Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Jeg skal opp tidlig-tidlig i morgen og håper å stå opp noen timer før det igjen.

Da er det best å sove i god tid før midnatt syns jeg.

aha, det høres smart ut :jepp: Da håper jeg Jon Blund venter på deg i senga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal opp tidlig-tidlig i morgen og håper å stå opp noen timer før det igjen.

Da er det best å sove i god tid før midnatt syns jeg.

----

P.s du må ikke glemme rumpa til Guri oppi her.

Hun har gjort seg flid med dansen sin. :tommelopp:

Neinei, den rumpa der glemmer jeg jo ikke :ler: Makan til flott rumpe :strix::foto: :bilde:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....disse tilfeldige mannfolkene vil jeg helst slippe når jeg skal sove altså... :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::kose: på godtfolket :nigo:

Ingen snabelknuter, eller rosa-russe frisyrer her :ler: Ikke har jeg glemt noen heller, dagene bare flyr av sted og så er det aldri noen her når jeg først er innom :fnise: (kan være fordi jeg bare rekker sånne korte turer innom :lol: ) men håper alle har det bra :nigo:

Så hyggelig å se ditt blide åsyn igjen Kristian! :blomst: Og jeg føler med deg altså! Tiden bare flyr avgårde, og man får rett og slett ikke tid til å hygge seg med forumvenner eller forumfamile. :bond:

Hyggelig at du er innom av og til da i hvert fall. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, den rumpa der glemmer jeg jo ikke :ler: Makan til flott rumpe :strix::foto: :bilde:

Det var jammen bra du kom da du gjorde. Både Hoppe og jeg var slitne av rumpedansen min :fnise:

Godt å se deg igjen :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er omtrent som Elvis når han kommer. Vi hyler og skriker og vil ha oppmerksomhet, men før vi har fått sukk for oss så har han forlatt bygningen... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er omtrent som en solstråle som vi forsøker å fange for å ha blant oss her inne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe....disse tilfeldige mannfolkene vil jeg helst slippe når jeg skal sove altså... :lur:

:hoho: men akkurat Jon Blund er ikke farlig :ler::kose:

Så hyggelig å se ditt blide åsyn igjen Kristian! :blomst: Og jeg føler med deg altså! Tiden bare flyr avgårde, og man får rett og slett ikke tid til å hygge seg med forumvenner eller forumfamile.

Hyggelig at du er innom av og til da i hvert fall.

Thanks!! Ja, blir sånn periodevis dessverre :bond: klem:

Kristian! :hug:

Mia jo :hug: Hvordan er formen?

Det var jammen bra du kom da du gjorde. Både Hoppe og jeg var slitne av rumpedansen min

Godt å se deg igjen

Da må dere øve mer :jolie::ler::klemmer:

Tror den hoppende jenta må finne en annen "venn" på forumet....

Faithy da :pisk: en kan ikke finne seg nye søsken :jolie: man er stuck hele livet med de man har :regler::ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faithy da. en kan ikke finne seg nye søsken. man er stuck hele livet med de man har

Heldigvis, i dette tilfellet! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk å drikke nok vann i sommer, så vi slipper å se deg skrumpe inn, K! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du vinner både hus og pengepremier så innbitt som du trener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...