The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #141 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #142 Del Skrevet 1. desember 2009 Nei vi får nok bare kose oss her i dagbokforumet vi Eller skuret som vi kan kalle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. desember 2009 #143 Del Skrevet 1. desember 2009 Eller skuret som vi kan kalle det Hehehe Da får vi rett og slett foreta litt oppussing da, slik at det blir slik vi vil ha det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 #144 Del Skrevet 1. desember 2009 god ide! nå skal jeg jage bikkja ut av senga, og legge meg. god natt til dere medforbrytere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #145 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan noen hente et glass vann til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. desember 2009 #146 Del Skrevet 1. desember 2009 god ide! nå skal jeg jage bikkja ut av senga, og legge meg. god natt til dere medforbrytere!! God natt og sov godt Kan noen hente et glass vann til meg? Det var det nærmeste jeg kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #147 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hehehe Da får vi rett og slett foreta litt oppussing da, slik at det blir slik vi vil ha det!!!! God ide, ja! Skal ikke by på noen større problemer eller utfordringer (sånn foruten en og annen modde ) god ide! nå skal jeg jage bikkja ut av senga, og legge meg. god natt til dere medforbrytere!! Natta NoAngel! godt! Edit: Lut?? wtf, hva slags syresmileys er det jeg legger ut! Endret 2. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) er jeg prinsesse?? siden jeg leser tråden din Kanskje det kanskje Men jeg siktet til prinsesse beate som smugleste uten å skrive innlegg! Jeg snikleser, men er ingen prinsesse Men jeg kan få dere fulle Ja, takk gjerne det. Ler du av at jeg er litt av en prins?? *fremdeles misfornøyd* Føler og vi er kastet i et skur, vi har dog noen filler på. Ingen filler, alle er nakne..Vi har 1 fikenblad på deling (kristian82 nekter å bruke fikenbladet, selv om kitten innsisterer). Jeg heier på dere! Snikksnakk er kjempekoselig og det var teit å fjerne det! Dere er tøffe Det var veldig hyggelig sagt. Endret 1. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #149 Del Skrevet 1. desember 2009 folkens! Hvordan har dere det i kveld, da? Bare bra går jeg ut i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #150 Del Skrevet 1. desember 2009 God natt og sov godt Det var det nærmeste jeg kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #151 Del Skrevet 1. desember 2009 folkens! Hvordan har dere det i kveld, da? Bare bra går jeg ut i fra? Jeg har det bra. Har sett Grey's Anatomy og CSI. Nå skal jeg sitte litt på kg før jeg sier Hatt en fin kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 1. desember 2009 folkens! Hvordan har dere det i kveld, da? Bare bra går jeg ut i fra? Alt bra her. Spist pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #153 Del Skrevet 1. desember 2009 Tar ikke lange tiden før vi er oppe i et visst antall sider på tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. desember 2009 #154 Del Skrevet 1. desember 2009 Hmm.. jeg begynner å bli trøtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #155 Del Skrevet 1. desember 2009 Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #156 Del Skrevet 1. desember 2009 du av mitt innlegg eller til at virre er trøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #157 Del Skrevet 1. desember 2009 Tar ikke lange tiden før vi er oppe i et visst antall sider på tråder Vi er uuuuuustoppppppppppeeligeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #158 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg bør legge meg snart. Jeg leste utstoppelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #159 Del Skrevet 1. desember 2009 Vi er uuuuuustoppppppppppeeligeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Hell yeah!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #160 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg bør legge meg snart. Jeg leste utstoppelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå