Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18841 Del Skrevet 24. juli 2014 Your welcome. *titte på sandwichen...titte på Gurine...titte på sandwichen..trekke pusten og ... dele den i to og strekke frem hånda* Såå søøøt Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18842 Del Skrevet 24. juli 2014 Såå søøøt Takk! takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18843 Del Skrevet 24. juli 2014 Sandwich is, right? Takk for den iskalde colaen ,det var jaggu godt det! Ja, sandwich is Your welcome, har mer i kjelleren om du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18844 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) I kjelleren ja... Endret 24. juli 2014 av Guriane 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18845 Del Skrevet 24. juli 2014 I kjelleren ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18846 Del Skrevet 24. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18847 Del Skrevet 24. juli 2014 Ikke le Søster hoppe har bare sovet mens vi har vært her jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 24. juli 2014 #18848 Del Skrevet 24. juli 2014 ...Faller ikke for den igjen Kristian Sist gang sperret du meg der i flere dager uten mat og drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18849 Del Skrevet 24. juli 2014 ...Faller ikke for den igjen Kristian Sist gang sperret du meg der i flere dager uten mat og drikke dere må ikke tulle med sånt Faller ikke for den igjen, huffameg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18850 Del Skrevet 24. juli 2014 "Søster Hoppe har bare sovet" Slipp henne ut fra kjelleren K! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18851 Del Skrevet 24. juli 2014 "Søster Hoppe har bare sovet" Slipp henne ut fra kjelleren K! Slutt Jeg låser ingen inne noe sted 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 24. juli 2014 #18852 Del Skrevet 24. juli 2014 Jaggu bra jeg oppdaget vinduet bak den reolen som sto der, etter å ha flyttet å romstert på alle bamsene dine, og bildene, og alle de rare tingene du har der nede Ja, det vinduet altså! Hadde det ikke vært fort det vinduet hadde jeg sikkert vært stuck der nede fremdeles Hadde kun en liten sofa som var ukomfortabelt å sove på, og et pitte-lite bad uten dusj / badekar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18853 Del Skrevet 24. juli 2014 Jaggu bra jeg oppdaget vinduet bak den reolen som sto der, etter å ha flyttet å romstert på alle bamsene dine, og bildene, og alle de rare tingene du har der nede Ja, det vinduet altså! Hadde det ikke vært fort det vinduet hadde jeg sikkert vært stuck der nede fremdeles Hadde kun en liten sofa som var ukomfortabelt å sove på, og et pitte-lite bad uten dusj / badekar nå ser jeg for meg sånn creepy skrekkfilmsrom Bamser rare ting ?? enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18854 Del Skrevet 24. juli 2014 Er sikkert edderkopper der nede også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 24. juli 2014 #18855 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) nå ser jeg for meg sånn creepy skrekkfilmsrom Bamser rare ting ?? enda mer Å kom igjen, Kristian! Du vet da utmerket godt hva du har i kjelleren din! Husker du ikke hva du sa? "Frk. K kom her, jeg skal vise deg noe nedi kjelleren jeg, også mens vi er der kan vi hente brus og is! Ja, også se på den store bamse-samlingen min da, som jeg er så glad i.. Ja, av og til så henter jeg faktisk en bamse, også koser jeg og sover med den i sengen " Du var så stolt av den samlingen din du.. Endret 24. juli 2014 av Frk.K 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18856 Del Skrevet 24. juli 2014 Er sikkert edderkopper der nede også Sikkert reir også, jeg kan vise deg? Å kom igjen, Kristian! Du vet da utmerket godt hva du har i kjelleren din! Husker du ikke hva du sa? "Frk. K kom her, jeg skal vise deg noe nedi kjelleren jeg, også mens vi er der kan vi hente brus og is! Ja, også se på den store bamse-samlingen min da, som jeg er så glad i.. Ja, av og til så henter jeg faktisk en bamse, også koser jeg og sover med den i sengen " Du var så stolt av den samlingen din du.. Nei , nekter alt Om en blir med en voksen mann ned i kjelleren for å se på bamsesamlingen hans så bør en ane fare på fære og ikke bli med ned Jeg sover aldri med bamser - syns de er skumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18857 Del Skrevet 24. juli 2014 Sikkert reir også, jeg kan vise deg? Nei , nekter alt Om en blir med en voksen mann ned i kjelleren for å se på bamsesamlingen hans så bør en ane fare på fære og ikke bli med ned Jeg sover aldri med bamser - syns de er skumle "Kom og se på det store edderkopp-reiret jeg har i kjelleren, Guri? " Eller "Kjenn så friskt og avkjølende det er her nede " Å nei du Da kan en takke seg selv mener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 24. juli 2014 #18858 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Nei , nekter alt Om en blir med en voksen mann ned i kjelleren for å se på bamsesamlingen hans så bør en ane fare på fære og ikke bli med ned Jeg sover aldri med bamser - syns de er skumle Vel, egentlig ikke, for jeg tenkte at du var "spesiell".. så da hadde det ikke vært så rart.. Jeg mener, siden du er i 30 årene og bor med din mor fremdeles liksom.. Så snill som jeg er, så kunne jo ikke jeg si nei.. Du var jo .. "spesiell" .. :D Endret 24. juli 2014 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18859 Del Skrevet 24. juli 2014 "Kom og se på det store edderkopp-reiret jeg har i kjelleren, Guri? " Eller "Kjenn så friskt og avkjølende det er her nede " Å nei du Da kan en takke seg selv mener du ja, akkurat sånn Nei, ikke takke seg selv da, men alarmklokkene bør ringe Vel, egentlig ikke, for jeg tenkte at du var "spesiell".. så da hadde det ikke vært så rart.. Jeg mener, siden du er i 30 årene og bor med din mor fremdeles liksom.. Så snill som jeg er, så kunne jo ikke jeg si nei.. Du var jo .. "spesiell" .. :D Spesiell som i tilbakestående? Psf, det er naturlig å dele seng med sin mor frem til en finner en kone Å igjen, fooortsatt ikke en "sjarmør" en bør la leg lokke ned i kjelleren av Bare si tilbakestående, det du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 24. juli 2014 #18860 Del Skrevet 24. juli 2014 Vel, ikke tilbakestående, bare spesiell.. Du deler seng med din mor, jeg forstår dere kanskje er litt ensomme og har et savn etter en partner, men kom an, det finnes grenser Så jeg tenkte å for å glede deg litt, så kunne jeg gjerne henge litt med deg å spise is å drikke brus liksom, det er jo bare å være hyggelig.. Men så sperret du meg inne i ett par dager til jeg fant vinduet så.. Kommer ikke inn i huset ditt flere ganger ihvertfall Ihvertfall ikke til du har fått en kone eller har flere på besøk slik at det blir vanskelig å kidnappe folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå