kristian82 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1941 Del Skrevet 1. mars 2010 Fint å se at humøret er på vei til å ta seg opp Ja, prøver å heve mitt humør på andre sin bekostning. En normal psykologisk strategi om en selv føler seg dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 1. mars 2010 #1942 Del Skrevet 1. mars 2010 Ja, prøver å heve mitt humør på andre sin bekostning. En normal psykologisk strategi om en selv føler seg dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. mars 2010 #1943 Del Skrevet 1. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mars 2010 #1944 Del Skrevet 2. mars 2010 I dag er det altså ingen lett dag på jobb. Det er for masse rare ting å ordne opp i, og det verste er at alle tingene er utefor min kontroll, så alt jeg kan gjøre er å sitte å vente på at noen tar seg av de tingene. Det er det verste. Det hadde vært mye greiere om jeg kunne gjøre alt selv. Men det kan man nok ikke alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1945 Del Skrevet 2. mars 2010 I dag er det altså ingen lett dag på jobb. Det er for masse rare ting å ordne opp i, og det verste er at alle tingene er utefor min kontroll, så alt jeg kan gjøre er å sitte å vente på at noen tar seg av de tingene. Det er det verste. Det hadde vært mye greiere om jeg kunne gjøre alt selv. Men det kan man nok ikke alltid håpe dagen går fort og at det fixer seg da appy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mars 2010 #1946 Del Skrevet 2. mars 2010 Bah..... denne dagen går ikke fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. mars 2010 #1947 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg sovna ikke før halv fem i dag tidlig og så måtte jeg opp igjen klokka 7 :dåne: Så nå blir det en aldri så liten sofalur her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 2. mars 2010 #1948 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei,folkens!! Så mye depping det var her inne da. Tror jeg tar en liten truddelutt til dere jeg Litt bedre humør nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mars 2010 #1949 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei,folkens!! Så mye depping det var her inne da. Tror jeg tar en liten truddelutt til dere jeg Litt bedre humør nå? Definitivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. mars 2010 #1950 Del Skrevet 3. mars 2010 Hallooooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. mars 2010 #1951 Del Skrevet 3. mars 2010 Håper det ikke var truddelutten min som har skremt han under senga. Kristian, kan berolige deg med at jeg har lagt gitaren på hylla. For godt (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. mars 2010 #1952 Del Skrevet 4. mars 2010 Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1953 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg sovna ikke før halv fem i dag tidlig og så måtte jeg opp igjen klokka 7 :dåne: Så nå blir det en aldri så liten sofalur her Sånt suger as! Hei,folkens!! Så mye depping det var her inne da. Tror jeg tar en liten truddelutt til dere jeg Litt bedre humør nå? så hyggelig! Den var veldig fin Hallooooo Håper det ikke var truddelutten min som har skremt han under senga. Kristian, kan berolige deg med at jeg har lagt gitaren på hylla. For godt (tror jeg) Neinei, den var kjempefin Hyggelig med ny (skumle/snille? ) folk i tråden min også. Kristian! Er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. mars 2010 #1954 Del Skrevet 4. mars 2010 Så hyggelig! Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1955 Del Skrevet 4. mars 2010 Så hyggelig! Går det bra med deg? Går seg nok til snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. mars 2010 #1956 Del Skrevet 4. mars 2010 Kristian :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1957 Del Skrevet 4. mars 2010 Kristian :hoppe: :hoppe: Gurine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. mars 2010 #1958 Del Skrevet 4. mars 2010 :hoppe: Gurine Du må ikke forsvinne sånn! Jeg burde ha trent i dag jeg også..men.. Tiltak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1959 Del Skrevet 4. mars 2010 Du må ikke forsvinne sånn! Jeg burde ha trent i dag jeg også..men.. Tiltak... Unnskyld. Lov å slappe av litt da, du har jo gjort så mye annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1960 Del Skrevet 4. mars 2010 Du må ikke forsvinne sånn! Jeg burde ha trent i dag jeg også..men.. Tiltak... du bare forsvinner jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå