Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2014 #18821 Del Skrevet 23. juli 2014 tuuuusen takk!!! kle seg kliss naken og legge seg miiidt i mellom viftene!!!!! Nå må jeg le litt her....nå har jeg satt inn TO vifter så du skal kunne avkjøle deg med dem... og så legger du deg I MELLOM DEM?!? Vinden kommer ut FORAN! Stå foran dem i vinden, bror og vær fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 23. juli 2014 #18822 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Nå må jeg le litt her....nå har jeg satt inn TO vifter så du skal kunne avkjøle deg med dem... og så legger du deg I MELLOM DEM?!? Vinden kommer ut FORAN! Stå foran dem i vinden, bror og vær fri! Ja? En vifte bak og en vifte foran! Ergo midten / mellom Endret 23. juli 2014 av Frk.K 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18823 Del Skrevet 24. juli 2014 Eventuelt en under og en over? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18824 Del Skrevet 24. juli 2014 Tja, kan gjerne ta et glass jeg litt sent, men iskaldt Jasså, sier du det? Var den rosa eller lilla kanskje? Jeg er ingen ramp sier jeg jo Pff, joo Den var lilla mener jeg var den ikke lilla? Jo, en skikkelig ramp Jeg tar gjerne et glass PepsiMax og litt lime iskald pepsimax, lime Nå må jeg le litt her....nå har jeg satt inn TO vifter så du skal kunne avkjøle deg med dem... og så legger du deg I MELLOM DEM?!? Vinden kommer ut FORAN! Stå foran dem i vinden, bror og vær fri! Men jeg snur de jo så begge blåser mot meg der jeg hopper midt i mellom de Ja? En vifte bak og en vifte foran! Ergo midten / mellom Terrortrussel jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2014 #18825 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Du sa at du skulle legge deg ned, K! De er minst en meter høye over foten, ergo: du får ikke så mye ut av dem om du ligger på gulvet.Men hoppet du rundt, så stiller jo saken seg litt anderledes. ---Terrortrussel = vi er trygge her inne, lille K. Slapp helt av. Endret 24. juli 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18826 Del Skrevet 24. juli 2014 Den var lilla mener jeg var den ikke lilla? Jo, en skikkelig ramp iskald pepsimax, lime Jo, var en lilla og en rosa Neie, jeg er ikke det sier jeg jo ! Åh, tusen takk! sjokolade tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18827 Del Skrevet 24. juli 2014 Du sa at du skulle legge deg ned, K! De er minst en meter høye over foten, ergo: du får ikke så mye ut av dem om du ligger på gulvet. Men hoppet du rundt, så stiller jo saken seg litt anderledes. --- Terrortrussel = vi er trygge her inne, lille K. Slapp helt av. Åh, sånn ja men ikke glem at jeg er stor, om jeg ligger eller står Ja, ikke sant Ja, her er det safe Jo, var en lilla og en rosa Neie, jeg er ikke det sier jeg jo ! Åh, tusen takk! sjokolade tilbake Stemmer Jo, er du det uten tvil :gape opp: hva slags sjokolade var det? smatte i vei! Så digg, nå er det kjøligere her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18828 Del Skrevet 24. juli 2014 Det var Helnøtt en bit til? Ja, er godt og kjølig, nesten så jeg lurer på om jeg skal lukke verandadøra. (pluss det kommer inn så mye flaksedyr ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18829 Del Skrevet 24. juli 2014 Det var Helnøtt en bit til? Ja, er godt og kjølig, nesten så jeg lurer på om jeg skal lukke verandadøra. (pluss det kommer inn så mye flaksedyr ) Den rumpa var det noe kjent med Ja, takk (selv om jeg er skeptisk til nøtter ) Æsj, flaksedyr er noe dritt! Er så befriende at det er kjøligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18830 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg også, men hasselnøtter funker fint Du kan pelle ut nøttene Haater flaksedyr Er godt at det ikke er så klamt og så tett luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18831 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg også, men hasselnøtter funker fint Du kan pelle ut nøttene Haater flaksedyr Er godt at det ikke er så klamt og så tett luft slutt å ninja :piske: blir ikke det klinete da? Ja, det er så digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18832 Del Skrevet 24. juli 2014 :ninja: Ikke pisk sånn Ja, du velger jo selv.. Eller så kan du få en skje med nugattipålegg..samme sak Blir litt lettere å sove om natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18833 Del Skrevet 24. juli 2014 :ninja: Ikke pisk sånn Ja, du velger jo selv.. Eller så kan du få en skje med nugattipålegg..samme sak Blir litt lettere å sove om natta Enda mer ninja jo Hmm, nugattipålegg hørtes safere ut Ja, alt er littere da !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18834 Del Skrevet 24. juli 2014 Du pisker jo sånn Ok. 1 stk spiseskje med nugatti på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18835 Del Skrevet 24. juli 2014 unnskyld Nettet hang seg tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18836 Del Skrevet 24. juli 2014 Mm..ok da Her er det mer sånt jevnt oppheng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18837 Del Skrevet 24. juli 2014 Mm..ok da Her er det mer sånt jevnt oppheng Huffda på hule-nettet! Jeg har lyst på is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. juli 2014 #18838 Del Skrevet 24. juli 2014 Takk for Åh, det hadde vært så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #18839 Del Skrevet 24. juli 2014 Your welcome. *titte på sandwichen...titte på Gurine...titte på sandwichen..trekke pusten og ... dele den i to og strekke frem hånda* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 24. juli 2014 #18840 Del Skrevet 24. juli 2014 Sandwich is, right? Takk for den iskalde colaen ,det var jaggu godt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå