The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #181 Del Skrevet 1. desember 2009 for vannet Kristian82. WildRider: Du er nå litt søt du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #182 Del Skrevet 1. desember 2009 Aw, er jeg litt søt? Njea, jeg er mer sann stor og sterk, slåss med drager og slikt.. I'm Cute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 1. desember 2009 Aw, er jeg litt søt? Njea, jeg er mer sann stor og sterk, slåss med drager og slikt.. I'm Cute Ja, jeg trodde du var den tøffe typen wildrider..veldig tøff avatar...nesten litt skummel...men du virker jo veldig snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #184 Del Skrevet 1. desember 2009 Folkens jeg er trøtt, og har mye jeg skal gjøre i morgen. Jeg tror rett og slett at jeg sier god natt og sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 1. desember 2009 Folkens jeg er trøtt, og har mye jeg skal gjøre i morgen. Jeg tror rett og slett at jeg sier god natt og sov godt. natta kitten...tar kvelden jeg også, vi ses i senga da. Natta Wildrider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #186 Del Skrevet 1. desember 2009 Folkens jeg er trøtt, og har mye jeg skal gjøre i morgen. Jeg tror rett og slett at jeg sier god natt og sov godt. God natt, sove godt og drømme fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #187 Del Skrevet 1. desember 2009 natta kitten...tar kvelden jeg også, vi ses i senga da. Natta Wildrider Nattinatt til deg også, Kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. desember 2009 #188 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, det er du. Helt diabetesrisiko Da skal jeg holde litt avstand fra Kristian, har ikke så lyst å få diabetes. Nei, Kristian, vi skal ikke snakke sykdom, jeg vet at du ikke liker at vi snakker om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #189 Del Skrevet 2. desember 2009 Go morn' ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #190 Del Skrevet 2. desember 2009 Her var det blitt skrevet mye i løpet av gårsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #191 Del Skrevet 2. desember 2009 Det går unna med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #192 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, så der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #193 Del Skrevet 2. desember 2009 Det går unna med oss. Nå har jeg vasket vinduene og laget julevindu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #194 Del Skrevet 2. desember 2009 Så flink du er! Jeg har gjort spanskleksen min, så jeg er også litt flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #195 Del Skrevet 2. desember 2009 Du er også flink, TK Håper Mia kommer innom i dag så vi får gratulere henne med dagen Nå har hun jo ikke en egen tråd vi kan gjøre det i heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #196 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Du er også flink, TK Håper Mia kommer innom i dag så vi får gratulere henne med dagen Nå har hun jo ikke en egen tråd vi kan gjøre det i heller Nei Og folk klarer jo ikke å holde kjeften sin igjen. Akkurat som om det å miste snikk snakk ikke var tungt nok Endret 2. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #197 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg kunne jo selvfølgelig opprettet en dagbok tli henne, men vet ikke om jeg tør. Er redd for at folk blir enda mer sinte på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #198 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg kunne jo selvfølgelig opprettet en dagbok tli henne, men vet ikke om jeg tør. Er redd for at folk blir enda mer sinte på oss. Ja, det er jo det. Det skal ikke være greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #199 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) kanskje vi også skal begynne å klage på alt? Fortsatt ingen aktivitet på snikk-snakk, så lurer på hva alle klagde over siden ingen bruker det nå Endret 2. desember 2009 av Bahia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #200 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg kunne jo selvfølgelig opprettet en dagbok tli henne, men vet ikke om jeg tør. Er redd for at folk blir enda mer sinte på oss. Du kan ikke opprette dagbok for henne, for du har allerede en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå