kristian82 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #2942 Skrevet 10. mai 2010 Kaller du meg dust???? Ikke dust da... men jeg er ikke noe jente
kristian82 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #2944 Skrevet 10. mai 2010 okeida Hva må jeg løpe på for å være mann da? Jeg kommer til å dø om jeg må løpe kjappere enn den tiden der.
*appifany* Skrevet 11. mai 2010 #2945 Skrevet 11. mai 2010 Kommer jo seff ann på løype og slik. Og man springer naturlig nok saktere om det er mye oppoverbakker og slit.
kristian82 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2946 Skrevet 11. mai 2010 Kommer jo seff ann på løype og slik. Og man springer naturlig nok saktere om det er mye oppoverbakker og slit. Ja, så ikke mobb tiden min.
Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2010 #2949 Skrevet 11. mai 2010 Joggemusikk til deg Kristian Grattis Mia!
kristian82 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2950 Skrevet 11. mai 2010 Jeg har nådd målet mitt! Gratulerer Joggemusikk til deg Kristian Grattis Mia! Ai ai ai aiiiiiii....Må si jeg fikk tanker om alt annet enn jogging.... Å...Jenteromper altså :rødme: Just løøøøøøøøøøøøøve it
Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2010 #2951 Skrevet 11. mai 2010 Ai ai ai aiiiiiii....Må si jeg fikk tanker om alt annet enn jogging.... Å...Jenteromper altså :rødme: Just løøøøøøøøøøøøøve it Ja det var jo selvfølgelig bare musikken i bakgrunnen jeg tenkte på
Faithy Skrevet 11. mai 2010 #2953 Skrevet 11. mai 2010 Dere gutter altså All denne jogginga dere skryter av Kom heller å hjelp meg med snekring og raking. Det hadde vært guttene sine. Ikke greit å plutselig ha hus og stor hage å ha ansvar for, skal jeg si dere
kristian82 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2954 Skrevet 12. mai 2010 Ja det var jo selvfølgelig bare musikken i bakgrunnen jeg tenkte på Var det musikk på den også? Dere gutter altså All denne jogginga dere skryter av Kom heller å hjelp meg med snekring og raking. Det hadde vært guttene sine. Ikke greit å plutselig ha hus og stor hage å ha ansvar for, skal jeg si dere Pssss....En slave får du finne deg et annet sted... Man får ikke en veltrent gladiator kropp av å rake å er jo det man må ha når sommeren kommer. Å stort hus og hage hørtes trist ut ja....
Guriane Skrevet 12. mai 2010 #2955 Skrevet 12. mai 2010 Man får ikke en veltrent gladiator kropp av å rake Det får man visst det
mia83 Skrevet 12. mai 2010 #2956 Skrevet 12. mai 2010 (endret) Sønnen min vil at jeg skal vise at jeg klarer å lage "et hode i en setning" så da får jeg vel gjøre det da.. Jeg skal snart til Trondheim. Jeg meg! Denne gangen skal vi ikke kjøre Endret 12. mai 2010 av mia83
Guriane Skrevet 12. mai 2010 #2957 Skrevet 12. mai 2010 (endret) Sønnen min vil at jeg skal vise at jeg klarer å lage "et hode i en setning" så da får jeg vel gjøre det da.. Jeg skal snart til Trondheim. Jeg meg! Denne gangen skal vi ikke kjøre Heldige deg! Endret 12. mai 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2958 Skrevet 12. mai 2010 Det får man visst det Jenter får sånn jentegladiator kropp kanskje...men ikke gutter... Aune sand er så artig... "det er jo det alle kvinner vil ha..en...en sterk viking..som...som bare kan TA de...til de...til de blir helt gele.." Sønnen min vil at jeg skal vise at jeg klarer å lage "et hode i en setning" så da får jeg vel gjøre det da.. Jeg skal snart til Trondheim. Jeg meg! Denne gangen skal vi ikke kjøre Hils han fra K82
Guriane Skrevet 12. mai 2010 #2959 Skrevet 12. mai 2010 Jenter får sånn jentegladiator kropp kanskje...men ikke gutter... Aune sand er så artig... "det er jo det alle kvinner vil ha..en...en sterk viking..som...som bare kan TA de...til de...til de blir helt gele.." Det er vel ingen som får det kanskje, men det kjennes i allefall ut som om man har trent til det etter å ha rakt to store hager :dåne: Artig og artig..
kristian82 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2960 Skrevet 12. mai 2010 Det er vel ingen som får det kanskje, men det kjennes i allefall ut som om man har trent til det etter å ha rakt to store hager :dåne: Artig og artig.. Ja, man forbrenner jo masse kalorier da. Meeen, en snerten får man ikke av raking tror jeg. Jo, det er artig gurine... "jeg er best i verden på...på lys...location og damer"... sier han heeeeeelt seriøst. Han satt med journalister til stede, nede ved en brygge i Oslo, og hørte på et lydopptak hvor han hadde seg med en dame. Max lyd, og max sånn "ååååhhh, æææææææhh"...Så sitter han der og drikker champagne og bare "at det var så mye kraft i meg". Han er så type
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå