Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aw, er jeg litt søt? Njea, jeg er mer sann stor og sterk, slåss med drager og slikt.. :sjenert:

I'm Cute :hjerte:

Ja, jeg trodde du var den tøffe typen wildrider..veldig tøff avatar...nesten litt skummel...men du virker jo veldig snill. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens jeg er trøtt, og har mye jeg skal gjøre i morgen. Jeg tror rett og slett at jeg sier god natt og sov godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens jeg er trøtt, og har mye jeg skal gjøre i morgen. Jeg tror rett og slett at jeg sier god natt og sov godt. :)

natta kitten...tar kvelden jeg også, vi ses i senga da. :goodbye::hoho:

Natta Wildrider :vinke::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

God natt, sove godt og drømme fint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er du. Helt diabetesrisiko :hjerte:

:skratte:

Da skal jeg holde litt avstand fra Kristian, har ikke så lyst å få diabetes.

Nei, Kristian, vi skal ikke snakke sykdom, jeg vet at du ikke liker at vi snakker om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Du er også flink, TK :klem:

Håper Mia kommer innom i dag så vi får gratulere henne med dagen :nigo: Nå har hun jo ikke en egen tråd vi kan gjøre det i heller :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Du er også flink, TK :klem:

Håper Mia kommer innom i dag så vi får gratulere henne med dagen :nigo: Nå har hun jo ikke en egen tråd vi kan gjøre det i heller :snurt:

Nei :sukk: Og folk klarer jo ikke å holde kjeften sin igjen. Akkurat som om det å miste snikk snakk ikke var tungt nok :sukk:

:fnise:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne jo selvfølgelig opprettet en dagbok tli henne, men vet ikke om jeg tør. Er redd for at folk blir enda mer sinte på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne jo selvfølgelig opprettet en dagbok tli henne, men vet ikke om jeg tør. Er redd for at folk blir enda mer sinte på oss.

Ja, det er jo det. :sjenert: Det skal ikke være greit. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje vi også skal begynne å klage på alt? :fnise:

Fortsatt ingen aktivitet på snikk-snakk, så lurer på hva alle klagde over siden ingen bruker det nå :ler:

Endret av Bahia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke opprette dagbok for henne, for du har allerede en :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...