*appifany* Skrevet 18. mai 2010 #3062 Skrevet 18. mai 2010 Og så gjør du ikke det? God damn! Trenger alle god morgen ønskene jeg kan få i dag, merker jeg !
Gjest hogwash Skrevet 18. mai 2010 #3063 Skrevet 18. mai 2010 Hmmm, tenkte det ble litt feil å ønske deg god morgen når du tydeligvis ikke hadde en.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #3065 Skrevet 18. mai 2010 (endret) Neinei, du må jo ikke gå igjen da. Velkommen skal du være og som velkomstgave. Nei, går bra MEN Du må låse den, kan jo komme skumle folk Jeg måtte bare ut å kjøpe noe mat, ble så sulten etter joggeturen i stad. sånn må du ikke si til Appi! ble du sjokkert over at jeg kunne dirke opp låsen?(så smart som jeg er så er jo det en selfølge ) jeg skulle låse den, men måtte jo slippe inn de snille folkene først mat må man ha ------------------------------- og dere snakker om at vi skravler i min bok her er det jo bare jo! edit: høna ville ikke oppføre seg Endret 18. mai 2010 av *Twinklestar*
kristian82 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3067 Skrevet 18. mai 2010 (endret) Bra dere ser ut til å bli enige med dere selv, ja! blir det uansett. ÅÅååååå, har så lite lyst å jobbe......... Jammen... javel da. ble du sjokkert over at jeg kunne dirke opp låsen?(så smart som jeg er så er jo det en selfølge ) jeg skulle låse den, men måtte jo slippe inn de snille folkene først mat må man ha ------------------------------- og dere snakker om at vi skravler i min bok her er det jo bare jo! edit: høna ville ikke oppføre seg Ja, jeg trodde ikke du klarte å dirke den opp. Har jo spesiallås Ja, de snille kan du slippe inn, det er bare hyggelig med flere i rosa tråden. skravling er bra høna oppførte seg ikke nei når gjør noen gang høner det? LilleGuri Endret 18. mai 2010 av kristian82
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #3072 Skrevet 18. mai 2010 Ja, jeg trodde ikke du klarte å dirke den opp. Har jo spesiallås Ja, de snille kan du slippe inn, det er bare hyggelig med flere i rosa tråden. skravling er bra høna oppførte seg ikke nei når gjør noen gang høner det? åjoda, er skikkelig smart jeg skjønner du nei hønene oppfører seg bare når bestefar sier det(han hypnotiserer de nemlig)
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #3073 Skrevet 18. mai 2010 Oh sorry appifany, I was talking to the ladies, not the old hags! And they said 'chivalry is dead'?! hog da! Behave! (Selv om jeg er godt fornøyd med å bli kalt Lady :rødme:) Neinei, du må jo ikke gå igjen da. Velkommen skal du være og som velkomstgave. Å! Gaver?! Til meg?! Takketakk! jeg skulle låse den, men måtte jo slippe inn de snille folkene først ------------------------------- og dere snakker om at vi skravler i min bok her er det jo bare jo! Hihi, vet ikke hvor 'snill' jeg er da Skravling er jo livet!
kristian82 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3074 Skrevet 18. mai 2010 åjoda, er skikkelig smart jeg skjønner du nei hønene oppfører seg bare når bestefar sier det(han hypnotiserer de nemlig) Ja, jeg skjønner du er det Klarer han det det skulle jeg likt å lært meg. And they said 'chivalry is dead'?! hog da! Behave! (Selv om jeg er godt fornøyd med å bli kalt Lady :rødme:) Å! Gaver?! Til meg?! Takketakk! Hihi, vet ikke hvor 'snill' jeg er da Skravling er jo livet! Ja, såklart. Velkomstgave må man ha Lov å være litt slem også da, noen ganger. Men jeg bruker mest andre tråder når jeg føler for å være slem
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #3075 Skrevet 18. mai 2010 Ja, såklart. Velkomstgave må man ha Lov å være litt slem også da, noen ganger. Men jeg bruker mest andre tråder når jeg føler for å være slem Jeg bruker tydeligvis Twinklestar sin tråd til å være slem i I min egen er det bare sipping og fyllefanteri
kristian82 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3076 Skrevet 18. mai 2010 Jeg bruker tydeligvis Twinklestar sin tråd til å være slem i I min egen er det bare sipping og fyllefanteri hvor er tråden din da? K82 leter i vei
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #3077 Skrevet 18. mai 2010 hvor er tråden din da? K82 leter i vei Det er den første lenka i signaturen min Men det er MYE skravling da!
kristian82 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3078 Skrevet 18. mai 2010 Det er den første lenka i signaturen min Men det er MYE skravling da! Fant den. K82 er glad i skravling så det gjør ingenting.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #3080 Skrevet 18. mai 2010 Hihi, vet ikke hvor 'snill' jeg er da Skravling er jo livet! synes du er snill jeg (men det kan jo hende at jeg egentlig er ganske slem ) Ja, jeg skjønner du er det Klarer han det det skulle jeg likt å lært meg. ja akkuratt det er faktisk sant, han klarer å hypnotisere de. det er ikke så vanskelig heller, men jeg husker ikke hvordan en gjør det det er litt kjedelig da, for de bare "besvimer" liksom. hvor mye som er sant når det gjelder at jeg er smart er en annen sak
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå