kristian82 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #561 Del Skrevet 4. desember 2009 Det tror jeg kunne sett rart ut Ha ha, tvinge henne ja. Tenker jeg nok. :gjeiper: Nåh. Ja, på meg ja. Det hadde vært mer enn bare rart Men nå tar jeg kvelden, Guriane, sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #562 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, på meg ja. Det hadde vært mer enn bare rart Men nå tar jeg kvelden, Guriane, sov godt. Ja, det også forsåvidt Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 #563 Del Skrevet 5. desember 2009 God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2009 #564 Del Skrevet 5. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 #565 Del Skrevet 5. desember 2009 Hei MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. desember 2009 #566 Del Skrevet 5. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2009 #567 Del Skrevet 5. desember 2009 lite æksjn her idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #568 Del Skrevet 5. desember 2009 God natt! Så sent du var oppe da kitten. Kristian82 begynner å bli fornøyd med rosatråden sin. Nå er den tapesert, lagt gulv, fine møbler, en krok med masse koseputer, en stor tv og en flott peis. Alle har funnet veien hit, ingen savnes. :strix: jiiiiha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. desember 2009 #569 Del Skrevet 5. desember 2009 Appy savnes akkurat nå, men hun kommer vel tilbake på mandag :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 #570 Del Skrevet 5. desember 2009 Hun kommer på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #571 Del Skrevet 5. desember 2009 Appy savnes akkurat nå, men hun kommer vel tilbake på mandag :klø: Ja, appy kommer tilbake..Håper hun har det fint.. Fant en video av deg på nett kitten http://video.msn.com/?mkt=nb-no&vid=8e...mp;from=wltoday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 #572 Del Skrevet 5. desember 2009 Ja, appy kommer tilbake..Håper hun har det fint.. Fant en video av deg på nett kitten http://video.msn.com/?mkt=nb-no&vid=8e...mp;from=wltoday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 5. desember 2009 #573 Del Skrevet 5. desember 2009 Ingen andre enn meg som sitter hjemme en lørdagskveld? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #574 Del Skrevet 6. desember 2009 Kristian82 begynner å bli fornøyd med rosatråden sin. Nå er den tapesert, lagt gulv, fine møbler, en krok med masse koseputer, en stor tv og en flott peis. Alle har funnet veien hit, ingen savnes. :strix: jiiiiha Så koselig! Har du pynta den til jul da? Må ta en titt innom før jeg finner senga. Men her var det dårlig med aktiviteter. Så rart, klokka er jo ikke så mye. Katten min ligger på bordet ved siden av meg og har spasmer. Jeg lurer på hva hun drømmer. Hun rykker i kroppen og vrenger i øynene. Senga. Ja. Hade. Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #575 Del Skrevet 6. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. desember 2009 #576 Del Skrevet 6. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #577 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva er det, Mia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. desember 2009 #578 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva er det, Mia? ikke i humør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #579 Del Skrevet 6. desember 2009 Er det noe jeg kan gjøre? Vil du ha litt kake? Det er Trultas tøffe sjokoladekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. desember 2009 #580 Del Skrevet 6. desember 2009 Er det noe jeg kan gjøre? Vil du ha litt kake? Det er Trultas tøffe sjokoladekake. da blir jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå