Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet
:sjokkert: Kaller du meg dust????
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjokkert: Kaller du meg dust????

Ikke dust da... :sjenert: men jeg er ikke noe jente :snurt:

Skrevet

okeida :)

:klem:

Hva må jeg løpe på for å være mann da? Jeg kommer til å dø om jeg må løpe kjappere enn den tiden der. :skratte:

Skrevet

Kommer jo seff ann på løype og slik. Og man springer naturlig nok saktere om det er mye oppoverbakker og slit.

Skrevet

Kommer jo seff ann på løype og slik. Og man springer naturlig nok saktere om det er mye oppoverbakker og slit.

Ja, så ikke mobb tiden min. :kjefte:

Skrevet

Jeg har nådd målet mitt! :nigo:

Skrevet

Gratulerer mia!!!!

:hoppe::danse::ler::bolledeig::kaklehone::skya:

Gjest hogwash
Skrevet

Joggemusikk til deg Kristian :fnise:

Grattis Mia!

Skrevet

Jeg har nådd målet mitt! :nigo:

Gratulerer :klem:

Joggemusikk til deg Kristian :fnise:

Grattis Mia!

Ai ai ai aiiiiiii....Må si jeg fikk tanker om alt annet enn jogging.... Å...Jenteromper altså :rødme: Just løøøøøøøøøøøøøve it :bolledeig:

Gjest hogwash
Skrevet

Ai ai ai aiiiiiii....Må si jeg fikk tanker om alt annet enn jogging.... Å...Jenteromper altså :rødme: Just løøøøøøøøøøøøøve it :bolledeig:

Ja det var jo selvfølgelig bare musikken i bakgrunnen jeg tenkte på :fnise:

Skrevet

Dere gutter altså :babysmokk:

All denne jogginga dere skryter av :fy_fy:

Kom heller å hjelp meg med snekring og raking. :5:

Det hadde vært guttene sine. Ikke greit å plutselig ha hus og stor hage å ha ansvar for, skal jeg si dere :Gjesp:

Skrevet

Ja det var jo selvfølgelig bare musikken i bakgrunnen jeg tenkte på :fnise:

Var det musikk på den også? :skratte:

Dere gutter altså :babysmokk:

All denne jogginga dere skryter av :fy_fy:

Kom heller å hjelp meg med snekring og raking. :5:

Det hadde vært guttene sine. Ikke greit å plutselig ha hus og stor hage å ha ansvar for, skal jeg si dere :Gjesp:

Pssss....En slave får du finne deg et annet sted...:opplyser: Man får ikke en veltrent gladiator kropp av å rake :roll: å er jo det man må ha når sommeren kommer. :kjefte:

Å :troest: stort hus og hage hørtes trist ut ja.... :ironi:

Skrevet

Man får ikke en veltrent gladiator kropp av å rake :roll:

Det får man visst det :jolie:

Skrevet (endret)

Sønnen min vil at jeg skal vise at jeg klarer å lage "et hode i en setning" så da får jeg vel gjøre det da..

Jeg skal snart :reise: til Trondheim. Jeg :bolledeig: meg! Denne gangen skal vi ikke kjøre :tog:

Endret av mia83
Skrevet (endret)

Sønnen min vil at jeg skal vise at jeg klarer å lage "et hode i en setning" så da får jeg vel gjøre det da..

Jeg skal snart :reise: til Trondheim. Jeg :bolledeig: meg! Denne gangen skal vi ikke kjøre :tog:

:ler:

Heldige deg! :nigo:

Endret av Guriane
Skrevet

Det får man visst det :jolie:

Jenter får sånn jentegladiator kropp kanskje...men ikke gutter...

:hoho:

Aune sand er så artig... "det er jo det alle kvinner vil ha..en...en sterk viking..som...som bare kan TA de...til de...til de blir helt gele.." :skratte:

:nigo: Hils han fra K82 :nissegutt:

Skrevet

Jenter får sånn jentegladiator kropp kanskje...men ikke gutter...

:hoho:

Aune sand er så artig... "det er jo det alle kvinner vil ha..en...en sterk viking..som...som bare kan TA de...til de...til de blir helt gele.." :skratte:

Det er vel ingen som får det kanskje, men det kjennes i allefall ut som om man har trent til det etter å ha rakt to store hager :dåne:

Artig og artig.. :roll:

Skrevet

Det er vel ingen som får det kanskje, men det kjennes i allefall ut som om man har trent til det etter å ha rakt to store hager :dåne:

Artig og artig.. :roll:

Ja, man forbrenner jo masse kalorier da. :jepp: Meeen, en snerten :flekke: får man ikke av raking tror jeg. :ler:

Jo, det er artig gurine... "jeg er best i verden på...på lys...location og damer"... :skratte: sier han heeeeeelt seriøst.

Han satt med journalister til stede, nede ved en brygge i Oslo, og hørte på et lydopptak hvor han hadde seg med en dame. :skratte: Max lyd, og max sånn "ååååhhh, æææææææhh"...Så sitter han der og drikker champagne og bare "at det var så mye kraft i meg". :skratte: Han er så type :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...