Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Du er med meg, om du vil eller ikke. Ellers får du ikke være i rosatråden. :snurt:

WTF??

Har du kanskje glemt av at du skal være enig meg meg i ALT????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WTF??

Har du kanskje glemt av at du skal være enig meg meg i ALT????

Oi,faen...Ja, det hadde jeg glemt. :sukk:

Owned again... :skratte:

BRB

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte: :hug: :hug:

Vi kan diskutere det, så sant vi ikke nevner navn da. :Nikke: Det er jo ikke mot noen regler. Å jeg forlanger en advarsel, et hint FRA DERE MODERATORER, om jeg bryter mot noen regler....:opplyser:

GuriLille :rødme:

Synes bare det er så synd at alt skal ende opp i kverulering.. :sjenert:

Du er med meg, om du vil eller ikke. Ellers får du ikke være i rosatråden. :snurt:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er så synd at alt skal ende opp i kverulering.. :sjenert:

:fnise:

Enig. :klem:

I rule! :nigo:

:sukk:

Note to self: du må sette fast appy en dag. :sur:

Bee right back

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hørte på Pink Floyd, Dark Side of the Moon, men måtte skru av litt for å få med slutten av femmila ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte på Pink Floyd, Dark Side of the Moon, men måtte skru av litt for å få med slutten av femmila ;)

Cool. :skya:

P.S. Hva spiser du?? :fnise:

PS..som man skriver i brev? :vetikke:

Jeg spiser sjokolade og drikker kaffe....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man burde egentlig skrive brev til hverandre oftere.. Er ganske koselig å få :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man burde egentlig skrive brev til hverandre oftere.. Er ganske koselig å få :jepp:

Ja, kjempekoslig å få det. :Nikke:

Husker jeg hadde noen brev venninner i kristiansand når jeg var liten, 13 år kanskje. Det var egentlig veldig spennende greier, traff de når vi var på ferie der. :fnise:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kjempekoslig å få det. :Nikke:

Husker jeg hadde noen brev venninner i kristiansand når jeg var liten, 13 år kanskje. Det var egentlig veldig spennende greier, traff de når vi var på ferie der. :fnise:

Hihi, så søtt :) Hadde og flere når jeg var yngre! Men i disse internettider, har man ikke tid til slikt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så søtt :) Hadde og flere når jeg var yngre! Men i disse internettider, har man ikke tid til slikt :fnise:

Ja, var veldig søtt. Nei, blir sånn..Sluttet med det før disse internett tidene også, dum som jeg var. :sur::ler:

Nei, får vel prøve å gjøre noe vel...:nigo: Ha en strålende dag virre, fortsatt god bedring (om du ikke er frisk alt ;) ) . :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en brevvenn i Ribe i Danmark da jeg var jente. Mistet kontakten etterhvert og har aldri møtt henne. Men tenker av og til på henne. Kanskje prøve å gjøre noe med det etterhvert.

Ellers har det vært en liten luftetur med ski i dag. deilig. Noe å leve på neste arbeidsuke. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Mia var brevvenniner når vi var små.

Så koselig da :)

Jeg var også flittig brevskriver da jeg var liten. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått kontakt med ei brevvenninne fra jeg var liten faktisk. Hadde ei i Kina faktisk, og takket være Facebook fant hun meg i fjor ;) Litt moro å høre om hva hun har gjort alle årene og hva hun driver med nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...