*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #201 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) kanskje vi også skal begynne å klage på alt? Fortsatt ingen aktivitet på snikk-snakk, så lurer på hva alle klagde over siden ingen bruker det nå Haha! ja, forstår ikke helt den der. Noen klager bare for at dem ikke har et liv. Endret 2. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #202 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg venter i spenning på at det skal bli aktivitet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #203 Del Skrevet 2. desember 2009 Meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #204 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg venter i spenning på at det skal bli aktivitet der. Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #205 Del Skrevet 2. desember 2009 Venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. desember 2009 #206 Del Skrevet 2. desember 2009 Piffy: Hva mener du med at folk ikke klarer å holde kjeften sin igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #207 Del Skrevet 2. desember 2009 Piffy: Hva mener du med at folk ikke klarer å holde kjeften sin igjen? Det er noen som klager på oss igjen. At dagbøker kommer på siste innlegg nå. Nyss for dem stenger dagbøkene og sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 2. desember 2009 #208 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er noen som klager på oss igjen. At dagbøker kommer på siste innlegg nå. Nyss for dem stenger dagbøkene og sikkert Fy flate, enkelte mennesker må ha lite å fylle ut dagen sin med som har tid til å sitte her og klage på at andre morer seg med å prate med hverandre i dagbøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #209 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er verste er at jeg tror egentlig ikke det er så mange som klager, men de som få som gjør det lager jo et kjempestor nummer ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #210 Del Skrevet 2. desember 2009 Fy flate, enkelte mennesker må ha lite å fylle ut dagen sin med som har tid til å sitte her og klage på at andre morer seg med å prate med hverandre i dagbøker. Ja, så enig så enig. Skulle ikke være mulig. Det er verste er at jeg tror egentlig ikke det er så mange som klager, men de som få som gjør det lager jo et kjempestor nummer ut av det. Håper ikke det er så mange, jeg da. Men å lage et stort nummer av det, DET klarer de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #211 Del Skrevet 2. desember 2009 Tjohei hvor mange som skriver i snikk-snakk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #212 Del Skrevet 2. desember 2009 Tjohei hvor mange som skriver i snikk-snakk nå. Whooopdidoooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 2. desember 2009 Da skal jeg holde litt avstand fra Kristian, har ikke så lyst å få diabetes. Nei, Kristian, vi skal ikke snakke sykdom, jeg vet at du ikke liker at vi snakker om det. Jeg er dessuten bare søt, ikke sååå søt. Go morn' ! Det er noen som klager på oss igjen. At dagbøker kommer på siste innlegg nå. Nyss for dem stenger dagbøkene og sikkert Hvor??????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #214 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg endret navnet på tråden til KRISTIAN82 SIN LILLE ROSA... Så alle haters, fortsatt får se kristian82 til stadighet figurere på siste innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. desember 2009 #215 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg endret navnet på tråden til KRISTIAN82 SIN LILLE ROSA... Så alle haters, fortsatt får se kristian82 til stadighet figurere på siste innlegg. Bra!!!!!! Og forresten; Tjolahopp alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #216 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Bra!!!!!! Og forresten; Tjolahopp alle sammen tjolahopp,tjolahei, tjolahoppsannsa, Endret 2. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. desember 2009 #217 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er noen som klager på oss igjen. At dagbøker kommer på siste innlegg nå. Nyss for dem stenger dagbøkene og sikkert Herregud. Noen inne her kan umulig ha noe liv! Da får dem følge forslaget mitt i en eller annen tråd her, den til Mette. Jeg endret navnet på tråden til KRISTIAN82 SIN LILLE ROSA... Så alle haters, fortsatt får se kristian82 til stadighet figurere på siste innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 2. desember 2009 Herregud. Noen inne her kan umulig ha noe liv! Da får dem følge forslaget mitt i en eller annen tråd her, den til Mette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #219 Del Skrevet 2. desember 2009 til Minttu for at hun er så snill og grei. Hei hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. desember 2009 #220 Del Skrevet 2. desember 2009 Dere også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå