Guriane Skrevet 15. mai 2010 #3001 Skrevet 15. mai 2010 150 er bra alle bidragsytere. Neeeeei, ikke alt kan skrives i rosa boken. Nå skriver jeg ikke bare Pm-er altså, kan ikke gjøre det til Gurine. Men Pm er dessuten superb hyggelig, i alle fall når LilleGuri er avsenderen. Med vekt på "ikke bare" Nåh :rødme: Takk det samme! Men nå må jeg finne senga. Sove godt! Nattinatt
kristian82 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3002 Skrevet 15. mai 2010 Med vekt på "ikke bare" Nåh :rødme: Takk det samme! Men nå må jeg finne senga. Sove godt! Nattinatt med vekt på "ikke bare" ja Samme her, sov godt! God natt Hogwash og resten av folket også
Guriane Skrevet 15. mai 2010 #3003 Skrevet 15. mai 2010 med vekt på "ikke bare" ja God natt Hogwash og resten av folket også Nattinatt folket!
kristian82 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3011 Skrevet 15. mai 2010 Jeg syntes og at 12 var tidlig Ja, man må sove lenger på lørdager altså. jeg var oppe kl 08.30 "dumme" kuer Velkommen til dagboken forresten. og velkomst
Gjest *Twinklestar* Skrevet 15. mai 2010 #3012 Skrevet 15. mai 2010 (endret) Ja, man må sove lenger på lørdager altså. "dumme" kuer Velkommen til dagboken forresten. og velkomst hadde det vært melkekuer måtte jeg nok stått opp før kl 7 Takk og og greier Endret 15. mai 2010 av *Twinklestar*
kristian82 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3013 Skrevet 15. mai 2010 hadde det vært melkekuer måtte jeg nok stått opp før kl 7 Takk og og greier Ja, bra det er ammekuer. (Merker du jeg har lært begrepene ) MM, såklart er det velkomst Rolig lørdag på deg også?
Gjest *Twinklestar* Skrevet 15. mai 2010 #3014 Skrevet 15. mai 2010 Ja, bra det er ammekuer. (Merker du jeg har lært begrepene ) MM, såklart er det velkomst Rolig lørdag på deg også? ja jeg har jo vært en flink lærer, og dette var i all hemmelighet prøven din du bestod med glans :happy: nei veldig stressende lørdag faktisk! en slapp kalv som ble født i natt, men ble bedre etter hvert. men da var det en annen kalv som plutselig hadde masse feber så dyrlegen måtte komme men nå har den fått medisin så jeg fikk en rolig kveld i det minste
Faithy Skrevet 15. mai 2010 #3015 Skrevet 15. mai 2010 Hva gjør så den mannen i kveld? Hvilken hobby dyrker han denne helgen? Regner med "russekort" er ute for en stund nå. Er jo begrensning på hva man klarer hehe
kristian82 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3016 Skrevet 15. mai 2010 (endret) ja jeg har jo vært en flink lærer, og dette var i all hemmelighet prøven din du bestod med glans :happy: nei veldig stressende lørdag faktisk! en slapp kalv som ble født i natt, men ble bedre etter hvert. men da var det en annen kalv som plutselig hadde masse feber så dyrlegen måtte komme men nå har den fått medisin så jeg fikk en rolig kveld i det minste for at jeg bestod prøven. Såpass ja. Huff, håpe du får slappet av og har fått hvilt deg i kveld da. Har du funnet navn på den da? Hva gjør så den mannen i kveld? Hvilken hobby dyrker han denne helgen? Regner med "russekort" er ute for en stund nå. Er jo begrensning på hva man klarer hehe Denne gutten (jeg er en gutt ) slapper av. Var og jogget og sånt i stad, så fristet ikke med å finne på noe annet i kveld enn tv titting og sofasurfing. Russekort ja får se om jeg kan se noen fra vinduet senere, kan jeg jo litt og kanskje få et par russekort før jeg hopper til sengs. Endret 15. mai 2010 av kristian82
Gjest hogwash Skrevet 15. mai 2010 #3017 Skrevet 15. mai 2010 Kjenner mange som er drittlei russen K. Faktisk mange som jobber med noe som gjør at det er en russeknute å få nummeret deres
kristian82 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3018 Skrevet 15. mai 2010 Kjenner mange som er drittlei russen K. Faktisk mange som jobber med noe som gjør at det er en russeknute å få nummeret deres yrke er det da? Er nummeret et kodeord for en blowjob
Gjest hogwash Skrevet 15. mai 2010 #3019 Skrevet 15. mai 2010 yrke er det da? Er nummeret et kodeord for en blowjob Sikkerhetsvakt. Og nei, nummer er telefonnummer, dog var en av dem innom i går som tydeligvis hadde trolket det annerledes...
kristian82 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3020 Skrevet 15. mai 2010 Sikkerhetsvakt. Og nei, nummer er telefonnummer, dog var en av dem innom i går som tydeligvis hadde trolket det annerledes... Aha, faen var det man skulle vært Jasså? Så skøy da..eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå