Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei, har lave tanker om meg selv. Var ment som humor. :sukk:

Du trenger da ikke å ha lave tanker om deg selv! Du er jo tvers igjennom god du!! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det i kveld da folkens? :) Bortsett fra irritasjoner over dumme brukere da :gjeiper:

Skrevet
Hvordan går det i kveld da folkens? :) Bortsett fra irritasjoner over dumme brukere da :gjeiper:

Her går det bra! :) Stikker i dusjen nå! :goodbye:

Skrevet
Synes det er blitt mange arrogante bedrevitere her inne.. :opplyser:

Jeg vet, den tråden der IRRITERER! Som mange andre tråder. :kjefte:

Du trenger da ikke å ha lave tanker om deg selv! Du er jo tvers igjennom god du!! :klemmer:

:helen::klem::hug: Det var pent sagt Mia ;)

Good. :vinke: Skjer med deg om dagen da virrevapster? Jeg har vært og trena i dag, ellers måket snø BLÆH :snurt: Men skal ikke klage, snart helg. :ler:

Skrevet
Good. :vinke: Skjer med deg om dagen da virrevapster? Jeg har vært og trena i dag, ellers måket snø BLÆH :snurt: Men skal ikke klage, snart helg. :ler:

Måking er kjipt!! Drittlei snø nå, vil ha sol og sommer :sol: Men, får vel pent nødt til å smøre meg med tålmodighet på det området!!

Jeg har vrikka ankelen, så får ikke trena på en stund, kjipt det og!! Hadde endelig kommet inn i en god flyt synes jeg.. Jaja, sånn kan det gå :gjeiper:

Skrevet
Måking er kjipt!! Drittlei snø nå, vil ha sol og sommer :sol: Men, får vel pent nødt til å smøre meg med tålmodighet på det området!!

Jeg har vrikka ankelen, så får ikke trena på en stund, kjipt det og!! Hadde endelig kommet inn i en god flyt synes jeg.. Jaja, sånn kan det gå :gjeiper:

Ja, sol og sommer blir bra. :strix: Må ha litt mer tålmodighet ja, men satse på at det i alle fall blir mildere. :jepp:

:troest: så KJIPT, hvordan klarte du det da? Ja, kjedelig når en endelig har funnet rytmen og så kan man ikke trene på en stund ja. Men du kan jo trene vekter, spinning kanskje og sånn da? :vetikke:

Skrevet

Så kjipt med ankelen din Virre! :troest:

Jeg venter på at håret mitt skal tørke... Så jeg får lagt meg.. :fnise: Kunne jo fønet det men..

Skrevet
Jeg vet, den tråden der IRRITERER! Som mange andre tråder. :kjefte:

Vet. *oppgitt*

Uff. Så leit, Virre! :troest: Hvordan fikk du til det? Ja, er ordentlig kjedelig når man endelig har fått til en treningsrytme og så kommer det slike ting i veien.

Skrevet
Vet. *oppgitt*

Uff. Så leit, Virre! :troest: Hvordan fikk du til det? Ja, er ordentlig kjedelig når man endelig har fått til en treningsrytme og så kommer det slike ting i veien.

:vinke:

Jeg gikk på en smell :sukk: Cdon lurte meg, de sendte meg mail om tilbud, og tror du faen ikke jeg bestilte filmer IGJEN. :dåne:

Skrevet
:vinke:

Jeg gikk på en smell :sukk: Cdon lurte meg, de sendte meg mail om tilbud, og tror du faen ikke jeg bestilte filmer IGJEN. :dåne:

Been there, done that :fnise: Hvilke filmer bestilte du?

Skrevet
Been there, done that :fnise: Hvilke filmer bestilte du?

Old school, med will ferrel.

Mean machine med vinnie jones.

Alt flyter - svensk komedie.

Importance of beeing Earnest

Feast of love ( :flau: )

The sum of all fears med morgan freeman og ben afleck.

:popcorn:

Skrevet
Old school, med will ferrel.

Mean machine med vinnie jones.

Alt flyter - svensk komedie.

Importance of beeing Earnest

Feast of love ( :flau: )

The sum of all fears med morgan freeman og ben afleck.

:popcorn:

Jeg har ikke hørt om noen av de, jeg :sjenert:

Skrevet
Jeg har ikke hørt om noen av de, jeg :sjenert:

Kom hit da, så kan vi ta filmmaraton. :hoppe:

Skrevet (endret)
Kom hit da, så kan vi ta filmmaraton. :hoppe:

Får bli en hel helg det da, skal vi rekke over alt. Filmene altså :nigo:

Ser du noe annerledes ved meg da? :sjenert:

Endret av Guriane
Skrevet (endret)
Får bli en hel helg det da, skal vi rekke over alt. Filmene altså :nigo:

Ser du noe annerledes ved meg da? :sjenert:

:hoho::rulle: Ja, en helg er bra. :opplyser: Du får bare sove over. :nigo: Lover å være snill ;)

Noe annereldes? :klø: Ny status? Fast inventar? :skaal::klem::blomst: Graaaatulerer :kyss:

(Håper det er det som er nytt? ) ;)

:fnise:

Hva ler du av appifanster? :ler:

Endret av kristian82
Skrevet
:hoho::rulle: Ja, en helg er bra. :opplyser: Du får bare sove over. :nigo: Lover å være snill ;)

Noe annereldes? :klø: Ny status? Fast inventar? :skaal::klem::blomst: Graaaatulerer :kyss:

Det samme innlegget som du siterte ;)

Gratulerer Guri! :blomst:

Skrevet

Vi får ta en helg vi ikke er hetrofile, så er vi på den sikre siden :opplyser:

Tusen takk :helen::klem:

Det samme innlegget som du siterte ;)

Gratulerer Guri! :blomst:

Takk takk :enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...