hadde glemt noe. :sukk:

Åhhh :grine: har aldri fått F før...men bestandig vært flinkest i muntlig da. :jepp: Og spesielt om det er kvinnelige sensorer :lur: men hvor mye teller den muntlige da? Hva kan jeg få i snitt lissom? :opplyser: Ikke minst, når er den muntlige eksamen???? :lete:

*K82 fører opp heftige solariumstimer, lavkarbodiet og hardtrening, dusj og parfymering, sist men ikke minst, henter jeg frem glimtet i øyet ( :rope: mamma stryk fintøyet mitt ) da burde jeg bli klar for muntlig examen *

:vinke:

:vinke:

Gjest hogwash
Skrevet

Eksamenslokalet stenger 23.30 i kveld

Nei og nei, K82!

Sakset fra Alyahs dagbok...

You snooze, you lose. (Eller noe sånt)

Skrevet

Gurine :strix::hug:

:hug::klemmer:

Skal du være med å jogge i kveld? :nigo:

Skrevet

Sakset fra Alyahs dagbok...

You snooze, you lose. (Eller noe sånt)

:sukk:

:hug::klemmer:

Skal du være med å jogge i kveld? :nigo:

:strix: Jaaaaa, gjerne :engel::blomst:

Skrevet (endret)

:strix: Jaaaaa, gjerne :engel::blomst:

:bolledeig:

Nå er det snart Melodi Grand Prix :nigo:

Endret av Guriane
Skrevet

Hvordan gikk det? Noen brukbare melodier som er med?

Gjest Katee
Skrevet

:hakeslepp: Faen :sur: sikkert derfor jeg ikke fikk sove...hadde en følelse av at jeg hadde glemt noe. :sukk:

Åhhh :grine: har aldri fått F før...men bestandig vært flinkest i muntlig da. :jepp: Og spesielt om det er kvinnelige sensorer :lur: men hvor mye teller den muntlige da? Hva kan jeg få i snitt lissom? :opplyser: Ikke minst, når er den muntlige eksamen???? :lete:

*K82 fører opp heftige solariumstimer, lavkarbodiet og hardtrening, dusj og parfymering, sist men ikke minst, henter jeg frem glimtet i øyet ( :rope: mamma stryk fintøyet mitt ) da burde jeg bli klar for muntlig examen *

Din sosekopp! Men jeg faller alltid for sjarm, så du er tilgitt :ler: Hogwash har dato og tidspunkt, tenker jeg. Du kan konte den skriftlige, vet du. Muntlig tar du siden :fnise:

Hint, hint! Dressen din gjør underverker for karakteren din :sjenert:

Skrevet

:bolledeig:

Nå er det snart Melodi Grand Prix :nigo:

:klem:

Hvordan gikk det? Noen brukbare melodier som er med?

:vetikke: spør gurine, hun er Mpg Experten. ;)

Din sosekopp! Men jeg faller alltid for sjarm, så du er tilgitt :ler: Hogwash har dato og tidspunkt, tenker jeg. Du kan konte den skriftlige, vet du. Muntlig tar du siden :fnise:

Hint, hint! Dressen din gjør underverker for karakteren din :sjenert:

:ler:

SÅ bra :nigo: Jeg skal si ifra til han snart. :jepp:

God morgen! :blomst:

:vinke::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...