VirreVapp Skrevet 16. desember 2009 #861 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, det pleier å være sånn Ja, irriterende nok :gjeiper: Men har i alle fall muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 16. desember 2009 #862 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, irriterende nok :gjeiper: Men har i alle fall muligheten Det er godt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 16. desember 2009 #863 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hallo...? VirreVapp..? Endret 16. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. desember 2009 #864 Del Skrevet 16. desember 2009 Sovna visst litt på sofaen, så får vel tasse over i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #865 Del Skrevet 16. desember 2009 Mia, hyggelig du tar turen inn i den rosa verden. Skjer om dagen da? Det kan jeg ikke si, for da blir du bare Det blir en overraskelse Fridulf er fin han Mia! Oki. koslig å se deg virrevapp Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. desember 2009 #866 Del Skrevet 16. desember 2009 Mia, hyggelig du tar turen inn i den rosa verden. Skjer om dagen da? Her skjer det kun en ting, og det er jobb!! Har ikke hatt fri siden 1. desember.. :dåne: Men i morgen skal jeg ha fri! Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. desember 2009 #867 Del Skrevet 16. desember 2009 koslig å se deg virrevapp Alt bra? Alt er glimrende med meg Med deg da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. desember 2009 #868 Del Skrevet 17. desember 2009 VirreVapp: med innlegg nr 1000!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 17. desember 2009 #869 Del Skrevet 17. desember 2009 VirreVapp: med innlegg nr 1000!! Hurra hurra!! Er litt treigere enn visse andre her da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. desember 2009 #870 Del Skrevet 18. desember 2009 Gratulerer Virre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #871 Del Skrevet 18. desember 2009 Her skjer det kun en ting, og det er jobb!! Har ikke hatt fri siden 1. desember.. :dåne: Men i morgen skal jeg ha fri! Du da? Huff Men i jula og nyttår har du litt fri vel? Bra her, litt travelt her også. Alt er glimrende med meg Med deg da??? Flotters. Jo,bare bra..ferdig med julegaver, og snart litt fri så det er VirreVapp: med innlegg nr 1000!! Grattis ja. Gratulerer Virre! Guriiiiiiiiane, har du blitt spist av en ulv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #872 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei...Heisann...Skjer a? Nja, ikke stort. Sett noen bra filmer i det siste? Ja, så en bra en her om dagen, hva het den igjen..Hmm...husker ikke...skal se i hylla jeg, oki. Du da? Nei, ingen ok. Kan sikkert låne noen av meg. Å så fint... Usynlige Skybert er min venn, han er aldri aldri slem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #873 Del Skrevet 18. desember 2009 Her skjer det lite om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #874 Del Skrevet 18. desember 2009 Her skjer det lite om dagen... derfor jeg snakket litt med meg selv... Fint du titter innom. Gurianeeeeeee...kom a kom a...Guriaaaaaane...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #875 Del Skrevet 18. desember 2009 Ja jeg har en del fri i jula Skal jobbe på mandag, så har jeg fri til 5. juledag. Blir deilig! Og så har jeg fri denne helgen da. Ufrivillig fri i dag pga sykt barn. Så det ble jo en del fri likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. desember 2009 #876 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Grattis VirreVapp! Guriiiiiiiiane, har du blitt spist av en ulv? Du skjønner jeg hadde på meg den røde kåpa mi og skulle til bestemor med en kurv med småkaker, og så kom det en ulv og bare glefsa meg. Ble heldigvis berga da en jakter tilfeldigvis kom borti skogen her og skøt ulven. Hei...Heisann...Skjer a? Nja, ikke stort. Sett noen bra filmer i det siste? Ja, så en bra en her om dagen, hva het den igjen..Hmm...husker ikke...skal se i hylla jeg, oki. Du da? Nei, ingen ok. Kan sikkert låne noen av meg. Å så fint... Usynlige Skybert er min venn, han er aldri aldri slem. Gurianeeeeeee...kom a kom a...Guriaaaaaane...... Heeeeei Kristina!!! Endret 18. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #877 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Grattis VirreVapp! Du skjønner jeg hadde på meg den røde kåpa mi og skulle til bestemor med en kurv med småkaker, og så kom det en ulv og bare glefsa meg. Ble heldigvis berga da en jakter tilfeldigvis kom borti skogen her og skøt ulven. Heeeeei kristina!!! Kristina faktisk. Endret 18. desember 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #878 Del Skrevet 18. desember 2009 Kristina faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #879 Del Skrevet 18. desember 2009 Ja jeg har en del fri i jula Skal jobbe på mandag, så har jeg fri til 5. juledag. Blir deilig! Og så har jeg fri denne helgen da. Ufrivillig fri i dag pga sykt barn. Så det ble jo en del fri likevel Okay. Det er jo digg da. Håpe han blir rask frisk igjen da. Fint med litt extra fri da, om han ikke er så veldig syk. Grattis VirreVapp! Du skjønner jeg hadde på meg den røde kåpa mi og skulle til bestemor med en kurv med småkaker, og så kom det en ulv og bare glefsa meg. Ble heldigvis berga da en jakter tilfeldigvis kom borti skogen her og skøt ulven. Heeeeei Kristina!!! :hoho: Kristina... :pisk: Kristina faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #880 Del Skrevet 18. desember 2009 Han er mye bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå