Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Er her nå.

:nigo:

hallo,....

:tristbla:

Hva har skjedd NoAngel? :troest:

:vinke:

:hallo:

Jeg så deg ikke. :sukk::lete::cry3:

:vinke: Hvordan går det appi, ser deg nesten ikke her mer jo. :sukk:

:troest::klem: Ikke være lei seg. :kose:

Vet :sukk: Appi, du må komme hit litt oftere altså... :sjenert::klem:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Jeg så deg ikke. :sukk::lete::cry3:

:vinke: Hvordan går det appi, ser deg nesten ikke her mer jo. :sukk:

Hva har skjedd..har ikke pusen kommet tilbake? :troest:

:vinke::)

Vel, det er ikke like mye stas her som før synes jeg. Føler at vi blir urettferdig behandlet, så trenger bare en pause tror jeg. Er innom å leser av og til da. Liten sånn K82- pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er ikke like mye stas her som før synes jeg. Føler at vi blir urettferdig behandlet, så trenger bare en pause tror jeg. Er innom å leser av og til da. Liten sånn K82- pause.

Vet hva du mener.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen::hug:

:Nikke: Det har jeg også. Men jeg har ikke levert noe :fnise:

Jeg leverer hver lørdag. Gleder meg til jeg blir millionær. :bolledeig:

Skjønner. Trist at du ikke er her så mye da, håper du får lyst til å ta turen innom oftere. :hug::kose: Men ja, snikk snakk var best. :sukk:

K82 pause ja. :hoho:

Vet hva du mener.. :sukk:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våken nå eller?

:klem: appi :hoppe:

Fikk ikke sove, ikke du heller? Hvordan går det? :)

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Får ikke sove, nei.. Mørketiden har slått meg helt ut. Skal til Bergen i morgen faktisk :nigo: Da blir jeg sikkert sittende mye på KG. Kurs er ikke det som er mest interessant i verden. Hvordan har du det? Hvorfor sover ikke du?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Får ikke sove, nei.. Mørketiden har slått meg helt ut. Skal til Bergen i morgen faktisk :nigo: Da blir jeg sikkert sittende mye på KG. Kurs er ikke det som er mest interessant i verden. Hvordan har du det? Hvorfor sover ikke du?

Aha, mørketiden ja. :redd: Den kan nok kødde med døgnrytmen ja. :Nikke: Håpe det går seg til da. :troest:

Til bergen på kurs ja, fly da? Nei, kurs pleier å være kjedelig syns jeg. :snurt:

Bra her..Bare snudde døgnet veldig i helgen, så da er jeg lys våken nå. :kjefte: på meg selv. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jo og noe med at jeg ikke orker å dra på jobb så tidlig, så har mer eller mindre brukt hele uken på å snu døgnet :sjenert:

Jeg er og lys våken, prøvde lure sambo med på litt action, men det ble det ikke noe av. Så det så. Hardt å være kvinne i disse tider ;)

Edit; og ja, jeg flyr til Bergen :fnise:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jo og noe med at jeg ikke orker å dra på jobb så tidlig, så har mer eller mindre brukt hele uken på å snu døgnet :sjenert:

Jeg er og lys våken, prøvde lure sambo med på litt action, men det ble det ikke noe av. Så det så. Hardt å være kvinne i disse tider ;)

Edit; og ja, jeg flyr til Bergen :fnise:

Jeg og er B-menneske..I alle fall om jeg får velge. Kunne tenkt meg sånn 4 timers arbeidsdager fra 1200-1600, med full lønn. :opplyser: Fatter ikke at det kan være så vanskelig å få til. :vetikke:

:skratte: Han ville ikke :hakeslepp: Værste jeg har hørt. :kose::flekke: du også? Og han bare :Gjesp::hakeslepp::pisk: på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig::pisk:

Og jeg reiser jo bort i morgen :sukk: Jaja, hans tap :fnise:

Jeg er det mest utpregede menneske som er mulig å få tak i, tror jeg :ler: Og har jo faktisk en jobb som jeg jobber fra 10-14 og får full lønn :fnise:

Men nå har jeg sagt opp den, og fått meg en ny jobb. Begynner 01.01.10. Derfor jeg skal på kurs forresten :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:enig::pisk:

Og jeg reiser jo bort i morgen :sukk: Jaja, hans tap :fnise:

Jeg er det mest utpregede menneske som er mulig å få tak i, tror jeg :ler: Og har jo faktisk en jobb som jeg jobber fra 10-14 og får full lønn :fnise:

Men nå har jeg sagt opp den, og fått meg en ny jobb. Begynner 01.01.10. Derfor jeg skal på kurs forresten :opplyser:

Ja, hans tap. Huff..Du må oppføre deg pent i Bergen, selv om han skuffet deg i natt da. :fnise:

Misunnelig på arbeidstiden. :snurt: Ja, det var den nye jobben du fikk ja. Gleder du deg? Kurs ja, mm, blir vel litt kurs med ny jobb. :jepp: Hva skal du gjøre i den nye jobben?

Nå må jeg finne senga mi...er :Gjesp: God flytur i morgen appifany og sov godt. :nigo::klem::natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditcher du meg nå? wtf?

Hehe.. skal oppføre meg pent, gjør det bestandig :)

Gleder meg til å begynne ja, blir en rådgiver, og det er noe jeg alltid har ønsket å være. Av en eller annen årsak :) Men gleder meg ikke til kurs, kan det såpass godt at regner med at det ikke behøver å være så mange kurs fremover.

Du må sove godt, K82. Snakkes :):natti::sove: godt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snart lunsj her også, jeg har kaffeuke denne uken her.

Får nesten bank hvis jeg setter den på for sent, så må vel straks gå

Oy da. Koselige kolleger du har, hører jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...