trulta_ Skrevet 10. mars 2010 #2001 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg tror kanskje K liker gossip girl. Hvilke tv serier liker du? Jeg tror Molde kommer til å gjøre det bra, tror det blir topp 5-6 på dem. Hvordan tror du det går med dem? Jeg skal kjøpe meg drakt. Litt usikker på hvilket tall jeg skal ha bakpå, vurderer 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #2002 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg tror kanskje K liker gossip girl. Hvilke tv serier liker du? Jeg tror Molde kommer til å gjøre det bra, tror det blir topp 5-6 på dem. Hvordan tror du det går med dem? Jeg skal kjøpe meg drakt. Litt usikker på hvilket tall jeg skal ha bakpå, vurderer 23. Du tror K gjør det ja. Jeg liker - kongen av queens, criminal minds (om episodene ikke er for skumle) prison break, dexter, the big bang theory, cops og its allways sunny in philadelphia. Vet ikke om det er så mye reeeene jenteserier her. ? Oki. Tror det går bra med M jeg også. Jeg tipper de får 3 plass. Hvilken spiller er nr. 23 da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. mars 2010 #2003 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg liker CM, men sjelden jeg ser det. Rindarøy er nr 23. Hvilke lag tror du tar sølvet? Molde er faktisk det eneste laget som har tatt sølv to år på rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. mars 2010 #2004 Del Skrevet 10. mars 2010 Guriane, min venn. Har formen din blitt bedre? K, hvor er du? Kanskje jeg skal begynne å bare kalle dere for en bokstav? Sånn som dem gjør i Gossip Girl -T Formen er littgrann bedre. Feberen er borte, men er fremdeles slapp og tett i brystet. -G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. mars 2010 #2005 Del Skrevet 10. mars 2010 Ah, Dexter er så braaa! Gleder meg til neste sesong Ellers er CM også veldig spennende. I det siste har jeg også sett mye Big Bang Therory og How I met your mother. Fantastiske serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 11. mars 2010 #2006 Del Skrevet 11. mars 2010 How I met your mother er Dexter har jeg aldri fått somla meg til å se.. Noen som fikk med seg sesongstart av siste sesong av Lost i går da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. mars 2010 #2007 Del Skrevet 11. mars 2010 Ah, Dexter er så braaa! Gleder meg til neste sesong Ellers er CM også veldig spennende. I det siste har jeg også sett mye Big Bang Therory og How I met your mother. Fantastiske serier Fantastiske seier Holder på med å se begge seriene på nytt igjen! Se forøvrig denne linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #2008 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg liker CM, men sjelden jeg ser det. Rindarøy er nr 23. Hvilke lag tror du tar sølvet? Molde er faktisk det eneste laget som har tatt sølv to år på rad Tøft. Jeg tror stabæk tar sølvet. Formen er littgrann bedre. Feberen er borte, men er fremdeles slapp og tett i brystet. -G Ah, Dexter er så braaa! Gleder meg til neste sesong Ellers er CM også veldig spennende. I det siste har jeg også sett mye Big Bang Therory og How I met your mother. Fantastiske serier How I met your mother er Dexter har jeg aldri fått somla meg til å se.. Noen som fikk med seg sesongstart av siste sesong av Lost i går da? Nei, ser ikke på looooooooooooooost. :gjeiper: Fantastiske seier Holder på med å se begge seriene på nytt igjen! Se forøvrig denne linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #2009 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har forbanne hjertebank, eller fjerne hjerteslag. :kjefte: Kanskje jeg dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. mars 2010 #2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fantastiske seier Holder på med å se begge seriene på nytt igjen! Se forøvrig denne linken Ja, jeg får snart begynne på nytt igjen Jeg har forbanne hjertebank, eller fjerne hjerteslag. :kjefte: Kanskje jeg dør. Næmen stakkar Kristian da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. mars 2010 #2011 Del Skrevet 11. mars 2010 Begynne rå bli trøtt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. mars 2010 #2012 Del Skrevet 12. mars 2010 Nei, ser ikke på looooooooooooooost. :gjeiper: Er du for en særing da Jeg har forbanne hjertebank, eller fjerne hjerteslag. :kjefte: Kanskje jeg dør. Nåmman. Stakar Kristian Begynne rå bli trøtt jeg Jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #2013 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja, jeg får snart begynne på nytt igjen Næmen stakkar Kristian da Er du for en særing da Nåmman. Stakar Kristian Jeg også... Ja, du vet jeg er litt sær. Så koslig at det bare er snille-god jenter i tråden min :strix: Dere kan sove i senga mi når dere vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. mars 2010 #2014 Del Skrevet 12. mars 2010 Så koslig at det bare er snille-god jenter i tråden min :strix: Dere kan sove i senga mi når dere vil Det vil akkurat nå innebære at du må ta vare på en syk Virre.. Vært forsiktig med hva du tilbyr deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. mars 2010 #2015 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja, du vet jeg er litt sær. Så koslig at det bare er snille-god jenter i tråden min :strix: Dere kan sove i senga mi når dere vil Det vil akkurat nå innebære at du må ta vare på en syk Virre.. Vært forsiktig med hva du tilbyr deg Samme her. Og da mener jeg ikke syk som i -syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. mars 2010 #2016 Del Skrevet 12. mars 2010 Samme her. Og da mener jeg ikke syk som i -syk Ikke her heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. mars 2010 #2017 Del Skrevet 12. mars 2010 på deg at du ikke er helt i form. Hva er galt med deg, holdt jeg på å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. mars 2010 #2018 Del Skrevet 12. mars 2010 Hva som er galt strides fortsatt de lærde om MEN, er forkjøla, tung i kroppen og vondt i hodet.. Og i tillegg har jeg vondt i magen Med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. mars 2010 #2019 Del Skrevet 12. mars 2010 Hva som er galt strides fortsatt de lærde om MEN, er forkjøla, tung i kroppen og vondt i hodet.. Og i tillegg har jeg vondt i magen Med deg da? Uff, det er ikke noe særlig. Veldig greit om man kunne hatt én av greiene av gangen, først snørr SÅ vondt i magen, men nei, man skal ha alt på en gang. Håper du blir bedre snart! Jeg har influensa. Slapp, feber, tett i nesa og i brystet. Er egentlig mest lei det å være i ro og ikke kunne gå ut. Blir så rastløøøs :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. mars 2010 #2020 Del Skrevet 12. mars 2010 Uff, det er ikke noe særlig. Veldig greit om man kunne hatt én av greiene av gangen, først snørr SÅ vondt i magen, men nei, man skal ha alt på en gang. Håper du blir bedre snart! Jeg har influensa. Slapp, feber, tett i nesa og i brystet. Er egentlig mest lei det å være i ro og ikke kunne gå ut. Blir så rastløøøs :dåne: Samme her..på en måte rastløs, på en annen måte er det litt "deilig"... Er så trøtt og sliten for tida, mye å gjøre på jobb! Mistenker at det kanskje trigger disse sykdommene litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå