kristian82 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #2481 Skrevet 14. april 2010 Var sånn med makaroner oppi. Men ingen baguett ved siden av. Så var det denne soft-isen da... :dåne: Oki. på deg for at du alltid stikker når jeg kommer innom NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI det gjør jeg ikke. Nå skrev jeg Pm til deg, du var pålogga, i det jeg sendte den var du avlogga. Du trenger ikke se så lur ut bare fordi jeg skal ta en Sorry. Heldigvis aldri hatt bruk for det (enda..) Bøs trening? Den forsto jeg ikke helt Men nå skal trønderen benke seg med rosenborg på tv! Håper alle får en fin kveld Det er jo bra. Målet er så klart å være så rosa og faretruende at ingen tør å yppe til bråk en gang. Bøs ja = østfold vet du..Nei, bra trening da, at man nok får en styrke, fleksibilitet..gjennomtrent da.
Guriane Skrevet 14. april 2010 #2484 Skrevet 14. april 2010 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI det gjør jeg ikke. Nå skrev jeg Pm til deg, du var pålogga, i det jeg sendte den var du avlogga. Jeg tror man vises som avlogga når man er inaktiv en stund :klø: Jeg har i allefall vært pålogga hele tiden, men jeg ble sittende og klimpre på gitaren Nå er det Lost, men skal svare etterpå
*appifany* Skrevet 14. april 2010 #2486 Skrevet 14. april 2010 Må nesten bare gratulere hogwash med seieren i dag
*appifany* Skrevet 14. april 2010 #2488 Skrevet 14. april 2010 Mia å seff!!! (bryr du deg om fotball )
mia83 Skrevet 14. april 2010 #2489 Skrevet 14. april 2010 Brydde meg mer om fotball før, men Rosenborg er jo fortsatt laget "mitt" da!
mia83 Skrevet 14. april 2010 #2491 Skrevet 14. april 2010 Nei jeg får krype til køys jeg.. kommer snart..
Gjest hogwash Skrevet 14. april 2010 #2493 Skrevet 14. april 2010 Må nesten bare gratulere hogwash med seieren i dag K82: Da skjønte jeg litt mer Blir ihvertfall strekt for å si det sånn
kristian82 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #2494 Skrevet 14. april 2010 Jeg tror man vises som avlogga når man er inaktiv en stund :klø: Jeg har i allefall vært pålogga hele tiden, men jeg ble sittende og klimpre på gitaren Nå er det Lost, men skal svare etterpå Mulig det. Du var brått avlogga i alle fall. Var Lost noe kult i dag da? Er du flink til å spille gitar? Kan du lære meg. K82: Da skjønte jeg litt mer Blir ihvertfall strekt for å si det sånn tror jeg på.
Guriane Skrevet 14. april 2010 #2495 Skrevet 14. april 2010 Mulig det. Du var brått avlogga i alle fall. Var Lost noe kult i dag da? Er du flink til å spille gitar? Kan du lære meg. :klø: Kult og kult.. Men nå skal jeg holde ut de siste episodene! Tror det Kan lære deg jeg vet du Eller så kan du synge til Men nå er det natta her. Sove godt alle sammen!
kristian82 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #2496 Skrevet 14. april 2010 :klø: Kult og kult.. Men nå skal jeg holde ut de siste episodene! Tror det Kan lære deg jeg vet du Eller så kan du synge til Men nå er det natta her. Sove godt alle sammen! Du får holde ut. Jeg kan ikke synge. LilleGuri
Faithy Skrevet 14. april 2010 #2497 Skrevet 14. april 2010 Vært folksomt og travelt inne hos deg i kveld. Har sittet på trappen og ventet. Nå ser det ut som det har roet seg og da kommer jeg innom en snartur. Har forresten ikke så mye å si, er hvist ikke helt i humør. Kanskje blitt litt kald etter trappeopplevelsen her var det ikke kaffe igjen så jeg får gå hjem til senga og prøve å sove. Natta
kristian82 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #2498 Skrevet 15. april 2010 Vært folksomt og travelt inne hos deg i kveld. Har sittet på trappen og ventet. Nå ser det ut som det har roet seg og da kommer jeg innom en snartur. Har forresten ikke så mye å si, er hvist ikke helt i humør. Kanskje blitt litt kald etter trappeopplevelsen her var det ikke kaffe igjen så jeg får gå hjem til senga og prøve å sove. Natta Men Faithy du må jo komme innom da ikke sitte alene i trappen Så trist det hørtes ut. Huff, håper humøret er bedre når du våknet i dag. Er det det?? for blomsten.
Guriane Skrevet 15. april 2010 #2499 Skrevet 15. april 2010 Jeg kan ikke synge. Da kan det være det samme Det har vært overskya i hele dag, men nå titter sola fram :strix:
kristian82 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #2500 Skrevet 15. april 2010 (endret) Da kan det være det samme Det har vært overskya i hele dag, men nå titter sola fram :strix: blir jeg dumpa fordi jeg ikke kan synge?? :cry3: Hva heter sangen på P3 da? Kanskje jeg kan finne den igjen. Endret 15. april 2010 av kristian82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå