Pjukset Skrevet 9. desember 2009 #721 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har ikke bilde av buksa, men dere kan se/prøve den på Carlings. Nudie Jeans heter merket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #722 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) I går natt sovnet jeg sent..Herregud så mye rart man kan tenke på da. Filosoferte over likheten mellom julegaver og det å åpne julegaver, og jenter - nærmere bestemt kle av jenter. Men jeg fikk ikke helt bestemt meg for om jeg syns det er samme antiklimaks etter man har kledd av en jente, som etter gavene er åpnet. Får håpe jeg sovner raskt i natt. Endret 9. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. desember 2009 #723 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) I går natt sovnet jeg sent..Herregud så mye rart man kan tenke på da. Filosoferte over likheten mellom julegaver og det å åpne julegaver, og jenter - nærmere bestemt kle av jenter. Men jeg fikk ikke helt bestemt meg for om jeg syns det er samme antiklimaks etter man har kledd av en jente, som etter gavene er åpnet. Får håpe jeg sovner raskt i natt. Endret 9. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. desember 2009 #724 Del Skrevet 10. desember 2009 Kristian, jeg liker avataren din! Dette er deg vettu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 10. desember 2009 #725 Del Skrevet 10. desember 2009 God morgen Nå skal jeg på et slags jobbintervju! Har drømt om KG i natt, jeg gikk ned til kjelleren i blokka jeg bor i, på en dør stod det "Diverse", jeg gikk inn og der lå det en eske som het "snikksnakk". Når jeg åpnet den stod det "må IKKE domineres igjen". Siden snikksnakk ikke ble brukt lenger fordi alle dere var borte, lå det bare igjen noen tennisballer og tomme kinderegg-egg (de gule inni kinderegget som har leke inni seg) og jeg tok med meg en liten haug for at katten min kunne leke med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. desember 2009 #726 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei Appi! Godt å se deg igjen! Så bra du hadde en fin tur. Ja, her går det unna Så fint du hadde det koslig appi Noe morsomt som skjedde da? Ja, utrolig masse. Har vondt i magemuskler og kjevemuskler, for jeg har ikkee gjort noe annet enn å flire denne helgen! tilbake Piffy! Hvor spiste du hen? Prøvde du Mr. Hong? Jeg skal prøve boblebadet i kveld! Spiste faktisk umennesklig lite og usunt! på 4 dager spiste jeg, en landgang, en makkern burger, og en texburger I går natt sovnet jeg sent..Herregud så mye rart man kan tenke på da. Filosoferte over likheten mellom julegaver og det å åpne julegaver, og jenter - nærmere bestemt kle av jenter. Men jeg fikk ikke helt bestemt meg for om jeg syns det er samme antiklimaks etter man har kledd av en jente, som etter gavene er åpnet. Får håpe jeg sovner raskt i natt. God morgen Nå skal jeg på et slags jobbintervju! Har drømt om KG i natt, jeg gikk ned til kjelleren i blokka jeg bor i, på en dør stod det "Diverse", jeg gikk inn og der lå det en eske som het "snikksnakk". Når jeg åpnet den stod det "må IKKE domineres igjen". Siden snikksnakk ikke ble brukt lenger fordi alle dere var borte, lå det bare igjen noen tennisballer og tomme kinderegg-egg (de gule inni kinderegget som har leke inni seg) og jeg tok med meg en liten haug for at katten min kunne leke med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. desember 2009 #727 Del Skrevet 10. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #728 Del Skrevet 10. desember 2009 Kristian, jeg liker avataren din! Dette er deg vettu!! God morgen Nå skal jeg på et slags jobbintervju! Har drømt om KG i natt, jeg gikk ned til kjelleren i blokka jeg bor i, på en dør stod det "Diverse", jeg gikk inn og der lå det en eske som het "snikksnakk". Når jeg åpnet den stod det "må IKKE domineres igjen". Siden snikksnakk ikke ble brukt lenger fordi alle dere var borte, lå det bare igjen noen tennisballer og tomme kinderegg-egg (de gule inni kinderegget som har leke inni seg) og jeg tok med meg en liten haug for at katten min kunne leke med dem. :skratte: skjer a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. desember 2009 #729 Del Skrevet 10. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. desember 2009 #730 Del Skrevet 10. desember 2009 Hallooo. Er det noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. desember 2009 #731 Del Skrevet 10. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. desember 2009 #732 Del Skrevet 10. desember 2009 skjer a? Næh, ikke stort Slækkærn Hallooo. Er det noen her? Jaa! Men ser at det er noen timer siden du spurte :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 10. desember 2009 #733 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg likr dagboken din Kristian Flott og matchende bilde til den også! Piffy: LENGE siden jeg har sett deg! Har du vært borte, eller har jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. desember 2009 #734 Del Skrevet 10. desember 2009 Jaa! Men ser at det er noen timer siden du spurte :gjeiper: Jeg likr dagboken din Kristian Flott og matchende bilde til den også! Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 10. desember 2009 #735 Del Skrevet 10. desember 2009 Kommer han i kveld, tro?:klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. desember 2009 #736 Del Skrevet 10. desember 2009 Kommer han i kveld, tro?:klø: Kanskje. Hvis han ikke ligger et sted og ruller seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. desember 2009 #737 Del Skrevet 10. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. desember 2009 #738 Del Skrevet 10. desember 2009 Mia! Er badet deres ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #739 Del Skrevet 10. desember 2009 Næh, ikke stort Slækkærn Viktig å slækken. Jeg likr dagboken din Kristian Flott og matchende bilde til den også! Så snill du er. Kommer han i kveld, tro?:klø: Jeg? Ja, jeg er her nu. Kanskje. Hvis han ikke ligger et sted og ruller seg Jeg ruller meg selv om jeg er på Kg vettu, er jo her jeg ruller meg mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 10. desember 2009 #740 Del Skrevet 10. desember 2009 Hallo der godtfolk Alt vel her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå