Guriane Skrevet 12. mai 2010 #2961 Skrevet 12. mai 2010 (endret) Ja, man forbrenner jo masse kalorier da. Meeen, en snerten får man ikke av raking tror jeg. Jo, det er artig gurine... "jeg er best i verden på...på lys...location og damer"... sier han heeeeeelt seriøst. Han satt med journalister til stede, nede ved en brygge i Oslo, og hørte på et lydopptak hvor han hadde seg med en dame. Max lyd, og max sånn "ååååhhh, æææææææhh"...Så sitter han der og drikker champagne og bare "at det var så mye kraft i meg". Han er så type Nei, du har vel rett i det Det at han sier det helt seriøst gjør det hele bare enda verre. Ja, litt av en type... Og hva skjer med den evinnelige champagne-drikkina hans :dåne: Endret 12. mai 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2962 Skrevet 12. mai 2010 Nei, du har vel rett i det Det at han sier det helt seriøst gjør det hele bare enda verre. Ja, litt av en type... Og hva skjer med den evinnelige champagne-drikkina hans :dåne: Jo, men man må jo le da. Han er jo bare helt vild Men, nå må jeg logge av. Ha en fin tur etterpå Guri
Guriane Skrevet 12. mai 2010 #2963 Skrevet 12. mai 2010 Jo, men man må jo le da. Han er jo bare helt vild Men, nå må jeg logge av. Ha en fin tur etterpå Guri Jeg synes han bare er ekkel og smakløs Takk Lykke til med vektene.
kristian82 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2964 Skrevet 12. mai 2010 Jeg synes han bare er ekkel og smakløs Takk Lykke til med vektene. Joa, men jeg av han..Og han virker jo snill
Guriane Skrevet 12. mai 2010 #2965 Skrevet 12. mai 2010 Joa, men jeg av han..Og han virker jo snill Nei nei nei :dåne:
kristian82 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2967 Skrevet 13. mai 2010 Nei nei nei :dåne: Jo..Han er fra østfold...det er også et pluss. Har du hørt at det kanskje bli frisørstreik? Jeg må finne meg en ny frisør uansett...å det tar tid han dusten jeg har klipper ikke mitt vakre hår bra nok.
kristian82 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2969 Skrevet 13. mai 2010 Det er viktig med en god frisør Ja, med en god frisør blir man vakker...Å er man vakker får man vakre kjærester...å har man seksuell omgang med vakre kjærester, får man vakre små barn....å siden man da er vakker kan man få en ny vakker kjæreste når man er lei den gamle vakre kjæresten, og få enda flere vakre barn. Så jepp, svært viktig med en god frisør.
kristian82 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2971 Skrevet 13. mai 2010 (endret) Nå har jeg skrubbsår og blør fra underarmene og helt opp midt i hendene. Tryna så lang og feit som jeg er på grus og små stein mens jeg løp. Hun dama som skal holde ut med meg må virkelig være noe spesielt. Endret 13. mai 2010 av kristian82
mia83 Skrevet 14. mai 2010 #2972 Skrevet 14. mai 2010 Stakkars stakkars deg! Du er ikke feit!! Slutt å si sånt om deg selv! Når jeg ikke får lov til å si at jeg ser ut som noe katta har dratt inn så får ikke du lov til å si at du er feit!!
mia83 Skrevet 14. mai 2010 #2974 Skrevet 14. mai 2010 Ja! Du får pass dæ du å hogwash! I dag kjæm æ å tar dæ!
*appifany* Skrevet 14. mai 2010 #2975 Skrevet 14. mai 2010 k82 da?! Hva er det jeg leser??? Ingen jenter vil ha en mann med en sånn innstilling, vi tenner på selvtilitt du. Håper det går bra med deg, jeg
kristian82 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #2977 Skrevet 14. mai 2010 Stakkars stakkars deg! Du er ikke feit!! Slutt å si sånt om deg selv! Når jeg ikke får lov til å si at jeg ser ut som noe katta har dratt inn så får ikke du lov til å si at du er feit!! Oki..skal la være å si det da. Synes Mia er inne på noe! :gjeiper: Ja! Du får pass dæ du å hogwash! I dag kjæm æ å tar dæ! k82 da?! Hva er det jeg leser??? Ingen jenter vil ha en mann med en sånn innstilling, vi tenner på selvtilitt du. Håper det går bra med deg, jeg Ja, det er sant... Vi liker deg som du er uansett vi Kristian!
Guriane Skrevet 14. mai 2010 #2978 Skrevet 14. mai 2010 Jo..Han er fra østfold...det er også et pluss. Jeg må finne meg en ny frisør uansett...å det tar tid han dusten jeg har klipper ikke mitt vakre hår bra nok. "Ah, mitt vakre hår " Ja, med en god frisør blir man vakker...Å er man vakker får man vakre kjærester...å har man seksuell omgang med vakre kjærester, får man vakre små barn....å siden man da er vakker kan man få en ny vakker kjæreste når man er lei den gamle vakre kjæresten, og få enda flere vakre barn. Så jepp, svært viktig med en god frisør. :dåne: Nå har jeg skrubbsår og blør fra underarmene og helt opp midt i hendene. Tryna så lang og feit som jeg er på grus og små stein mens jeg løp. Hun dama som skal holde ut med meg må virkelig være noe spesielt. Åå, stakar liten. *blåser på* Hvordan går det med armene dine i dag?
kristian82 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #2979 Skrevet 14. mai 2010 "Ah, mitt vakre hår " :dåne: Åå, stakar liten. *blåser på* Hvordan går det med armene dine i dag? Skikkelig støl i henda og armene, og masse sår på hendene og armene. Meeen, bra jeg ikke brakk noe. for "blåsen"
Guriane Skrevet 14. mai 2010 #2980 Skrevet 14. mai 2010 Skikkelig støl i henda og armene, og masse sår på hendene og armene. Meeen, bra jeg ikke brakk noe. for "blåsen" Stakar deg Har du fått rensa sårene da? Ja, bra du ikke brakk noe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå