kristian82 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2841 Skrevet 5. mai 2010 Fotball som gjelder her inne også Eller spilles det poker? Mest poker. Å nå tapte jeg akkurat, for jeg klarte ikke å spille så som jeg har gjort...så da blir jeg Kristian foretrekker kles-sjakk.. Ja I stad fikk jeg en venninne til å bli flau
Faithy Skrevet 5. mai 2010 #2842 Skrevet 5. mai 2010 Skrytepaven Tror du sitter foran speilet og spiller klespoker med deg selv Heia Kristian Kanskje det er Stabæk som er laget ditt?
mia83 Skrevet 5. mai 2010 #2843 Skrevet 5. mai 2010 ROSENBORG e laget mitt! Et eventyr i svart og i hvitt!
Gjest hogwash Skrevet 5. mai 2010 #2844 Skrevet 5. mai 2010 ROSENBORG e laget mitt! Et eventyr i svart og i hvitt!
kristian82 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2848 Skrevet 6. mai 2010 Skrytepaven Tror du sitter foran speilet og spiller klespoker med deg selv Heia Kristian Kanskje det er Stabæk som er laget ditt? Jeg er ikke noe skrytepave nei....Å ikke noe selvdigger heller. Men hvor er du fra da? Du må heie på laget som er fra der du er..kanskje ? Forstoppelse?
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 #2849 Skrevet 6. mai 2010 Neida, det var bare for at Hoggern kom med luktesalt...
kristian82 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2850 Skrevet 6. mai 2010 Neida, det var bare for at Hoggern kom med luktesalt... Oki. Går bra? Er du sliten?
kristian82 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2852 Skrevet 6. mai 2010 Jeg tror jeg skal ta meg en sykkeltur i dag Snøen er vekk? Husk på å ta med med Hjelm og K..... som vi snakket om da Jeg skal løpe i dag...I dag skal jeg bære meg skikkelig i lysløypa... unna vei, her kommer tykke k82 i en fei
Guriane Skrevet 6. mai 2010 #2854 Skrevet 6. mai 2010 Snøen er vekk? Husk på å ta med med Hjelm og K..... som vi snakket om da Jeg skal løpe i dag...I dag skal jeg bære meg skikkelig i lysløypa... unna vei, her kommer tykke k82 i en fei Jepp. Eller, det ligger igjen litt i skogen og sånn, men jeg skal jo bare sykle på veien Will do. Man vet jo aldri hvem man treffer på... Lykke til med løping og saftdrikking
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 #2855 Skrevet 6. mai 2010 Oki. Går bra? Er du sliten? Litt sånn, men nå går det bra siden jeg er hjemme
mia83 Skrevet 6. mai 2010 #2856 Skrevet 6. mai 2010 Jeg skal lese litt nå tenkte jeg. Og se på gårdagens episode av PH
kristian82 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2857 Skrevet 6. mai 2010 *stille i lysløypa som saftblander* Så hyggelig Hogwash, Jepp. Eller, det ligger igjen litt i skogen og sånn, men jeg skal jo bare sykle på veien Will do. Man vet jo aldri hvem man treffer på... Lykke til med løping og saftdrikking nå tenkte jeg "eller, det ligger igjen litt i skogen og sånn.." at det var K....er som lå igjen i skogen (så det trengte du ikke ta med ) Din gris :gjeiper: Men fint det da, sykl pent da. Å mm, vet aldri hvem du kan treffe på Litt sånn, men nå går det bra siden jeg er hjemme Oki, snart helg også da.
Guriane Skrevet 6. mai 2010 #2858 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg skal lese litt nå tenkte jeg. Og se på gårdagens episode av PH Hva leser du? nå tenkte jeg "eller, det ligger igjen litt i skogen og sånn.." at det var K....er som lå igjen i skogen (så det trengte du ikke ta med ) Din gris :gjeiper: Men fint det da, sykl pent da. Å mm, vet aldri hvem du kan treffe på :skratte: Er vel liten tvil om hvem det er som er grisen her Turen gikk fint Skremt mange i løypa i dag du da? Endret 6. mai 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2859 Skrevet 6. mai 2010 Hva leser du? :skratte: Er vel liten tvil om hvem det er som er grisen her Turen gikk fint Skremt mange i løypa i dag du da? Jeg vet Så bra Jeg tror ikke det. Jeg ble blokkert av en hund da eieren trengte tydeligvis ikke bånd nei, hunden stoppet meg mitt i psycho løpinga mi, og skulle leke :dåne: løpte etter meg osv... Fyf...
kristian82 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #2860 Skrevet 7. mai 2010 (endret) Huff..nå hadde jeg vært flink lenge, men i går postet jeg i andre tråder. Å da i en tråd det må bli kaos ut av Artig å være usaklig udregelig ...det er det. Endret 7. mai 2010 av kristian82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå