mia83 Skrevet 20. desember 2009 #901 Del Skrevet 20. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #902 Del Skrevet 20. desember 2009 Halllooooo Skjer a virrevappster? Jeg har vært å sett Avatar Dødsbra ! Det er notert. Syns dicaprio er kul jeg. Ja sønnen min gleder seg veldig til jul Jeg gleder meg jeg også. Samme her. innom og sier Så hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 20. desember 2009 #903 Del Skrevet 20. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. desember 2009 #904 Del Skrevet 20. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 20. desember 2009 #905 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvordan går det Mia? Er sønnen din blitt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. desember 2009 #906 Del Skrevet 20. desember 2009 Nå har jeg badet begge kattene til jul. Nå vasker dem seg helt fortvilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 20. desember 2009 #907 Del Skrevet 20. desember 2009 Nå har jeg badet begge kattene til jul. Nå vasker dem seg helt fortvilt! Har du bada dem?! Stakkars katter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. desember 2009 #908 Del Skrevet 20. desember 2009 Han ene elsker å leke i vannet, så det går bare fint. Han andre er heller litt i tvil, men står i ro til jeg er ferdig å dusje og shampoonere han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 20. desember 2009 #909 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Han ene elsker å leke i vannet, så det går bare fint. Han andre er heller litt i tvil, men står i ro til jeg er ferdig å dusje og shampoonere han Det hadde ikke gått med min katt Føner du dem også? Endret 20. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. desember 2009 #910 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvordan går det Mia? Er sønnen din blitt bedre? sønnen min er frisk igjen. Og jeg har det også bare bra! Hva med deg da? Jeg kunne ikke badet mine katter jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. desember 2009 #911 Del Skrevet 20. desember 2009 Det hadde ikke gått med min katt Føner du dem også? Han som ikke liker å bade, liker å bli fønet. Han nyter det. Jeg har rare katter, bare å innse det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. desember 2009 #912 Del Skrevet 20. desember 2009 Han som ikke liker å bade, liker å bli fønet. Han nyter det. Jeg har rare katter, bare å innse det det hørtes litt rart ut ja.. Svigermor hadde en hund en gang som elsket å bli støvsugd.. Men så var hun livredd for f.eks tordenvær og sånn.. og svigermors støvsuger bråker SKIKKELIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 20. desember 2009 #913 Del Skrevet 20. desember 2009 sønnen min er frisk igjen. Og jeg har det også bare bra! Hva med deg da? Jeg kunne ikke badet mine katter jeg heller. Så bra Jeg har det også bare bra Han som ikke liker å bade, liker å bli fønet. Han nyter det. Jeg har rare katter, bare å innse det det hørtes litt rart ut ja.. Svigermor hadde en hund en gang som elsket å bli støvsugd.. Men så var hun livredd for f.eks tordenvær og sånn.. og svigermors støvsuger bråker SKIKKELIG!! Støvsugd?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. desember 2009 #914 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, det digger min pus og. Elsker støvsugeren! Kunne sikkert ha støvsuget han i timesvis, han blir aldri lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 20. desember 2009 #915 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, det digger min pus og. Elsker støvsugeren! Kunne sikkert ha støvsuget han i timesvis, han blir aldri lei :dåne: Min løper og gjemmer seg under sofaen med en gang jeg bare tar i støvsugeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. desember 2009 #916 Del Skrevet 20. desember 2009 Ingen av kattene er redd støvsugeren, men han andre er kanskje litt skeptisk og vil helst ikke at den skal komme innen 30 cm fra han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 20. desember 2009 #917 Del Skrevet 20. desember 2009 Ingen av kattene er redd støvsugeren, men han andre er kanskje litt skeptisk og vil helst ikke at den skal komme innen 30 cm fra han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. desember 2009 #918 Del Skrevet 20. desember 2009 :dåne: Min løper og gjemmer seg under sofaen med en gang jeg bare tar i støvsugeren Sånn er den ene av mine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 20. desember 2009 #919 Del Skrevet 20. desember 2009 Sånn er den ene av mine også Ja, her var det liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #920 Del Skrevet 20. desember 2009 fra fra Nå har jeg badet begge kattene til jul. Nå vasker dem seg helt fortvilt! Han ene elsker å leke i vannet, så det går bare fint. Han andre er heller litt i tvil, men står i ro til jeg er ferdig å dusje og shampoonere han :dåne: Min løper og gjemmer seg under sofaen med en gang jeg bare tar i støvsugeren Det gjør jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå