The Kitten Skrevet 8. desember 2009 #681 Del Skrevet 8. desember 2009 Er det noe spesielt hun vil kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. desember 2009 #682 Del Skrevet 8. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 #683 Del Skrevet 8. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. desember 2009 #684 Del Skrevet 8. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. desember 2009 #685 Del Skrevet 8. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. desember 2009 #686 Del Skrevet 8. desember 2009 Er det i dag Appi kommer hjem? Og hvor er Kristian? Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #687 Del Skrevet 8. desember 2009 hun kjøpte pakker til søsken og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. desember 2009 #688 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) hun kjøpte pakker til søsken og meg Endret 8. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. desember 2009 #689 Del Skrevet 8. desember 2009 I dag har jeg sendt julekort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #690 Del Skrevet 8. desember 2009 til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #691 Del Skrevet 8. desember 2009 Er det i dag Appi kommer hjem? Og hvor er Kristian? Kristian! Ja, appi skulle komme i dag Jeg er her Men nå er du borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 #692 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har også sendt julekort i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. desember 2009 #693 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg er her Men nå er du borte Typisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. desember 2009 #694 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg er flink Jeg bruker gråpapir til å pakke inn for å spare miljøet Jeg og Men kjøper pynteband og masse fine klistremerker å har på da Appy savnes akkurat nå, men hun kommer vel tilbake på mandag Jeg er her! Kom i går! Hun kommer på tirsdag. Ja, appy kommer tilbake..Håper hun har det fint.. Fant en video av deg på nett kitten http://video.msn.com/?mkt=nb-no&vid=8e...mp;from=wltoday Hadde det kjempekoselig! Det var virkelig godt å komme seg bort! Ny avatar Passer som hånd i hanske. Så fin avatar du har fått deg, K82. Passet jo ypperlig! Er det i dag Appi kommer hjem? Og hvor er Kristian? Kristian! Jeg er her!!!!! Steike, hvor dere klarer å skrive på et par dager, forresten... Ja, appi skulle komme i dag Jeg er her Men nå er du borte Kom i går, ja. Var så sliten at jeg var ikke på nett på hele kvelden! Slitsom partyhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. desember 2009 #695 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg er her! Kom i går! Hadde det kjempekoselig! Det var virkelig godt å komme seg bort! Jeg er her!!!!! Steike, hvor dere klarer å skrive på et par dager, forresten... Kom i går, ja. Var så sliten at jeg var ikke på nett på hele kvelden! Slitsom partyhelg Hei Appi! Godt å se deg igjen! Så bra du hadde en fin tur. Ja, her går det unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #696 Del Skrevet 9. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #697 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg og Men kjøper pynteband og masse fine klistremerker å har på da Jeg er her! Kom i går! Hadde det kjempekoselig! Det var virkelig godt å komme seg bort! Så fin avatar du har fått deg, K82. Passet jo ypperlig! Jeg er her!!!!! Steike, hvor dere klarer å skrive på et par dager, forresten... Kom i går, ja. Var så sliten at jeg var ikke på nett på hele kvelden! Slitsom partyhelg Så fint du hadde det koslig appi Noe morsomt som skjedde da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #698 Del Skrevet 9. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. desember 2009 #699 Del Skrevet 9. desember 2009 tilbake Piffy! Hvor spiste du hen? Prøvde du Mr. Hong? Jeg skal prøve boblebadet i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #700 Del Skrevet 9. desember 2009 Så deilig, Mia. Kos deg kjempemasse. Er dere helt ferdig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå