kristian82 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #541 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg? Det er du som ikke svarer på PM! Får deg til å grine i alle trådene jeg. Uff. Du er tilgitt..Jeg gråter så lett vettu. Nei, jeg sendte siste 15.32, ikke fått noen svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #542 Del Skrevet 4. desember 2009 Du er tilgitt..Jeg gråter så lett vettu. Nei, jeg sendte siste 15.32, ikke fått noen svar... Nei. Du er tøff har jeg hørt. Jeg så det nå! :dåne: Har ikke fått noen beskjed om at jeg har fått meldinger i dag! Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #543 Del Skrevet 4. desember 2009 Nei. Du er tøff har jeg hørt. Jeg så det nå! :dåne: Har ikke fått noen beskjed om at jeg har fått meldinger i dag! Beklager Tilgir deg.. Haha, du har hørt jeg er tøff ja Fyf... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #544 Del Skrevet 4. desember 2009 Tilgir deg.. Haha, du har hørt jeg er tøff ja Fyf... :gjeiper: Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja? Følte du bare var så ironisk med det "har hørt du er tøfff". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #546 Del Skrevet 4. desember 2009 Følte du bare var så ironisk med det "har hørt du er tøfff". Næi, var ikke det. Helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #547 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Næi, var ikke det. Helt sant. Kristian82 er fortsatt ikke heeelt overbevist. Men da Endret 4. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #548 Del Skrevet 4. desember 2009 Kristian82 er fortsatt ikke heeelt overbevist. Men da Pakke? Til meg? *Lurer på hva det kan være* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #549 Del Skrevet 4. desember 2009 Pakke? Til meg? *Lurer på hva det kan være* Kan avsløre at det er noe fransk noe... som en gris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #550 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan avsløre at det er noe fransk noe... som en gris. Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #551 Del Skrevet 4. desember 2009 Selvfølgelig. Jeg skal skjerpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #552 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg skal skjerpe meg. Hva var det der igjen? :klø: altså.. Endret 4. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #553 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva var det der igjen? :klø: altså.. Fjong betyr han karen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #554 Del Skrevet 4. desember 2009 Fjong betyr han karen. Fjong var det. Hva var det vi snakket om igjen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #555 Del Skrevet 4. desember 2009 Fjong var det. Hva var det vi snakket om igjen? :klø: Deg og franske åpninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #556 Del Skrevet 4. desember 2009 Deg og franske åpninger. :skratte: Det var det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #557 Del Skrevet 4. desember 2009 :skratte: Det var det ja At du kunne glemme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #558 Del Skrevet 4. desember 2009 At du kunne glemme det. Er så mye i alle retninger her vet du. Ikke godt å huske alt. Hva ønsker du deg til jul da? (Sånn bortsett fra truser med franske åpninger og dildoer... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #559 Del Skrevet 4. desember 2009 Er så mye i alle retninger her vet du. Ikke godt å huske alt. Hva ønsker du deg til jul da? (Sånn bortsett fra truser med franske åpninger og dildoer... ) Jeg ønsker meg ikke sånne ting. Hadde jeg hatt en dame, kunne jeg ønsket meg noe franske truser, som jeg kunne tvunget henne til å bruke,det er sant nok...Men ville vel vært rart om min mor gikk ut å kjøpte slike truser i gave til meg, som jeg igjen ga til dama. Jeg vet ikke, ikke noe spesielt...Eller en liten datter, men det får jeg ikke denne jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #560 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg ønsker meg ikke sånne ting. Hadde jeg hatt en dame, kunne jeg ønsket meg noe franske truser, som jeg kunne tvunget henne til å bruke,det er sant nok...Men ville vel vært rart om min mor gikk ut å kjøpte slike truser i gave til meg, som jeg igjen ga til dama. Jeg vet ikke, ikke noe spesielt...Eller en liten datter, men det får jeg ikke denne jula. Det tror jeg kunne sett rart ut Ha ha, tvinge henne ja. Tenker jeg nok. :gjeiper: Nåh. Endret 4. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå