kristian82 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #2021 Del Skrevet 12. mars 2010 Det vil akkurat nå innebære at du må ta vare på en syk Virre.. Vært forsiktig med hva du tilbyr deg Samme her. Og da mener jeg ikke syk som i -syk Tilbudet står fortsatt åpent. Men håper dere takker ja en dag dere er friske også da. Men i dag, hadde jeg fått nøyd meg med å tørke snør, hentet paracett og vann osv. da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #2022 Del Skrevet 12. mars 2010 Gurine::::::::.] I Pm mente jeg "jeg mener IKKE sånn sykt da"...Jeg glemte "ikke", så setningen ble fullstendig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. mars 2010 #2023 Del Skrevet 12. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. mars 2010 #2024 Del Skrevet 12. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. mars 2010 #2025 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Samme her..på en måte rastløs, på en annen måte er det litt "deilig"... Er så trøtt og sliten for tida, mye å gjøre på jobb! Mistenker at det kanskje trigger disse sykdommene litt Uff, nei, jeg synes det er alt annet enn deilig. :dåne: Tilbudet står fortsatt åpent. Men håper dere takker ja en dag dere er friske også da. Men i dag, hadde jeg fått nøyd meg med å tørke snør, hentet paracett og vann osv. da. Å tørke snørra mi skulle jeg greid selv, men du kunne gjerne hentet et glass vann i ny og ne Og en kopp med varm melk med honning i Gurine::::::::.] I Pm mente jeg "jeg mener IKKE sånn sykt da"...Jeg glemte "ikke", så setningen ble fullstendig feil. Bra du sa i fra Neeeidaa Endret 12. mars 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. mars 2010 #2026 Del Skrevet 12. mars 2010 Uff, nei, jeg synes det er alt annet enn deilig. :dåne: Synes ikke det er deilig å være syk da.. Men litt deilig å være hjemme! Og bli pusla litt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. mars 2010 #2027 Del Skrevet 12. mars 2010 Synes ikke det er deilig å være syk da.. Men litt deilig å være hjemme! Og bli pusla litt med Skjønte det da Men jeg greier ikke helt å se det positive i det Har masse jeg skulle gjort, og jeg har ikke tid til å være syk nå. Men det har man jo aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2028 Del Skrevet 13. mars 2010 Uff, nei, jeg synes det er alt annet enn deilig. :dåne: Å tørke snørra mi skulle jeg greid selv, men du kunne gjerne hentet et glass vann i ny og ne Og en kopp med varm melk med honning i Bra du sa i fra Neeeidaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. mars 2010 #2029 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er aldri morsomt å være syk, det er egentlig greit å være så syk at en ligger å sover stort sett hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 13. mars 2010 #2030 Del Skrevet 13. mars 2010 Stakkars dere. Mye pusk og snørr her inne. Håper det går bedre for dere alle nå. Jeg hadde spysyken forrige helg. Ikke den koseligste helgen, men så er jeg liksom ferdig med det. Andre sin tur nå, tenker jeg.. Hjemmekos for meg selv i kveld. Får prøve å finne på noen sprell i morgen. Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2031 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Stakkars dere. Mye pusk og snørr her inne. Håper det går bedre for dere alle nå. Jeg hadde spysyken forrige helg. Ikke den koseligste helgen, men så er jeg liksom ferdig med det. Andre sin tur nå, tenker jeg.. Hjemmekos for meg selv i kveld. Får prøve å finne på noen sprell i morgen. Noen ideer? K82 er oppgitt over at han bare har syke jenter i tråden sin. :skratte: Oi, du hadde med jo. Ikke det jeg mente med syke altså, tenkte på snørrete og hostende-vondt i hode jenter. Endret 13. mars 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #2032 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg er ikke syk Kanskje litt i hodet, men ellers "not som much" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2033 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg er ikke syk Kanskje litt i hodet, men ellers "not som much" Jeg bare tullet da. Jeg er glad i dere alle, snørrete eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #2034 Del Skrevet 13. mars 2010 Var ikke akkurat helt seriøs jeg heller! Har du forresten sett i sexytråden på seksualitet. Du er nevnt der Tenkte jeg bare skulle si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2035 Del Skrevet 13. mars 2010 Var ikke akkurat helt seriøs jeg heller! Har du forresten sett i sexytråden på seksualitet. Du er nevnt der Tenkte jeg bare skulle si det Syns det bare var brukere jeg ikke liker som skrev i den jeg, så nekter å tro jeg har blitt nevnt i positiv forstand i alle fall. Vet du tullet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #2036 Del Skrevet 13. mars 2010 Det du trenger å vite; "Av menn har jeg sansen for MikeWaters...og synes Kristian82 er veldig søt når han ligger og skriver i den rosa dagboken... hjerter_rundt.gif" Skrevet av Smann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2037 Del Skrevet 13. mars 2010 Det du trenger å vite; "Av menn har jeg sansen for MikeWaters...og synes Kristian82 er veldig søt når han ligger og skriver i den rosa dagboken... hjerter_rundt.gif" Skrevet av Smann Smann er for det FØRSTE en mann, en bifil kar. :dåne: Pluss, han skrev det nok bare for irritere meg. Ingen av de er velkomne i min rosatråd, for å si det pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #2038 Del Skrevet 13. mars 2010 Hey, du må ta med deg de komplimentene du får! Så streng du er?! Det er jo litt sexy er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2039 Del Skrevet 13. mars 2010 Hey, du må ta med deg de komplimentene du får! Så streng du er?! Det er jo litt sexy er det ikke ØØØY, appy..K82 er ikke så dårlig stilt at han må få kompliment fra bifile menn altså. Det finnes faktisk de jenter som faller for min skøyeraktige emil i lønneberget sjarm og stenharde solbrune gladiator kropp. Så det så. Jo, jeg er streng på akkurat det området. Jeg har en konflikt/hatforhold, til en gruppe på 3-7 brukere på det forumet. Jeg kan ikke skrive en gang hva jeg syns om de, for da hadde jeg blitt kastet ut fra KG for evig og alltid. Men han Smann er ikke den verste av de da, han er 7 verst, av de 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. mars 2010 #2040 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg bare tullet da. Jeg er glad i dere alle, snørrete eller ei. *smask* Det du trenger å vite; "Av menn har jeg sansen for MikeWaters...og synes Kristian82 er veldig søt når han ligger og skriver i den rosa dagboken... hjerter_rundt.gif" Skrevet av Smann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå