kristian82 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1081 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er fordi du er her så sjelden... Unnskyld. Men sånn som nå, det er jo iiingen her. Mia, guriane, appifany, truuuulta... >Agreed K82: Har du ikke smakt napoleonskake? Hvis du ser på bildene jeg har lagt ut så skjønner du sikkert hvilken kake jeg mener Jeg så den nå, nei den har jeg faktisk ikke smakt. Jeg er mer glad i "tørre kaker", ala krydderkake osv. så den har jeg faktisk aldri turt å smake på. :jeg blir helt oppgitt over meg selv: Hva var det med å prøve de i Oslo du snakket om Mia? Kristian! Få din hit med en gang! Den er her nå, så fin og flott som bare k82 er, men er jo ingen som ser den jo...jeg sprader jo opp og ned i rosa tråden min nå bukse og boxer løs...Ingen? Neivel... kristian82 drar skuffet på seg buksene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1082 Del Skrevet 9. januar 2010 etter de søte brukerne (ja,dere ja) nope...ingen her gett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. januar 2010 #1083 Del Skrevet 9. januar 2010 Unnskyld. Men sånn som nå, det er jo iiingen her. Mia, guriane, appifany, truuuulta... Jeg så den nå, nei den har jeg faktisk ikke smakt. Jeg er mer glad i "tørre kaker", ala krydderkake osv. så den har jeg faktisk aldri turt å smake på. :jeg blir helt oppgitt over meg selv: Hva var det med å prøve de i Oslo du snakket om Mia? Den er her nå, så fin og flott som bare k82 er, men er jo ingen som ser den jo...jeg sprader jo opp og ned i rosa tråden min nå bukse og boxer løs...Ingen? Neivel... kristian82 drar skuffet på seg buksene.. !!! Jeg var ute i går en tur med noen venninner. Vi spiste på en pastabar Er det noe liv her i kveld da? Har akkurat kjørt sambo ut. Han skulle ta noen øl med en kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1084 Del Skrevet 9. januar 2010 !!! Jeg var ute i går en tur med noen venninner. Vi spiste på en pastabar Er det noe liv her i kveld da? Har akkurat kjørt sambo ut. Han skulle ta noen øl med en kompis. Dårlig med liv, jeg lurer på om jeg skal dra ut og møte noen kompiser som har "julebord". Du skal slappe av i dag da eller? Være sjåfør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. januar 2010 #1085 Del Skrevet 9. januar 2010 Dårlig med liv, jeg lurer på om jeg skal dra ut og møte noen kompiser som har "julebord". Du skal slappe av i dag da eller? Være sjåfør? Jepp. Han var sjåfør i går, jeg er i dag Jeg sitter å ordner i bilder på pc'n. Har kjøpt ny pc, så det meste må over på den Å noe må fremkalles, så jeg kan lage album Du dratt ut eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1086 Del Skrevet 9. januar 2010 Jepp. Han var sjåfør i går, jeg er i dag Jeg sitter å ordner i bilder på pc'n. Har kjøpt ny pc, så det meste må over på den Å noe må fremkalles, så jeg kan lage album Du dratt ut eller? Oki, ja sjåfør må det byttes på å være ja. Oki, kult, morsomt med noe nytt. Jeg skal dra nå...men er så kaldt og har vondt i hodet, så må få kjøpt noe paracett før jeg I STILONGS sprader en runde på byen. (jeans utenpå stilongsen altså..) Satser på at ikke Celina Midelfart er ute og sjekker meg opp, sikkert vært småkjipt å stått der i stilongs og prøvd å vært kul. Men snakkes da appifany. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. januar 2010 #1087 Del Skrevet 9. januar 2010 Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 #1088 Del Skrevet 9. januar 2010 etter de søte brukerne (ja,dere ja) nope...ingen her gett. Jeg ler av den *humor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. januar 2010 #1089 Del Skrevet 9. januar 2010 Den er her nå, så fin og flott som bare k82 er, men er jo ingen som ser den jo...jeg sprader jo opp og ned i rosa tråden min nå bukse og boxer løs...Ingen? Neivel... kristian82 drar skuffet på seg buksene.. Det var kun fordi du hadde stilongs under etter de søte brukerne (ja,dere ja) nope...ingen her gett. Jeg skal dra nå...men er så kaldt og har vondt i hodet, så må få kjøpt noe paracett før jeg I STILONGS sprader en runde på byen. (jeans utenpå stilongsen altså..) Satser på at ikke Celina Midelfart er ute og sjekker meg opp, sikkert vært småkjipt å stått der i stilongs og prøvd å vært kul. Blande dop og alkohol kan bli festelig Med mindre du skulle for henne så ville hun vel aldri funnet ut om du hadde stilongs på deg Kan jo hende du til vanlig sprader rundt i grønne hulken-truser. Jeg ler av den *humor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. januar 2010 #1090 Del Skrevet 10. januar 2010 Heia frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1091 Del Skrevet 10. januar 2010 Kos deg Var kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldt Jeg ler av den *humor* Det var kun fordi du hadde stilongs under Blande dop og alkohol kan bli festelig Med mindre du skulle for henne så ville hun vel aldri funnet ut om du hadde stilongs på deg Kan jo hende du til vanlig sprader rundt i grønne hulken-truser. Dop? Tenkte jo på om hun sjekket meg opp da, innviterte meg hjem til frogner, og ivrig rev av meg buksene for så å avdekke en blå, trang ulvang stilong. Er jo mulig hun hadde syns det hadde vært en anelse nedtur. :skratte: i PM...ingen ting...hint hint....Guriane.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1092 Del Skrevet 10. januar 2010 Skippy, skipppppy, skippy the bush kenguruuuuuu Saklig sang å begynne å nynne på. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. januar 2010 #1093 Del Skrevet 10. januar 2010 Skippy, skipppppy, skippy the bush kenguruuuuuu Saklig sang å begynne å nynne på. :klø: Jeg var jo våken i går når du kom hjem, jo. At jeg ikke gikk inn hit å lurte deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1094 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg var jo våken i går når du kom hjem, jo. At jeg ikke gikk inn hit å lurte deg litt Ja, det skulle du gjort appifany. Var jo helt alene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. januar 2010 #1095 Del Skrevet 10. januar 2010 Det med å prøve de i Oslo var ingenting. Gjør det selv jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1096 Del Skrevet 10. januar 2010 Det med å prøve de i Oslo var ingenting. Gjør det selv jeg! Oki, men nei ikke smakt den kaka..Jeg bør kanskje gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. januar 2010 #1097 Del Skrevet 10. januar 2010 Heia frøken Tjohei Dop? Tenkte jo på om hun sjekket meg opp da, innviterte meg hjem til frogner, og ivrig rev av meg buksene for så å avdekke en blå, trang ulvang stilong. Er jo mulig hun hadde syns det hadde vært en anelse nedtur. :skratte: i PM...ingen ting...hint hint....Guriane.... Ok, ikke dop da Men piller. Du skulle jo ta deg en paracet sa du. Kanskje hun hadde hatt på en selv.. *løper inn i PM nu* Skippy, skipppppy, skippy the bush kenguruuuuuu Saklig sang å begynne å nynne på. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1098 Del Skrevet 10. januar 2010 Tjohei Ok, ikke dop da Men piller. Du skulle jo ta deg en paracet sa du. Kanskje hun hadde hatt på en selv.. *løper inn i PM nu* Sånn sett ja. Ja, paracett ble det. Tjohnei, PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. januar 2010 #1099 Del Skrevet 10. januar 2010 Oki, men nei ikke smakt den kaka..Jeg bør kanskje gjøre det? Ja du kan jo f.eks smake den på Halvorsens konditori ved Stortinget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. januar 2010 #1100 Del Skrevet 10. januar 2010 Sånn sett ja. Ja, paracett ble det. Tjohnei, PM Ja du kan jo f.eks smake den på Halvorsens konditori ved Stortinget.. Er det vanskelig å lage selv? Hei, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå