Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal opp tidlig-tidlig i morgen og håper å stå opp noen timer før det igjen.

Da er det best å sove i god tid før midnatt syns jeg.

aha, det høres smart ut :jepp: Da håper jeg Jon Blund venter på deg i senga :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal opp tidlig-tidlig i morgen og håper å stå opp noen timer før det igjen.

Da er det best å sove i god tid før midnatt syns jeg.

----

P.s du må ikke glemme rumpa til Guri oppi her.

Hun har gjort seg flid med dansen sin. :tommelopp:

Neinei, den rumpa der glemmer jeg jo ikke :ler: Makan til flott rumpe :strix::foto: :bilde:

• Liker 2
Skrevet

Hehe....disse tilfeldige mannfolkene vil jeg helst slippe når jeg skal sove altså... :lur:

• Liker 1
Skrevet

:vinke::kose: på godtfolket :nigo:

Ingen snabelknuter, eller rosa-russe frisyrer her :ler: Ikke har jeg glemt noen heller, dagene bare flyr av sted og så er det aldri noen her når jeg først er innom :fnise: (kan være fordi jeg bare rekker sånne korte turer innom :lol: ) men håper alle har det bra :nigo:

Så hyggelig å se ditt blide åsyn igjen Kristian! :blomst: Og jeg føler med deg altså! Tiden bare flyr avgårde, og man får rett og slett ikke tid til å hygge seg med forumvenner eller forumfamile. :bond:

Hyggelig at du er innom av og til da i hvert fall. :kyss:

Skrevet

Neinei, den rumpa der glemmer jeg jo ikke :ler: Makan til flott rumpe :strix::foto: :bilde:

Det var jammen bra du kom da du gjorde. Både Hoppe og jeg var slitne av rumpedansen min :fnise:

Godt å se deg igjen :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Han er omtrent som Elvis når han kommer. Vi hyler og skriker og vil ha oppmerksomhet, men før vi har fått sukk for oss så har han forlatt bygningen... :klo:

Skrevet

...har han forlatt bygningen igjen? :(

:hoppe: Ha en fiiiiiiin helg Kristian!

:sprettert::sjokolade:

• Liker 1
Skrevet

Han er omtrent som en solstråle som vi forsøker å fange for å ha blant oss her inne... :)

Skrevet

*synger den glade melodien med en dypere andrestemme* :tommelopp:

Skrevet

Tror den hoppende jenta må finne en annen "venn" på forumet....

Skrevet

:( ...har du hørt eller sett noe til han ute på de syv hav?

Skrevet

Hehe....disse tilfeldige mannfolkene vil jeg helst slippe når jeg skal sove altså... :lur:

:hoho: men akkurat Jon Blund er ikke farlig :ler::kose:

Så hyggelig å se ditt blide åsyn igjen Kristian! :blomst: Og jeg føler med deg altså! Tiden bare flyr avgårde, og man får rett og slett ikke tid til å hygge seg med forumvenner eller forumfamile.

Hyggelig at du er innom av og til da i hvert fall.

Thanks!! Ja, blir sånn periodevis dessverre :bond: klem:

Kristian! :hug:

Mia jo :hug: Hvordan er formen?

Det var jammen bra du kom da du gjorde. Både Hoppe og jeg var slitne av rumpedansen min

Godt å se deg igjen

Da må dere øve mer :jolie::ler::klemmer:

Tror den hoppende jenta må finne en annen "venn" på forumet....

Faithy da :pisk: en kan ikke finne seg nye søsken :jolie: man er stuck hele livet med de man har :regler::ler:

• Liker 1
Skrevet

Formen er bedre :klem: hvordan har du det da Kristian?

Skrevet

Faithy da. en kan ikke finne seg nye søsken. man er stuck hele livet med de man har

Heldigvis, i dette tilfellet! :jepp:
Skrevet

Puh! :daane: Jammen godt å se at det er liv i gutten. :klem1:

Skrevet

Husk å drikke nok vann i sommer, så vi slipper å se deg skrumpe inn, K! :goodbye:

Skrevet

Håper du vinner både hus og pengepremier så innbitt som du trener. :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...