mia83 Skrevet 8. februar 2010 #1741 Del Skrevet 8. februar 2010 Kristian sier alt rett ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 #1742 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det ikke sånn det burde være da? Skulle ønske jeg hadde en mann som sa det rett ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #1743 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det ikke sånn det burde være da? Skulle ønske jeg hadde en mann som sa det rett ut Jeg tror jeg har det.. kanskje ikke alt, men mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 #1744 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg tror jeg har det.. kanskje ikke alt, men mye Det er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #1745 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har akkurat snakket med mamma i telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. februar 2010 #1746 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Kristian sier alt rett ut... Det er jo det som er så sjarmerende med han :rødme: Er det ikke sånn det burde være da? Skulle ønske jeg hadde en mann som sa det rett ut Fint med folk som sier ting rett ut og ikke går rundt grøten! Endret 9. februar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar 2010 #1747 Del Skrevet 9. februar 2010 Vil dere hjelpe oss å komme langt i dagboka til The Kitten før hun kommer tilbake igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1748 Del Skrevet 9. februar 2010 Kristian sier alt rett ut... Er det ikke sånn det burde være da? Skulle ønske jeg hadde en mann som sa det rett ut Det er jo det som er så sjarmerende med han :rødme: Fint med folk som sier ting rett ut og ikke går rundt grøten! :rødme: :kyss: Vil dere hjelpe oss å komme langt i dagboka til The Kitten før hun kommer tilbake igjen?? Kan vel alltids det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. februar 2010 #1749 Del Skrevet 9. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1750 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei vakre frøken. SKjer a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. februar 2010 #1751 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei vakre frøken. SKjer a? :rødme: Ingenting :dåne: Skjer det noe spennende hos deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1752 Del Skrevet 9. februar 2010 :rødme: Ingenting :dåne: Skjer det noe spennende hos deg da? Ikke noe her heller. Men har vært på cafe i dag - alene. K82 = viggovenneløs. Men skal gå en tur med en kompis om 20 minutter, så det blir jo okay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. februar 2010 #1753 Del Skrevet 9. februar 2010 Ikke noe her heller. Men har vært på cafe i dag - alene. K82 = viggovenneløs. Men skal gå en tur med en kompis om 20 minutter, så det blir jo okay. Nåh Det er denne forbanna uthevinga og smiley-bruken din som gjør det vet du vel! Skal dere gå langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar 2010 #1754 Del Skrevet 9. februar 2010 Flott at dere hjelper til! Vil du også det Guriane? Så mange som mulig, så blir The Kitten glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1755 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Nåh Det er denne forbanna uthevinga og smiley-bruken din som gjør det vet du vel! Skal dere gå langt? Det måååå være DET som er årsaken ja. Ja, vi gikk veldig langt, eller ganske langt da..6 km ca. Du kunne vært med om du ville. Jeg kunne ikke ta det som signatur likevel guri, kanskje ikke alle hadde skjønt det. Endret 10. februar 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. februar 2010 #1756 Del Skrevet 10. februar 2010 Har du hatt signatur, K82? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1757 Del Skrevet 10. februar 2010 Har du hatt signatur, K82? Ja, hadde en fra en sang. men fjernet den i går..og lagde en ny signatur meeen, finner ingen kule nok. Formen hos deg da appy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. februar 2010 #1758 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Flott at dere hjelper til! Vil du også det Guriane? Så mange som mulig, så blir The Kitten glad! Kan jeg vel Det måååå være DET som er årsaken ja. Ja, vi gikk veldig langt, eller ganske langt da..6 km ca. Du kunne vært med om du ville. Jeg kunne ikke ta det som signatur likevel guri, kanskje ikke alle hadde skjønt det. Så flinke! Kunne ikke en av dere tatt en spark da, så kunne jeg sittet på Jeg skjønte den heller ikke... Endret 10. februar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1759 Del Skrevet 10. februar 2010 Kan jeg vel Så flinke! Kunne ikke en av dere tatt en spark da, så kunne jeg sittet på Jeg skjønte den heller ikke... Nei, den var kanskje litt rar. Ja, du kunne fått sitte på sparken ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. februar 2010 #1760 Del Skrevet 10. februar 2010 Nei, den var kanskje litt rar. Ja, du kunne fått sitte på sparken ja. Det kan jo være jeg som er rar som ikke skjønte den også da... :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå