Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Shit, de var dødskule. :hoppe: Så rå han nr.2 som står oppreist er a :hoho: Tøft! :nigo:

Det er han som går tur med meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han så skikkelig kul ut ! :opplyser:

Han er det :rødme: Det er han som kan kommandoer som sitt, kom, hopp, nei osv. Det er ganske kult det. Når katta er på vei inn på soverrommet, og jeg sier nei, så stopper han bare opp! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, de var dødskule. :hoppe: Så rå han nr.2 som står oppreist er a :hoho: Tøft! :nigo:

De var det! Og søte! Hi hi. Ja, tøff stilling :ler:

Det er han som går tur med meg :fnise:

Så fin han var med svart og hvitt. Katter er nydelige! Er de en spesiell rase, eller vanlig huskatter? Min er halvveis Maine Coon, så hun ser ut som en klump med masse hår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er det :rødme: Det er han som kan kommandoer som sitt, kom, hopp, nei osv. Det er ganske kult det. Når katta er på vei inn på soverrommet, og jeg sier nei, så stopper han bare opp! :hoho:

Hvem trenger hund liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt rått da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var det! Og søte! Hi hi. Ja, tøff stilling :ler:

Så fin han var med svart og hvitt. Katter er nydelige! Er de en spesiell rase, eller vanlig huskatter? Min er halvveis Maine Coon, så hun ser ut som en klump med masse hår :fnise:

Helt vanlige huskatter :) De kom fra et dårlig hjem, så vi har jobbet UTROOOLIG mye med dem. Og det gir resultater da :)

Maine coon er så fine katter :rødme: Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlige huskatter :) De kom fra et dårlig hjem, så vi har jobbet UTROOOLIG mye med dem. Og det gir resultater da :)

Ja, bilde av Guriane sin katt også. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at dere adopterte de da. Så fikk de en ny sjanse. De blir som regel slik man behandler dem.

Ja, de er det. Og så kan de vokse i flere år har jeg hørt. Så hun kommer jo til å bli kjempestor. :fnise: Hun har en sånn krugg på ryggen når hun går, så hun ser ut som hun lister seg stilt på tå :ler: Ja.. Men jeg tør ikke å vise her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er han oppe i sokkeskuffa mi :ler:

Nå fikk jeg lyst på katt. :opplyser:

Så kjekt at dere adopterte de da. Så fikk de en ny sjanse. De blir som regel slik man behandler dem.

Ja, de er det. Og så kan de vokse i flere år har jeg hørt. Så hun kommer jo til å bli kjempestor. :fnise: Hun har en sånn krugg på ryggen når hun går, så hun ser ut som hun lister seg stilt på tå :ler: Ja.. Men jeg tør ikke å vise her :sjenert:

Vært morsomt å sett den Guriane, men oki :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tør du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst på katt. :opplyser:

Vært morsomt å sett den Guriane, men oki :kose:

:Nikke: Katter er fine dyr! :rødme:

Hvorfor tør du ikke?

Tenk hvis vi egentlig kjenner hverandre.. Eller no'.. :sjenert:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Katter er fine dyr! :rødme:

Tenk hvis vi egentlig kjenner hverandre.. Eller no'.. :sjenert:

Hihi, skjønner. Den er grei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...