Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trondheim er byen sin ja!

Kristian: Før evt KG-treff må vi få se hvordan du ser ut da, så vi vet hvem vi skal se etter! ;)

:lur: Så overladisk du er da. :jolie::ler:

Pass deg Kristian, de kommer til å kose deg ihjel!

Digresjon:

Er det bare jeg som lurer på om :bond: er navngitt etter moderator/admin? (stryk det som ikke passer)

:fnise: tror du? :arwen:

Var mye småsnakk her,ser jeg. Skjønte ikke så mye av det. Er vel for ny ennå. Men virker som dere har det hyggelig, selv om det var noe alvorsprat også.

Ha en fortsatt god kveld :kose:

:kose:

Nei det er det ikke. Men skal ikke gå for 600 nå.. det blir for sent. Når målet mitt før jeg skal til Trondheim uansett..

Hvor blir det av Kristian i kveld da? Ble han så kåt at han måtte legge seg så tidlig?? :skratte:

:skratte::hoho:

Og er det tilfeldig at Guriane er borte også..? :lur:

:hoho::rulle: Nå blir Gurine sur :fnise: Selv om det er fristende å si at hun ligger med :flekke: til værs og sover i senga mi, må jeg nok dessverre si at det ikke er tilfellet. :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

:hoho::rulle: Nå blir Gurine sur :fnise:

Hmmm, jeg får la være å barbere meg noen dager å håpe skjegget distraherer henne fra evn. utskjelling av meg.

Skrevet

Hmmm, jeg får la være å barbere meg noen dager å håpe skjegget distraherer henne fra evn. utskjelling av meg.

Det går nok bra. :nigo: Hun blir nok mer :roll: av at jeg insinuerer at hun gjerne kan ligge med :flekke: til værs i senga mi. :skratte:

Skrevet

Gleder meg til guri tar turen innom jeg, :sjenert:

Skrevet (endret)

Gleder meg til guri tar turen innom jeg, :sjenert:

Guri unnskyld. :blomst::fnise:

Hun blir nok ikke overrasket over meg. :sjenert:

Men nå må jeg se på tv, og spise noe lavkalori mat med lav GI og korrekt blanding av fett, proteiner og karbohydrater. :roll: K82 also known as Mr.Issue. :roll:

;):natti:

Endret av kristian82
Skrevet

:sur: Jeg er SÅ syk og du bare spiser og koser deg. :sur:

Kunne trengt litt trøst og en klem.

Bare spis du :vekt:

Gjest hogwash
Skrevet

:klemmer:

Det hjelper om du sier fra litt tidligere når du er :syk: så vi kan sulte oss i sympati!

Skrevet

Jeg? :kjefte: Jeg spiser ikke og koser meg nei. :snurt: Jeg driver jo med den forbanna sommerdeffen. :vekt::grine:

:klemmer:

Det hjelper om du sier fra litt tidligere når du er :syk: så vi kan sulte oss i sympati!

Hva er avataren din av? :arwen:

Skrevet

Hvor blir det av Kristian i kveld da? Ble han så kåt at han måtte legge seg så tidlig??

:fnise:

Og er det tilfeldig at Guriane er borte også..? :lur:

:lol:

Hmm.. der sa du noe!!

:hoho:

Det var da veldig da :fnise:

:rulle: Nå blir Gurine sur. Selv om det er fristende å si at hun ligger med :flekke: til værs og sover i senga mi, må jeg nok dessverre si at det ikke er tilfellet.

:hakeslepp:

:lur: :rødme:

Det går nok bra. Hun blir nok mer :roll: av at jeg insinuerer at hun gjerne kan ligge med :flekke: til værs i senga mi. :skratte:

:roll:

Guri unnskyld. :blomst:

Hun blir nok ikke overrasket over meg. :sjenert:

:jolie:

Neida, det er sant. Det er ingenting du sier som kan overraske meg lenger :opplyser:

Skrevet

:lol:

Det var da veldig da :fnise:

:hakeslepp:

:lur: :rødme:

:roll:

:jolie:

Neida, det er sant. Det er ingenting du sier som kan overraske meg lenger :opplyser:

LilleGuri jo. :strix: :strix: :hug:

Er det ikke? :hakeslepp: K82 liker å overraske han. :sukk: Da skal jeg tenke ut noe som kan overraske deg. :jolie:

Skrevet

Jeg? :kjefte: Jeg spiser ikke og koser meg nei. :snurt: Jeg driver jo med den forbanna sommerdeffen. :vekt::grine:

Hva er avataren din av? :arwen:

Sikkert ettellerannet du er redd, K82 ;)

Skrevet

Sikkert ettellerannet du er redd, K82 ;)

Tror du? :redd: Håper ikke det. :snurt: Det ser jo ikke ut som det er en heks i alle fall da. K82 puster lettet ut. :ninja:

Skrevet

LilleGuri jo. :strix: :strix: :hug:

Er det ikke? :hakeslepp: K82 liker å overraske han. :sukk: Da skal jeg tenke ut noe som kan overraske deg. :jolie:

:hug:

Det bør være bra :arwen:

Jeg synes forresten avataren til Hogwash ser ut som en blå Spiderman, halvparten av hodet der fremst, og overkroppen i bakgrunnen..

Skrevet

:hug:

Det bør være bra :arwen:

Jeg synes forresten avataren til Hogwash ser ut som en blå Spiderman, halvparten av hodet der fremst, og overkroppen i bakgrunnen..

Du er så storforlangende, 1 time her (intern) og overraskelser her og der. :dåne: :hoho:

Hmm...Kanskje det er det.. Eller er det en naken kvinnekropp`? :rope: Hogwash, ka e det på avatæren dein?

Skrevet (endret)

Jeg er ikke overfladisk nei! Ville møtt deg uansett om du hadde hatt colabriller og hoggtenner og veid 200 kilo! :opplyser:

Endret av mia83
Skrevet

Du er så storforlangende, 1 time her (intern) og overraskelser her og der. :dåne: :hoho:

Hmm...Kanskje det er det.. Eller er det en naken kvinnekropp`? :rope: Hogwash, ka e det på avatæren dein?

:arwen:

En naken kvinnekropp? Hvor da? :klø:

Jeg er ikke overfladisk nei! Ville møtt deg uansett om du hadde hatt colabriller og hoggtenner og veid 200 kilo! :opplyser:

Hva er cola-briller? :popcorn:

Skrevet

Sånne briller med skikkelig tjukke glass. Hva kaller du dem?

Stikker til ei venninne en tur jeg :goodbye:

Skrevet

Aa. Flaskebunner.. eller no'..?

Kos deg :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...