kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #821 Del Skrevet 14. desember 2009 Nå er jeg her da Piffy er i Bergen, og har tatt et laaaangt, varmt, deilig bad Så fint du kom appifany! Nå ble det jo og liv her. Hvordan er det i Bergen? Og hvordan var kurset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2009 #822 Del Skrevet 14. desember 2009 Så fint du kom appifany! Nå ble det jo og liv her. Hvordan er det i Bergen? Og hvordan var kurset? Har jo vært på jobb og så har jeg reist i dag, kurs i morgen Det regner i Bergen. Eller det gjorde det i sted. Har ikke sett ut av vinduet på en time eller no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #823 Del Skrevet 14. desember 2009 Har jo vært på jobb og så har jeg reist i dag, kurs i morgen Det regner i Bergen. Eller det gjorde det i sted. Har ikke sett ut av vinduet på en time eller no Oki.Kurs i morgen altså, håpe det er levbart og ikke altfor kjedelig da. Bare regn i bergen vettu. Bedre på hotelrommet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #824 Del Skrevet 14. desember 2009 Guriane... klarte å skrive kristina82 på Pm... Faen at jeg ikke får rettet det. på meg selv. Men sendte nu, og fikk resten av det du skrev ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #825 Del Skrevet 14. desember 2009 Ok, im ready! Nå er jeg her da Piffy er i Bergen, og har tatt et laaaangt, varmt, deilig bad Endelig Åå.. I badekar? Heldige deg! Nå ble det jo og liv her. Ja, nå ble det og her! Det regner i Bergen. Eller det gjorde det i sted. Har ikke sett ut av vinduet på en time eller no Bare regn i bergen vettu. Bedre på hotelrommet da. Var det bare jeg som tenkte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #826 Del Skrevet 14. desember 2009 Endelig Åå.. I badekar? Heldige deg! Ja, nå ble det og her! Var det bare jeg som tenkte nå? :hoho: Jeg tenkte faktisk ikke når jeg skrev det. :dåne: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #827 Del Skrevet 14. desember 2009 Guriane... klarte å skrive kristina82 på Pm... Faen at jeg ikke får rettet det. på meg selv. Men sendte nu, og fikk resten av det du skrev ja. Nei?? Men det var du som fikk den, sant? Så jeg ikke har sendt til noen andre. Da får hun seg en god latter tror jeg Kristina. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #828 Del Skrevet 14. desember 2009 :hoho: Jeg tenkte faktisk ikke når jeg skrev det. :dåne: :skratte: Men du gjør det nå Nå skal jeg svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #829 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Nei?? Men det var du som fikk den, sant? Så jeg ikke har sendt til noen andre. Da får hun seg en god latter tror jeg Kristina. Beklager Ja, jeg fikk den og svarte på den. Du har fått av meg også, se i innboksen din, den kom bare ikke opp på skjermen sikkert fordi du skrev i Pm samtidig..Sendte for 5 min siden. Kristina82 ja. Endret 14. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #830 Del Skrevet 14. desember 2009 Men du gjør det nå Nå skal jeg svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2009 #831 Del Skrevet 14. desember 2009 Det mobile bredbåndet er uuuuustabilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #832 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Ja, jeg fikk den og svarte på den. Du har fått av meg også, se i innboksen din, den kom bare ikke opp på skjermen sikkert fordi du skrev i Pm samtidig..Sendte for 5 min siden. Kristina82 ja. Jeg så det, og har svart Det ble litt mye i alle retninger her Jepp, lurer på hva hun ønsker seg til jul... :klø: Hva tror du? :skratte: Endret 14. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #833 Del Skrevet 14. desember 2009 Det mobile bredbåndet er uuuuustabilt Skal du være lenge i Bergen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2009 #834 Del Skrevet 14. desember 2009 Helt klart. Det regner i Bergen. Hører det på vinduet! (om noen var i tvil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2009 #835 Del Skrevet 14. desember 2009 Reiser hjem onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #836 Del Skrevet 14. desember 2009 Helt klart. Det regner i Bergen. Hører det på vinduet! (om noen var i tvil) Okei. Kjekt å vite Reiser hjem onsdag Javel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #837 Del Skrevet 14. desember 2009 Det mobile bredbåndet er uuuuustabilt Så dumt, men bedre enn ingenting da. Jeg så det, og har svart Det ble litt mye i alle retninger her Jepp, lurer på hva hun ønsker seg til jul... :klø: Hva tror du? :skratte: Ja, sant det. Hva hun ønsker seg ja :dåne: Nei det vet jeg virkelig ikke. Reiser hjem onsdag Kult med noen dager i Bergen da, selv om det bare er regn der. Hva slags kurs er det da? Merker jeg er nysgjerrig av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 15. desember 2009 #838 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Ja, sant det. Hva hun ønsker seg ja :dåne: Nei det vet jeg virkelig ikke. Kult med noen dager i Bergen da, selv om det bare er regn der. Hva slags kurs er det da? Merker jeg er nysgjerrig av meg.. Ikke truse med fransk åpning vel? Bra noen tør å spørre. Er redd for å virke for nysgjerrig jeg også Endret 15. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. desember 2009 #839 Del Skrevet 15. desember 2009 Vel, uskyldig nysgjerrighet er bare sunt Det er opplæring i forbindelse med den nye jobben, men mer vet jeg faktisk ikke. Vil tro jeg kan det meste. Bo på hotell er ganske koselig. Fint hotell Skal se om ikke jeg får shoppet litt mens jeg er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #840 Del Skrevet 15. desember 2009 Ikke truse med fransk åpning vel? Bra noen tør å spørre. Er redd for å virke for nysgjerrig jeg også Nei, det tror jeg ikke. Jeg vil ikke ha et alterego som heter kristina høres jo homse ut, eller ut som en transvestitt. Jeg byttet bare om på 2 bokstaver..kristian, kristina. Ja, jeg burde kanskje skjerpe meg...Men appi sier ifra hun, om jeg spør for meget. Vel, uskyldig nysgjerrighet er bare sunt Det er opplæring i forbindelse med den nye jobben, men mer vet jeg faktisk ikke. Vil tro jeg kan det meste. Bo på hotell er ganske koselig. Fint hotell Skal se om ikke jeg får shoppet litt mens jeg er her. Oki, Du får shoppe noe fint da, selv om de sikkert bare har regntøy i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå