Guriane Skrevet 4. mai 2010 #2821 Skrevet 4. mai 2010 (endret) Formen er fin Selv om det ser ut til at jeg må rydde fram igjen vintersko og spade Hva med deg? Er bena bedre? Endret 4. mai 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #2825 Skrevet 4. mai 2010 Et vindu kan få riper av steiner også Ja, kan jo sprekke av en liten sten, stensprut, og sånne ting...så selv om man må ha en diamant for kutte seg igjennom ruta, så tror jeg den får riper om man f.eks. tar en liten spiss stein og skraper inn "God dag man økseskaft". Formen er fin Selv om det ser ut til at jeg må rydde fram igjen vintersko og spade Hva med deg? Er bena bedre? Fint. Ja, fyf Men den snøen her går fort vekk her i alle fall, håper jeg. Men er det masse snø hos deg? Bena er helt bra igjen Siden det er snø her skal de få hvile til imorgen også, blir vekter i dag, så får jeg jogge imorgen. Være med?
Guriane Skrevet 4. mai 2010 #2826 Skrevet 4. mai 2010 Ja, kan jo sprekke av en liten sten, stensprut, og sånne ting...så selv om man må ha en diamant for kutte seg igjennom ruta, så tror jeg den får riper om man f.eks. tar en liten spiss stein og skraper inn "God dag man økseskaft". Fint. Ja, fyf Men den snøen her går fort vekk her i alle fall, håper jeg. Men er det masse snø hos deg? Bena er helt bra igjen Siden det er snø her skal de få hvile til imorgen også, blir vekter i dag, så får jeg jogge imorgen. Være med? Det var det jeg mente også. Men neste gang får jeg huske å sette på Jeg tror det smelter ganske fort. Det har minket mye nå etter at det sluttet å snø Gjerne
kristian82 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #2827 Skrevet 4. mai 2010 Det var det jeg mente også. Men neste gang får jeg huske å sette på Jeg tror det smelter ganske fort. Det har minket mye nå etter at det sluttet å snø Gjerne Det er jo bra da, sommer og våren må komme nå. Du blir med? Så kult Når passer det da?
*appifany* Skrevet 4. mai 2010 #2828 Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jeg er og med å jogge Endret 4. mai 2010 av *appifany*
mia83 Skrevet 4. mai 2010 #2829 Skrevet 4. mai 2010 Jeg hadde en fæl drøm i natt. Drømte at jeg skulle fjerne livmora, og at jeg bare skulle få lokalbedøvelse. De skulle dra den ut mens jeg var våken.. Jeg husker at de kjente på livmorhalsen min og de sa at den var så hard... Heldigvis rakk jeg å våkne før de skulle begynne med fjerningen.. huff.. Skjønner ikke hvor jeg fikk det ifra?? Kanskje jeg hadde vondt i magen i natt?
Gjest hogwash Skrevet 4. mai 2010 #2830 Skrevet 4. mai 2010 Apropos nebb, den var litt satt på spissen, la meg omformulere: Den fuglen må ha veldig kraftige nakkemuskler (les: hakkespett) for å klare å ripe opp vinduet fra stillesittende posisjon, har jo ikke den energien som steinsprut har i kollisjonsøyeblikket f.eks. Beklager siden med rot som fulgte Pumpingen gått bra Kristian? Og nei, jeg kan ikke konkurere i disse greiene, ikke i Norge ihvertfall. Men det er smidighet og balanse som er motivasjonen min, ikke det å slåss. (er nok litt for lite glad i å få vondt til det)
Guriane Skrevet 4. mai 2010 #2831 Skrevet 4. mai 2010 Apropos nebb, den var litt satt på spissen, la meg omformulere: Den fuglen må ha veldig kraftige nakkemuskler (les: hakkespett) for å klare å ripe opp vinduet fra stillesittende posisjon, har jo ikke den energien som steinsprut har i kollisjonsøyeblikket f.eks. Beklager siden med rot som fulgte Nå trenger vel ikke fuglen å ha særlig sterke nakkemuskler når det er klørne på beina som skraper inntil vinduet, ettersom den mærmest klatrer på vinduet i fart. Men det er jo bra du omformulerer sånn at jeg vet at jeg ser feil.
Gjest hogwash Skrevet 4. mai 2010 #2833 Skrevet 4. mai 2010 Nå trenger vel ikke fuglen å ha særlig sterke nakkemuskler når det er klørne på beina som skraper inntil vinduet, ettersom den mærmest klatrer på vinduet i fart. Men det er jo bra du omformulerer sånn at jeg vet at jeg ser feil. Ah, de har klør også ja... Tror jeg bare skal tie stille om fugler jeg.
Faithy Skrevet 4. mai 2010 #2834 Skrevet 4. mai 2010 Hallo,Kristian Hvor er du gutten? Ikke jogget deg bort på snøføret håper jeg Eller ligger du og hviler?
Guriane Skrevet 5. mai 2010 #2835 Skrevet 5. mai 2010 Ah, de har klør også ja... Tror jeg bare skal tie stille om fugler jeg. Jepp, de har så. Til og med kjøttmeis Ingen dårlig idé
mia83 Skrevet 5. mai 2010 #2836 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg kunne vært på jobb nå.. ble spurt om å jobbe dagvakt istedenfor kveldsvakt.. Men så er ikke bilen min her... Den må repareres litt før EU-godkjenning.. Så da må jeg vel bare jobbe kveldsvakt da, når kan kjøre meg.. Endret 5. mai 2010 av mia83
kristian82 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2837 Skrevet 5. mai 2010 Jeg er og med å jogge Så bra Når kommer du? Jeg hadde en fæl drøm i natt. Drømte at jeg skulle fjerne livmora, og at jeg bare skulle få lokalbedøvelse. De skulle dra den ut mens jeg var våken.. Jeg husker at de kjente på livmorhalsen min og de sa at den var så hard... Heldigvis rakk jeg å våkne før de skulle begynne med fjerningen.. huff.. Skjønner ikke hvor jeg fikk det ifra?? Kanskje jeg hadde vondt i magen i natt? Jeg drømmer også myyyyyyyeeeeee rart...og skummelt.... Pumpingen gått bra Kristian? Og nei, jeg kan ikke konkurere i disse greiene, ikke i Norge ihvertfall. Men det er smidighet og balanse som er motivasjonen min, ikke det å slåss. (er nok litt for lite glad i å få vondt til det) Ja, hadde ryggtrening. Frem med ladsen Oki, jeg vet om noen folk som konkurrer i Sverige ja. Ja, fyf...den er jeg med på, hadde aldri orket å fått juling eller vondt jeg heller. Hallo,Kristian Hvor er du gutten? Ikke jogget deg bort på snøføret håper jeg Eller ligger du og hviler? Nei, i går trente jeg bare vekter, så ble jeg sittende og se på tv og spille poker.. Du da? Jeg kunne vært på jobb nå.. ble spurt om å jobbe dagvakt istedenfor kveldsvakt.. Men så er ikke bilen min her... Den må repareres litt før EU-godkjenning.. Så da må jeg vel bare jobbe kveldsvakt da, når kan kjøre meg..
Faithy Skrevet 5. mai 2010 #2839 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Fotball som gjelder her inne også Eller spilles det poker? Endret 5. mai 2010 av Faithy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå