*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #2041 Del Skrevet 13. mars 2010 Såpass! Har ikke fått med deg at du har konflikter med noen, jeg Jeg tror jeg har ei frøken etter meg, for hun hakker omtrent på alt jeg har å si.. Men t.o.m lille håret på lilletåa mi gidder ikke bry seg en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2042 Del Skrevet 13. mars 2010 *smask* Virre jo. Formen bedre? det er ikke noe å le av. Såpass! Har ikke fått med deg at du har konflikter med noen, jeg Jeg tror jeg har ei frøken etter meg, for hun hakker omtrent på alt jeg har å si.. Men t.o.m lille håret på lilletåa mi gidder ikke bry seg en gang Jeg bryr meg egentlig ikke. Men akkurat den gjengen der, spes den harde kjernen, irriterer meg maximalt...Jeg kan ikke si hva jeg syns en gang, for da er det ban fra KG Å da hadde jeg savnet dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #2043 Del Skrevet 13. mars 2010 Jaaa... du må ikke si noe Vil ikke at du skal forsvinne fra KG. Det hadde vært trist det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2044 Del Skrevet 13. mars 2010 Jaaa... du må ikke si noe Vil ikke at du skal forsvinne fra KG. Det hadde vært trist det!! snill du er. Hadde savnet dere for mye. Nei, jeg passer på å oppføre meg innenfor grensa for det akseptable. Så jeg forsvinner bare, om jeg dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #2045 Del Skrevet 13. mars 2010 Det håper vi ikke skjer før om en 70-80 år? ca? Nå skal jeg køye! Lang dag i morgen. Skal drikke med en venninne Det blir koslig. Mye mulig vi får med oss noen flere. Har du store planer i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. mars 2010 #2046 Del Skrevet 13. mars 2010 Nei, Kristian, du må ikke gå noe sted altså!!! Og de du har konflikter med er sikkert teite!! Er vel snart natta her og! Får tvinge meg til å sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2047 Del Skrevet 13. mars 2010 Det håper vi ikke skjer før om en 70-80 år? ca? Nå skal jeg køye! Lang dag i morgen. Skal drikke med en venninne Det blir koslig. Mye mulig vi får med oss noen flere. Har du store planer i morgen? Ja, med unntak av noen perioder jeg kunne tenkt meg å kvelde ganske raskt så håper vi ikke det skjer før om 70-80 år nei. Sov godt da. Hørtes koslig ut. Nei, ingen store planer. Håper det skjer noe. tar kvelden jeg også. Nei, Kristian, du må ikke gå noe sted altså!!! Og de du har konflikter med er sikkert teite!! Er vel snart natta her og! Får tvinge meg til å sove Nei, skal ikke det Ja, de er teite. Alle i tråden her er så snille :strix: Sov godt da, god bedring. Tar kvelden jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. mars 2010 #2048 Del Skrevet 13. mars 2010 God natt! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #2049 Del Skrevet 13. mars 2010 Heia Yvonne Noen som vil ha en ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. mars 2010 #2050 Del Skrevet 13. mars 2010 Såpass! Har ikke fått med deg at du har konflikter med noen, jeg Jeg tror jeg har ei frøken etter meg, for hun hakker omtrent på alt jeg har å si.. Men t.o.m lille håret på lilletåa mi gidder ikke bry seg en gang Hvem da Mye jeg ikke får med meg. Virre jo. Formen bedre? det er ikke noe å le av. Jeg bryr meg egentlig ikke. Men akkurat den gjengen der, spes den harde kjernen, irriterer meg maximalt...Jeg kan ikke si hva jeg syns en gang, for da er det ban fra KG Å da hadde jeg savnet dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. mars 2010 #2051 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg tror vi bare må drite i alle som ikke er like kule som oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 13. mars 2010 #2052 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Virre jo. Formen bedre? det er ikke noe å le av. Jeg bryr meg egentlig ikke. Men akkurat den gjengen der, spes den harde kjernen, irriterer meg maximalt...Jeg kan ikke si hva jeg syns en gang, for da er det ban fra KG Å da hadde jeg savnet dere. . Endret 13. mars 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #2053 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg tror vi bare må drite i alle som ikke er like kule som oss!! AGREED Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2054 Del Skrevet 13. mars 2010 God natt! Mvh Yvonne K82 og nynner uskyldig..."skal ikke diskutere det mer i min rosa tråd"...trudeli trudela... Heia Yvonne Noen som vil ha en ? Jeg vil ha. Jeg tror vi bare må drite i alle som ikke er like kule som oss!! Ja. Ja, du må passe på sånn at boka di ikke blir låst nå. Jeg drev og skulle skrive et innlegg i går, men jeg fant ut midtveis at jeg ikke gidder all den kveruleringa nok en gang, så jeg sletta det før jeg fikk posta det. Mange ganger føles det ut som om det er enkelte brukere som har lagt beslag på visse underforum er inne, og det gjør det nesten klin umulig å holde en normal debatt. Med mindre man er ekstremt frigjort da.. Ja, vil ikke ha boka stengt. Jaggu meg ikke moderatoren innom alt...Det var kjapt Yvonne. Men ja, vil ikke ha dagboka stengt, så snakker ikke mer om de i denne tråden da. Jeg vet. skjønner ikke at jeg gidder å poste, men blir irritert når det ser ut til at "alle" er enige med dem, å det ser jo slik ut, om ingen sier imot den gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 13. mars 2010 #2055 Del Skrevet 13. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2056 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvorfor filer du. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #2057 Del Skrevet 13. mars 2010 Skjønner ikke hva slags gjeng du mener en gang, så kan ikke være med eller mot deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 13. mars 2010 #2058 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvorfor filer du. ? Det kan jeg ikke diskutere her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2059 Del Skrevet 13. mars 2010 Det kan jeg ikke diskutere her inne.. :skratte: :hug: Vi kan diskutere det, så sant vi ikke nevner navn da. Det er jo ikke mot noen regler. Å jeg forlanger en advarsel, et hint FRA DERE MODERATORER, om jeg bryter mot noen regler.... GuriLille :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2060 Del Skrevet 13. mars 2010 Skjønner ikke hva slags gjeng du mener en gang, så kan ikke være med eller mot deg Du er med meg, om du vil eller ikke. Ellers får du ikke være i rosatråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå