kristian82 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #2364 Skrevet 7. april 2010 Mia og K82... ThePeriodPeople Mia og K82...ThePeriodPeople.
kristian82 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #2366 Skrevet 7. april 2010 Jasså så du innrømmer det? Det er jo fint! Nå går jeg og legger meg..
Faithy Skrevet 7. april 2010 #2370 Skrevet 7. april 2010 Natti natt. Håper du får sove i natt da. Du får la verden seile sin egen sjø. Fælt å ikke få sove. vet hvordan det er. Ikke bestandig det hjelper å telle sauer akkurat...
mia83 Skrevet 8. april 2010 #2372 Skrevet 8. april 2010 Hei og hopp folkens Hatt en fin påske??? Hei og hopp Virre! Her har påsken vært fin og innbringende... Hos deg da?
VirreVapp Skrevet 8. april 2010 #2373 Skrevet 8. april 2010 Påsken har vært glimrende! Vært mye på farta, men det er bare kos
*appifany* Skrevet 8. april 2010 #2375 Skrevet 8. april 2010 Sier man K82 så blir det jo KÅTtito ....er syyykt trøtt...
Guriane Skrevet 8. april 2010 #2376 Skrevet 8. april 2010 Kristian, her om dagen (dvs natten) drømte jeg at du var tannlegen min, og at du skulle stelle den ene hjørnetanna mi. Men du kunne ikke gjøre det inne på kontoret, så du tok meg med ut i skogen hvor det var en låve. Det var fest på låven, og vi skulle holde oss helt oppunder taket på den, for å være i fred. Men for å komme oss opp dit måtte vi turne Jeg var ikke sånn supergod akkurat, men det var du Jeg husker ikke så mye mer, og jeg våkna før du hadde rukket å se på tanna mi.
*appifany* Skrevet 8. april 2010 #2377 Skrevet 8. april 2010 Er det muuulig !!! Man kan altså drømme så syke ting!
mia83 Skrevet 9. april 2010 #2378 Skrevet 9. april 2010 Hei kjære kjære Kristian! Gratulerer så mye med dagen din, enten den var i går eller den er i dag! Håper du har/har hatt en kjempefin dag!!
kristian82 Skrevet 9. april 2010 Forfatter #2379 Skrevet 9. april 2010 Snurt?? Hvorfor det? Bare tulla Natti natt. Håper du får sove i natt da. Du får la verden seile sin egen sjø. Fælt å ikke få sove. vet hvordan det er. Ikke bestandig det hjelper å telle sauer akkurat... Ja, man må det om man skal få sove. Påsken har vært glimrende! Vært mye på farta, men det er bare kos Sier man K82 så blir det jo KÅTtito ....er syyykt trøtt... Kristian, her om dagen (dvs natten) drømte jeg at du var tannlegen min, og at du skulle stelle den ene hjørnetanna mi. Men du kunne ikke gjøre det inne på kontoret, så du tok meg med ut i skogen hvor det var en låve. Det var fest på låven, og vi skulle holde oss helt oppunder taket på den, for å være i fred. Men for å komme oss opp dit måtte vi turne Jeg var ikke sånn supergod akkurat, men det var du Jeg husker ikke så mye mer, og jeg våkna før du hadde rukket å se på tanna mi. Så kult! Hvordan så jeg ut? Klarte jeg å sjarmere deg? Jeg skulle ha deg med ut i skogen ja. SÅ flott at jeg var en god turner da. :rødme: Hei kjære kjære Kristian! Gratulerer så mye med dagen din, enten den var i går eller den er i dag! Håper du har/har hatt en kjempefin dag!! :klem:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå