Faithy Skrevet 28. april 2010 #2781 Skrevet 28. april 2010 Det bare regner her...Jeg må få jogget i dag....Jogge med paraply kanskje? Oau, en joggende Kristian. Skulle jeg gjerne ha sett. Kan jeg bli med
Gjest hogwash Skrevet 28. april 2010 #2782 Skrevet 28. april 2010 Det bare regner her...Jeg må få jogget i dag....Jogge med paraply kanskje? Liker ikke å jogge i regn? Ser mange fordeler med det jeg -Avkjøling -Mindre folk ute (for de av oss som bryr seg om sånt) -Man ser ikke så svett ut
Tiarra Skrevet 28. april 2010 #2783 Skrevet 28. april 2010 Hei, Kristian! Det er lenge siden jeg har vært innom dagbok-kroken og ville bare si hei
Faithy Skrevet 28. april 2010 #2784 Skrevet 28. april 2010 Liker ikke å jogge i regn? Ser mange fordeler med det jeg -Avkjøling -Mindre folk ute (for de av oss som bryr seg om sånt) -Man ser ikke så svett ut Og i tillegg er det ingen som ser om vi er der i det hele tatt
Faithy Skrevet 28. april 2010 #2785 Skrevet 28. april 2010 Pssst (hogwash har flyttet inn i oppgangen min e-h)
kristian82 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #2786 Skrevet 28. april 2010 Oau, en joggende Kristian. Skulle jeg gjerne ha sett. Kan jeg bli med Ja, da hadde du nok litt ja Men, seff kan du bli med Liker ikke å jogge i regn? Ser mange fordeler med det jeg -Avkjøling -Mindre folk ute (for de av oss som bryr seg om sånt) -Man ser ikke så svett ut Jojo, liker egentlig best å jogge i regn, eventuelt når det snør og er dyp snø jeg. Jeg er såpass barnslig "rambo" anlagt, at jeg føler meg Rambo da. Må være andre folk da, det er koslig med flere som jogger, jeg jogger alene, men fint med noen man kan på i det man puster og peser forbi. Hei, Kristian! Det er lenge siden jeg har vært innom dagbok-kroken og ville bare si hei Så koslig Alt bra? Hvordan gikk daten(e) ? Pssst (hogwash har flyttet inn i oppgangen min e-h) Har han fått dagbok?
kristian82 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2787 Skrevet 29. april 2010 Ingen som har snakket med Guriane ??????????????? Håper ikke det har skjedd henne noe.
kristian82 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2788 Skrevet 29. april 2010 Hva skjer med Kg om dagen? Alle brukerne er jo vekk jo. :klø:
Faithy Skrevet 29. april 2010 #2789 Skrevet 29. april 2010 Hva skjer med Kg om dagen? Alle brukerne er jo vekk jo. :klø: Innom en tur nå. Kan ikke være her hele tiden heller. :rødme: Gjort i dag du da?
Gjest hogwash Skrevet 30. april 2010 #2790 Skrevet 30. april 2010 Hva skjer med Kg om dagen? Alle brukerne er jo vekk jo. :klø: Du bare ser meg ikke!
kristian82 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2791 Skrevet 30. april 2010 Innom en tur nå. Kan ikke være her hele tiden heller. :rødme: Gjort i dag du da? Joo I går løp jeg, og jobb... :klø: ikke noe annet tror jeg, bare tv og PH titting hehe. Du bare ser meg ikke! Aha Guriane, Mia, Appy... Appy,Mia, Guriane, Mia, Guriane, appy
*appifany* Skrevet 30. april 2010 #2792 Skrevet 30. april 2010 (endret) Liker ikke å jogge i regn? Ser mange fordeler med det jeg -Avkjøling -Mindre folk ute (for de av oss som bryr seg om sånt) -Man ser ikke så svett ut ENIG! Hva skjer med Kg om dagen? Alle brukerne er jo vekk jo. :klø: Har vært på kurs, og vært opptatt HELE dagen. Helt latterlig tungt, men samtidig utrolig givende og gøy. Lover å komme sterkere tilbake i helga Joo I går løp jeg, og jobb... :klø: ikke noe annet tror jeg, bare tv og PH titting hehe. Aha Guriane, Mia, Appy... Appy,Mia, Guriane, Mia, Guriane, appy Bra du nevner meg tre ganger, alle gode ting er tre Endret 30. april 2010 av *appifany*
mia83 Skrevet 30. april 2010 #2795 Skrevet 30. april 2010 Så bra at du også har fått deg dagbok! *stikke en tur innom*
Guriane Skrevet 1. mai 2010 #2796 Skrevet 1. mai 2010 (endret) Hva er feil med den hunden da? De er skumle Jeg er her! Ser alle på PH eller?? :dåne: Hvor er Guriane enn da? Kanskje hun har blitt syk Guriane har vært hos sin mor noen dager Ingen som har snakket med Guriane ??????????????? Håper ikke det har skjedd henne noe. Ingenting har skjedd, har bare vært borte noen dager Hvordan er formen? Guriane, Mia, Appy... Appy,Mia, Guriane, Mia, Guriane, appy :vinke: Endret 1. mai 2010 av Guriane
Faithy Skrevet 1. mai 2010 #2798 Skrevet 1. mai 2010 Hva sto på parolen din i dag,Kristian (ikke tenk koffert nå)?
*appifany* Skrevet 1. mai 2010 #2799 Skrevet 1. mai 2010 K82!!!!!! Come on, har ventet på deg i hele dag jo!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå