Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pass på snabelen i vårværet sier nå jeg! :jepp:

snabel.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må man :ler:

(stakar lille elefantbabyen :sukk: )

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja det var et slemt bilde. Beklager. :(

-----

p.s. du må slutte å tøyse med Carlsen når han spiller, for nå mister han konsentrasjonen, bror.

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Broder`n, hvor i alle dager har du blitt av da? Er det fruentimmere på gang eller? :lur:

Skrevet

....har du brukket noe og ligger på sykehus i Mexiko? :(

Skrevet

...jeg er redd for at det bare er meg du blotter deg for, hihi...

Skrevet

...ehh...på vegne av min bror...må jeg vel si ja til det. :sjokkert:

Skrevet

:vinke::kose: på godtfolket :nigo:

Ingen snabelknuter, eller rosa-russe frisyrer her :ler: Ikke har jeg glemt noen heller, dagene bare flyr av sted og så er det aldri noen her når jeg først er innom :fnise: (kan være fordi jeg bare rekker sånne korte turer innom :lol: ) men håper alle har det bra :nigo:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Broooooren miiiin! :klem:

*ta løpefart og oppføre seg som en dobervalp som er lykkelig gjenforenet på fanget hans*

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Broooooren miiiin! :klem:

*ta løpefart og oppføre seg som en dobervalp som er lykkelig gjenforenet på fanget hans*

:klemmer::gave:

• Liker 1
Skrevet

*vifte lykkelig med hele rompa i rotering - er det et tyggebein du har med til meg mon tro?*

*huff det høres ikke bra ut, men gleden kan ikke stoppes, hihi...*

Skrevet

*vifte lykkelig med hele rompa i rotering - er det et tyggebein du har med til meg mon tro?*

*huff det høres ikke bra ut, men gleden kan ikke stoppes, hihi...*

:hoho: akkurat sånn som katter gjør jo :fnise: Det er en suuuuper sjelden hoppestokk :opplyser: Du kan hoppe fra Norge til Sverige i ett hopp, eller tre hopp til Frankrike :jepp:

• Liker 1
Skrevet

De nye syvmils-hoppe-støvlene mine kostet ikke det de kostet for ingenting. :nigo:

Skrevet

Kjempekoselig å se deg i alle fall, så får du seile videre i din opptatte verden. :goodbye: Jeg skal i seng for n`te gang, hehe....snart.

Skrevet

Kjempekoselig å se deg i alle fall, så får du seile videre i din opptatte verden. :goodbye: Jeg skal i seng for n`te gang, hehe....snart.

Hehe, takk :hug: ligemåde :) Men hvorfor hopper du så att og frem i senga? Ikke fått sovet ordentlig? :kose:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skal opp tidlig-tidlig i morgen og håper å stå opp noen timer før det igjen.

Da er det best å sove i god tid før midnatt syns jeg.

----

P.s du må ikke glemme rumpa til Guri oppi her.

Hun har gjort seg flid med dansen sin. :tommelopp:

Endret av Hoppetaujenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...