The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #581 Del Skrevet 6. desember 2009 Det blir du ikke. Vi kan gå en tur etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #582 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Ingen andre enn meg som sitter hjemme en lørdagskveld? :gjeiper: I går var jeg hos en kompis, så ikke hjemme i går..Meeen det skjer at det blir kg på lørdagen her også Så koselig! Har du pynta den til jul da? Må ta en titt innom før jeg finner senga. Men her var det dårlig med aktiviteter. Så rart, klokka er jo ikke så mye. Katten min ligger på bordet ved siden av meg og har spasmer. Jeg lurer på hva hun drømmer. Hun rykker i kroppen og vrenger i øynene. Senga. Ja. Hade. Sove godt! Ja, den er pynta til jul. Alle har fått egne julestrømper Å så kler jeg meg ut som nisse, så kan dere sitte på fanget mitt og si hva dere ønsker dere til jul. Katten høres skummel ut Endret 6. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #583 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg står over det å sitte på fanget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #584 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) I går var jeg hos en kompis, så ikke hjemme i går..Meeen det skjer at det blir kg på lørdagen her også Ja, den er pynta til jul. Alle har fått egne julestrømper Å så kler jeg meg ut som nisse, så kan dere sitte på fanget mitt og si hva dere ønsker dere til jul. Katten høres skummel ut Egne julestrømper høres bra ut. Er det noe i dem? Katten er ikke skummel, bare sjempesøøt Jeg står over det å sitte på fanget ditt. Er litt enig med Kitten her. Endret 6. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #585 Del Skrevet 6. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #586 Del Skrevet 6. desember 2009 Ble det tur på deg Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #587 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg gikk tur i halvannen time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #588 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg gikk tur i halvannen time. Fliink! Jeg har også gått tur i dag. Tror ikke det var mer enn 3 km, men det kjentes mye lenger for det var masse snø Pleier det å være snø i Bergen i jula forresten,? Endret 6. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #589 Del Skrevet 6. desember 2009 Vi har dessverre ikke :snø: her i julen vanligvis. Vi har snø enten i begynnelsen av desember og/eller i februar. Pleier det å være :snø: hos deg på julaften? Hvor i Norge bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #590 Del Skrevet 6. desember 2009 Vi har dessverre ikke :snø: her i julen vanligvis. Vi har snø enten i begynnelsen av desember og/eller i februar. Pleier det å være :snø: hos deg på julaften? Hvor i Norge bor du? Ja, pleide å være masse da jeg var liten, men nå varierer det litt. Har snø nå da, så håper det blir liggende Jeg bor på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #591 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes det er koselig med :snø: på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #592 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes det er koselig med :snø: på julaften. Jeg også. Jeg liker at det er :snø: hele vinteren jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #593 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes det er nok med :snø: fra lille julaten til første nyttårsdag. Her blir det bare slaps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #594 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes det er nok med :snø: fra lille julaten til første nyttårsdag. Her blir det bare slaps. Ja, det er kjedelig med slaps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #595 Del Skrevet 6. desember 2009 Vil du ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. desember 2009 #596 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har masse snø Endelig kom den, best den holder seg her og at det bare kommer mer Ha en flott søndag alle her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #597 Del Skrevet 6. desember 2009 Du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. desember 2009 #598 Del Skrevet 6. desember 2009 Minttu har pynta seg til jul, du ble veldig fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. desember 2009 #599 Del Skrevet 6. desember 2009 Måtte bare inn å smuglese litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #600 Del Skrevet 6. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå