Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

God helg K-gutten! :klemmer:

pIxBv9L.jpg

:klem:

For et kult brett!

Carlsen vant turneringa, yiiiah! Så dere noe på sendingene på tv2 sportskanalen? Kult, men han Hammer holder jeg på å døøøøøøø av :daane:

Hehe...nei jeg tenkte i grunnen på hele den lille hoppende klumpen der.

Tilfeldigvis vet jeg at K drømmer om en helt annen type hund. En litt mere strømlinjeformet en.

dog-graphics-dobermann-092355.gif...en sånn en!

:strix:

Nååå...de er da søte er de ikke? Eller er de virkelig ikke, Guri? Er du redd for dem?

Hun er så pysete :jolie:

Hva Kristian? Bruker du sokker når du har sex??

Sjakksokker :jolie:

...men de er igjen veeeldig tunge når de kommer lykkelig byksende og insisterer på å ligge på fanget ditt.

En dobermann eller dame (ti-hi) er greiere å ha med å gjøre på det viset...og K`s hund er snill. Bare snill.

Frida er snill ja :5:

*sånn gjør forøvrig også Kristian når han kommer ut fra badet, nydusjet og blaut...han rister seg, uten håndkle og uten blygsel ...gjør sånn, hehehe...*

:fnise: så sant så sant

Ser det for meg!

Ikke gjør det da :ler:

Nå blir han sikkert kledelig rød når han en gang dukker opp. Jeg burde ikke ha avslørt interne hemmeligheter på det viset der, hehe....

Sorry, K - det var ikke meningen!

:rulle: du er tilgitt

Nyyyyyyy ballong på gang Kristian! Jeg veit at du ikke tør å bli med opp i kurven, men regner med at du fremdeles er klar for å være bakkemannskap?

Vi reiser imorgen klokka femten, pling pling - og jeg regner med at turen vil ta cirka 17 timer med mellomlanding i Doha!

Håper du blir med på turen!

Så kult!! Skal inn å sjekke den nu!

Jeg stiller alltid opp som bakkemanskap :Nikke: Men men, da må jeg jo fly? .redd:

Hmm... Ingen K i sikte. Da får jeg tenke ut noe lurere. *rope* "K, vil du ha litt hjemmelaget pepperkake-kjeks?" Kjeks-Kopi.png

:hoho: geeeeeenialt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, snille broren min. :)
Sjokolade til kaffen må til, for det blir man i godt humør av.

AE29E53B6E88C685CAD59B5C1134F_h498_w598_

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og den mørke sjokoladen får man enten god sangstemme av eller hår på bysten. Velg selv. :fnise: Jeg valgte det ene, hihi....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og den mørke sjokoladen får man enten god sangstemme av eller hår på bysten. Velg selv. :fnise: Jeg valgte det ene, hihi....

Da velger jeg god sangstemme :opplyser:

Jeg begynner av og til å nyse når jeg spiser mørk sjokolade :lol:

Gjør du? :rulle: Så humor!

Jeg er ikke pysete :jolie:

Sjokolade! :strix:

Men tar en lys, for jeg vil ikke ta sjansen på hår på brystet :rulle:

Josh, pyse pyse :ler:

:ler: har ikke du det fra før av da Frank? :arwen:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg fikk så lite av det på brøstet, så jeg går med løshår stikkende opp av blusen når jeg skal være litt ekstra fin. :jepp:

Blir ikke så ofte belemret med mannfolk som vil danse da...men det er helt ok, for jeg danser ikke så mye i offentligheten uansett. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rulle::pisk:

:ler:

Er det noe galt med hår på brystet også nå da...hæ? HÆ! :jolie:

Nei, men jeg trakter ikke etter det :jolie: Ingen av 300 gladiatorene har det :jolie:

Nei :lur:

:snurt:

Jeg fikk så lite av det på brøstet, så jeg går med løshår stikkende opp av blusen når jeg skal være litt ekstra fin. :jepp:

Blir ikke så ofte belemret med mannfolk som vil danse da...men det er helt ok, for jeg danser ikke så mye i offentligheten uansett. :nigo:

:skratte: skulle tro du fikk gå i fred da ja :ler:

God helg folkens!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...