Faithy Skrevet 15. april 2010 #2525 Skrevet 15. april 2010 Aldri eid et forkle i mitt liv (kanskje på skolekjøkkenet en gang?) Defor synes jeg skjørt er mye mer praktisk. Slipper jo knyte knute. Var nå det jeg mente da
mia83 Skrevet 15. april 2010 #2526 Skrevet 15. april 2010 (endret) Vi hadde forkle på skolekjøkkenet. Det sydde vi på forminga husker jeg. Jeg ble så jævlig sur på knappenålene som jeg brukte til å feste kantebåndet med før vi skulle sy på symaskina. Jeg stakk meg på hver eneste nål tror jeg.. Endret 15. april 2010 av mia83
Gjest hogwash Skrevet 16. april 2010 #2527 Skrevet 16. april 2010 God morgen alle! Kjemikerforklær er tøffere enn skolekjøkkenforklær.
Gjest hogwash Skrevet 16. april 2010 #2529 Skrevet 16. april 2010 God morgen!! Sovet godt Mia? Store planer for dagen? (K82: jeg påtar meg til tider jobben som pausemusikk/telefonsvarer i ditt fravær)
mia83 Skrevet 16. april 2010 #2530 Skrevet 16. april 2010 (endret) Det høres bra ut! Jo takk jeg har sovet godt i natt! Hva med deg? I dag venter jeg på Byggmakker-bilen som skal komme med materialer til oss. Og så venter jeg på at svigers skal komme på besøk Skal nok gjøre litt småtteri her hjemme også, vaske et par maskiner med klær f.eks. I kveld skal jeg på bowlinga med 5 kolleger. Det gleder jeg meg til! Hva med deg? Endret 16. april 2010 av mia83
Gjest hogwash Skrevet 16. april 2010 #2531 Skrevet 16. april 2010 Jo takk jeg har sovet godt i natt! Hva med deg? Jeg er faktisk ikke heeeelt sikker på at jeg er våken enda I dag venter jeg på Byggmakker-bilen som skal komme med materialer til oss. Og så venter jeg på at svigers skal komme på besøk Skal nok gjøre litt småtteri her hjemme også, vaske et par maskiner med klær f.eks. I kveld skal jeg på bowlinga med 5 andre. Det gleder jeg meg til! Hva med deg? Håper svigers ikke er mannevonde (evn. miavonde). Bowling hørtes stas ut! Nå skal jeg forbanne værgudene litt (det snør!) før jeg tasser meg en tur på butikken, øl var visst planen for kvelden
mia83 Skrevet 16. april 2010 #2532 Skrevet 16. april 2010 Ja hørte det snør der oppe.. Håper det er snøfritt til jeg skal oppover! Alkohyler er mine planer for kvelden også!
kristian82 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #2533 Skrevet 16. april 2010 Ble du på meg? Neida Men snakket om filmer, ikke noe annet. Aldri eid et forkle i mitt liv (kanskje på skolekjøkkenet en gang?) Defor synes jeg skjørt er mye mer praktisk. Slipper jo knyte knute. Var nå det jeg mente da Må være korte skjørt da. Vi hadde forkle på skolekjøkkenet. Det sydde vi på forminga husker jeg. Jeg ble så jævlig sur på knappenålene som jeg brukte til å feste kantebåndet med før vi skulle sy på symaskina. Jeg stakk meg på hver eneste nål tror jeg.. Sovet godt Mia? Store planer for dagen? (K82: jeg påtar meg til tider jobben som pausemusikk/telefonsvarer i ditt fravær) Så bra Hogwash
mia83 Skrevet 16. april 2010 #2534 Skrevet 16. april 2010 Jeg skal ta meg et bad om en times tid. Det gleder jeg meg til Skal bli herlig. Et langt og herlig bad!!
kristian82 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #2535 Skrevet 16. april 2010 Jeg skal ta meg et bad om en times tid. Det gleder jeg meg til Skal bli herlig. Et langt og herlig bad!! boblebadet er toppers?
*appifany* Skrevet 16. april 2010 #2536 Skrevet 16. april 2010 Får stadig vekk mail fra iform.no, lurer på om jeg skal ta hintet? :klø:
mia83 Skrevet 16. april 2010 #2537 Skrevet 16. april 2010 boblebadet er toppers? Absolutt! Skal vorse med litt Martini Asti i boblebadet
kristian82 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #2538 Skrevet 16. april 2010 Får stadig vekk mail fra iform.no, lurer på om jeg skal ta hintet? :klø: Det bør du. Jeg får mail fra Grete Rode, og ble stoppet av nutrilet mannen når jeg var ute og gikk i går. Nå tuller jeg altså. K82 er ikke såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå tykk. Absolutt! Skal vorse med litt Martini Asti i boblebadet Aldri smakt.
Guriane Skrevet 16. april 2010 #2540 Skrevet 16. april 2010 Feil, 1 forsøk til. Ikke vær sånn da Gurine, stell deg pent sammen med Faithy nå. Noen ganger altså.... Har jeg fire forsøk? :klø: I såfall gjetter jeg på 18 Noen ganger? Filmer eller antall sexpartnere dere snakker om? dere er ikke sanne altså! :dåne: Jeg skal få en film hvis jeg greier å gjette riktig antall filmer Kristian kjøpte her om dagen Og nei, det er ikke en grisegfilm. Så vidt jeg vet i allefall.. :dåne: God morgen alle! Kjemikerforklær er tøffere enn skolekjøkkenforklær. Njæ... Jeg får mail fra Grete Rode, og ble stoppet av nutrilet mannen når jeg var ute og gikk i går. Nå tuller jeg altså. K82 er ikke såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå tykk. Lille Kristianen Guriane Hallooooo Skjer i kveld?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå