Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet
:lur:

Ertabertabuuuuuseeeeeeeeeegurianeharpåseglillatruuuuuse......

Jeg er 27 jeg se.... :dåne:

Hvordan vet du at jeg har på lilla truse?

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei VirreVapp! :hallo: Skjer a'?

Endret av Guriane
Skrevet
Hei VirreVapp! :hallo: Skjer a'?

Skjer ikke stort.. Slapper av og ser på Gossip Girl.. Skikkelig heftig lørdagskveld med andre ord :fnise: Du driver med da?

Skrevet (endret)

:skaal: Tenk at det faktisk er to brukere her samtidig :dåne:

Næh, gjør ikke så mye akkurat nå. Venter på å bli trøtt :fnise: Gossip Girl ja, har jeg aldri sett på. Er det bra?

Endret av Guriane
Skrevet

Guriane: Ifølge horoskopet skal vi visst få en familieforøkelse.. Best å huske på å ta pillene sine med andre ord.. :fnise:

Skrevet
Gossip Girl ja, har jeg aldri sett på. Er det bra?

Relativt overfladisk amerikansk serie om rike ungdommer ;) Men grei underholdning når man er sliten og ikke orker å tenke :)

Skrevet (endret)
Guriane: Ifølge horoskopet skal vi visst få en familieforøkelse.. Best å huske på å ta pillene sine med andre ord.. :fnise:

:skratte: Jeg så det der. Og så før sommeren a gitt. Jeg får visst sette i gang! :lol:

Endret av Guriane
Skrevet

Jeg får knipe igjen jeg da.. :hoho:

Skrevet
Relativt overfladisk amerikansk serie om rike ungdommer ;) Men grei underholdning når man er sliten og ikke orker å tenke :)

Noen ganger er det helt fint med den type underholdning :Nikke: Blir litt i samme gate som One Three Hill?

Skrevet (endret)

Knipe igjen? Skal du ha småfolk?

Endret av Guriane
Skrevet

Nei jeg vil unngå å få det. Iallefall akkurat nå!

Skrevet (endret)
Nei jeg vil unngå å få det. Iallefall akkurat nå!

Åja, på den måten. Jeg vil heller ikke ha noen nå. Ikke på en god stund egentlig. Men om jeg skulle fått en innen sommeren kommer hadde jeg vært god. :fnise:

Endret av Guriane
Skrevet

Hihi :fnise:

Noen ganger er det helt fint med den type underholdning :Nikke: Blir litt i samme gate som One Three Hill?

De har jo til felles at det er masse pene mennesker i alle fall.. Men er ganske forskjellige serier ellers.

Men man trenger ikke allverdens hjernekapasitet for å følge med på noen av dem ;)

Men men..nå får jeg nesten ta kvelden før jeg sovner i tastaturet. Tidlig opp i morgen. :natti:

Skrevet
Hihi :fnise:

De har jo til felles at det er masse pene mennesker i alle fall.. Men er ganske forskjellige serier ellers.

Men man trenger ikke allverdens hjernekapasitet for å følge med på noen av dem ;)

Men men..nå får jeg nesten ta kvelden før jeg sovner i tastaturet. Tidlig opp i morgen. :natti:

:natti: Sov godt!

:natti: jenter!

:natti: Mia!

Skrevet (endret)

Jada.. Neida så..

:5::tommelsmil::plystre:

Full fart :skaal:

:dåne:

Kristiaaaaan!! :rope:

Endret av Guriane
Skrevet
Hvordan vet du at jeg har på lilla truse?

Jeg bare veeet det. :nigo:

Hei og hopp!!!

:hallo::bond:

Skjer ikke stort.. Slapper av og ser på Gossip Girl.. Skikkelig heftig lørdagskveld med andre ord :fnise: Du driver med da?

:fnise: Digg med sånn lørdag også da. ;)

:skratte: Nå tør Guriane i alle fall ikke komme på filmkveld hos k82 :hoho: :hoho: :hoho:

:fnise:

Jada.. Neida så..

:5::tommelsmil::plystre:

Full fart :skaal:

:dåne:

Kristiaaaaan!! :rope:

Er her.....

:Gjesp:

Trøtt?

Skrevet

Hvorfor tør ikke Guriane å komme på filmkveld hos deg? :fnise:

Er våken akkurat nå.. for en stakket stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...