mia83 Skrevet 6. desember 2009 #601 Del Skrevet 6. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. desember 2009 #602 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Endret 6. desember 2009 av Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #603 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva skal folket i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. desember 2009 #604 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva skal folket i kveld? Støvsuge senga, pluss ha på sengklær er min planer. Har du planer for kvelden? Ps: Må mulig spise noe også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #605 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg lurer på om jeg skal se Knocked Up, men har sett den før. Hva synes du jeg burde gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. desember 2009 #606 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg synes du skal slappe av og kose deg, du som har vært så flink til å gå tur! Jeg skal vaske gulvene i gangen, og badet. Og kanskje gulvene på kjøkkenet og stua. Får se hvordan det ser ut først.. Endret 6. desember 2009 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #607 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg står over det å sitte på fanget ditt. Egne julestrømper høres bra ut. Er det noe i dem? Katten er ikke skummel, bare sjempesøøt Er litt enig med Kitten her. Måtte bare inn å smuglese litt. Du er hjertlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. desember 2009 #608 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg lurer på om jeg skal se Knocked Up, men har sett den før. Hva synes du jeg burde gjøre? Bør heller være her For den filmen var jo ikke så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #609 Del Skrevet 6. desember 2009 Vil du ha ? Nei, tusen takk. Jeg har drukket så mye kaffe i helga at det er et under at jeg får sove Jeg har masse snø Endelig kom den, best den holder seg her og at det bare kommer mer Ha en flott søndag alle her inne Har bittelitt jeg også. Den har å bli liggende!! Og jeg vil ha alt det som kommer Du svarte aldri på om det var noe i strømpene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #610 Del Skrevet 6. desember 2009 Nei, tusen takk. Jeg har drukket så mye kaffe i helga at det er et under at jeg får sove Har bittelitt jeg også. Den har å bli liggende!! Og jeg vil ha alt det som kommer Du svarte aldri på om det var noe i strømpene Ja, det var noe i strømpene ja..Men tømte ut litt av de nå, så er ikke så mye der..Men litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #611 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, det var noe i strømpene ja..Men tømte ut litt av de nå, så er ikke så mye der..Men litt... Tømte du ut fordi jeg ikke ville sitte på fanget? Hva er igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #612 Del Skrevet 6. desember 2009 Tømte du ut fordi jeg ikke ville sitte på fanget? Hva er igjen da? Sånn går det med slemme jenter. 1 pakke gompe pastiller, 2 marispan pølser og noe annet småtteri. Så tok ikke ut alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #613 Del Skrevet 6. desember 2009 Sånn går det med slemme jenter. 1 pakke gompe pastiller, 2 marispan pølser og noe annet småtteri. Så tok ikke ut alt. Trodde det var sånn det gikk med slemme jenter jeg Nåh, du er nå snill òg da Marsipan er jo kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #614 Del Skrevet 6. desember 2009 Trodde det var sånn det gikk med slemme jenter jeg Nåh, du er nå snill òg da Marsipan er jo kjempegodt Nja.. skjer også med slemme jenter...Men denne gangen ble det bare fratrekk i godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #615 Del Skrevet 6. desember 2009 Nja.. skjer også med slemme jenter...Men denne gangen ble det bare fratrekk i godteri. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #616 Del Skrevet 6. desember 2009 Ok Du ville heller hatt og mer godteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #617 Del Skrevet 6. desember 2009 Du ville heller hatt og mer godteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #618 Del Skrevet 6. desember 2009 I så fall så er det greit det..Kan fylle opp strømpa igjen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #619 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg tror jeg lusker ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #620 Del Skrevet 6. desember 2009 I så fall så er det greit det..Kan fylle opp strømpa igjen jeg.. Jeg tror jeg lusker ut igjen. :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå