Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

:skratte: :skratte: Hadde du hatt middagen klar til jeg kom inn da? :fnise:

Ja, det hadde jeg såååklart. :rødme: Og så, etter jeg hadde fått strikket litt og drukket litt te, kunne vi tatt en tur opp på soverommet. :skratte: :skratte:

K82 følte seg brått lite som en mann. :dåne: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det hadde jeg såååklart. :rødme: Og så, etter jeg hadde fått strikket litt og drukket litt te, kunne vi tatt en tur opp på soverommet. :skratte: :skratte:

K82 følte seg brått lite som en mann. :dåne: :ler:

:skratte: Damer de strikker og drikker te, de ja :ler: Du og dette soverommet ditt :snurt::fnise:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Damer de strikker og drikker te :ler: Du og dette soverommet ditt :snurt::fnise:

Ja, jeg gjør jo ikke de tingene da, jeg bare tullet. :snurt::ler:

MM, soverommet mitt ja. :hoppe::skya: Jeg kan vise deg det om du kommer på besøk - soverommet altså. Lover å oppføre meg, skal bare vise deg det, du kan teste senga mi og sånn. :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover å oppføre meg, skal bare vise deg det, du kan teste senga mi og sånn. :jepp::fnise:

Hehe, må le av deg altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg gjør jo ikke de tingene da, jeg bare tullet. :snurt::ler:

MM, soverommet mitt ja. :hoppe::skya: Jeg kan vise deg det om du kommer på besøk - soverommet altså. Lover å oppføre meg, skal bare vise deg det, du kan teste senga mi og sånn. :jepp::fnise:

Jeg er ikke lettlurt :opplyser::fnise:

Hatt en fin helg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miassasin??? :klø:

Mia assasin...Assasin (tror det skrives sånn er leiemorder). Så var ikke så seriøst ment. :fnise::kose:

Jeg er ikke lettlurt :opplyser::fnise:

Hatt en fin helg? :klem:

Lettlurt? :klø: K82 skjønner ingenting, det er da heeelt normalt at jenter som kommer på besøk til meg MÅ :rope: prøve senga mi. :snurt::hoho:

Neh, egentlig ikke.

Langsprint, ja. X fingrene for Norge!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettlurt? :klø: K82 skjønner ingenting, det er da heeelt normalt at jenter som kommer på besøk til meg MÅ :rope: prøve senga mi. :snurt::hoho:

Neh, egentlig ikke.

:fnise:

Har du måkt snø i helga? :fnise::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ssssssssssssssssssssssssskkkjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Har du måkt snø i helga? :fnise::troest:

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, for tenk. Faen tastaturet er mongo her...

:lete:

yiiiah

ssssssssssssssssssssssssskkkjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? :skaal:

ikkenooooooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...