Aldrisur Skrevet 24. januar 2014 #18401 Del Skrevet 24. januar 2014 Nei jeg skjønner jo det nå da.... Da hadde jo du vært det også....liksom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2014 #18402 Del Skrevet 24. januar 2014 Ja...å æ e itj det shø! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2014 #18403 Del Skrevet 24. januar 2014 Nei, bætterdø! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #18404 Del Skrevet 24. januar 2014 "Psf, du syns nok han er en kjekkas også" Næsj! Det gjør du det Han hadde sikkert lurt deg opp i stry på notime Her skjer det ikke så mye K. Og det er akkurat sånn jeg liker å ha det i hverdagen - "trygt og jevnt og alt på stell". Ha en god helg der du er. (Ble forresten overrasket over at du befinner deg i nærheten av "der de skal bygge nytt Ikea" - trodde du bodde opp i trøndelagen du også jeg! Det er jeg enig i Neinei, jeg befinner meg her "nede" trøndelagen er ikke jeg og søster fra Hihihi...neida, bror min er vel ikke trønder vel.... nope Nei, bætterdø! what? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2014 #18405 Del Skrevet 24. januar 2014 what? Forstår du ikke trønderspråket engang? (Og jeg klarer ikke å oversette det) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2014 #18406 Del Skrevet 24. januar 2014 Det gjør du det. Han hadde sikkert lurt deg opp i stry på notime Han hadde ikke klart å få lurt meg opp til fagre Stryn en gang. Jeg gjennomskuer alt han gjør, to minutter før han gjør dem. Jeg er ganske lur selv jeg skal jeg si deg. Forstår du ikke trønderspråket engang? *må innrømme at den satt litt langt inne for min del også den der* Hvor er Mia når man trenger henne? (eller andre tospråklige) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #18407 Del Skrevet 25. januar 2014 Forstår du ikke trønderspråket engang? (Og jeg klarer ikke å oversette det) Nei, jeg forstår null av det kanskje ikke rart jeg ikke forsto noe da Han hadde ikke klart å få lurt meg opp til fagre Stryn en gang. Jeg gjennomskuer alt han gjør, to minutter før han gjør dem. Jeg er ganske lur selv jeg skal jeg si deg. *må innrømme at den satt litt langt inne for min del også den der* Hvor er Mia når man trenger henne? (eller andre tospråklige) Tror jeg ikke noe på Han hadde viftet med sine blonde lokker og gitt deg et så hadde det vært gjort Ikke meningen at vi skal forstå sånne sære trønderord - vi må høre med Mia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. januar 2014 #18408 Del Skrevet 25. januar 2014 Æ si bættermæ! itj bætterdø. Det er et slags kraftuttrykk. No ska æ bættermæ ta mæ en karsk! Litt d samme som pinadø, jaggu osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2014 #18409 Del Skrevet 25. januar 2014 Han hadde viftet med sine blonde lokker og gitt deg et så hadde det vært gjort Altså; jeg har ikke noe i mot selve håret. Det er faktisk alltid klippet i en kort, velfrisert men vilter ryddighet...og jeg har ikke noe i mot det. Selv om han er underfundig glup, så sender han ikke ut voksen mannevibb til meg. Ikke på det viset, lissom. I de siste episodene skal han antagelig introduseres tilbake til dating-aktiviteter (og har ikke gjort slikt siden kona levde, stakkars) men han virker jo som at han er fra en annen planet på sjekkingens triks. Der er han ikke finurlig. Nope! Han er ikke helt min kopp te, selv om jeg liker mentale kapasiteter ganske godt. Går de i tillegg sine egne, vakre, sære veier...da kan jeg lettere like det ja. Hmm... Æ si bættermæ! itj bætterdø. Det er et slags kraftuttrykk. No ska æ bættermæ ta mæ en karsk! Litt d samme som pinadø, jaggu osv. Ååå...dette gjorde godt gitt. Det er omtrent som å finne en los igjennom bråttsjøer og orkaner, langt ute på havet et sted. Mia er god å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #18410 Del Skrevet 25. januar 2014 Æ si bættermæ! itj bætterdø. Det er et slags kraftuttrykk. No ska æ bættermæ ta mæ en karsk! Litt d samme som pinadø, jaggu osv. aha, takk for oppklaringen Altså; jeg har ikke noe i mot selve håret. Det er faktisk alltid klippet i en kort, velfrisert men vilter ryddighet...og jeg har ikke noe i mot det. Selv om han er underfundig glup, så sender han ikke ut voksen mannevibb til meg. Ikke på det viset, lissom. I de siste episodene skal han antagelig introduseres tilbake til dating-aktiviteter (og har ikke gjort slikt siden kona levde, stakkars) men han virker jo som at han er fra en annen planet på sjekkingens triks. Der er han ikke finurlig. Nope! Han er ikke helt min kopp te, selv om jeg liker mentale kapasiteter ganske godt. Går de i tillegg sine egne, vakre, sære veier...da kan jeg lettere like det ja. Hmm... Ååå...dette gjorde godt gitt. Det er omtrent som å finne en los igjennom bråttsjøer og orkaner, langt ute på havet et sted. Mia er god å ha! Hmmm, du må ikke være så kresen søster Jeg trodde han var en storsjarmør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2014 #18411 Del Skrevet 25. januar 2014 Han er visst det har jeg forstått. Jeg er ikke kresen, men kvalitetsbevisst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #18412 Del Skrevet 25. januar 2014 Han er visst det har jeg forstått. Jeg er ikke kresen, men kvalitetsbevisst. det er bra det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2014 #18413 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Kan jo ikke komme trekkende med hvem og hva som helst heller når han skal presenteres og godkjennes av brutter`n. Sjakkunnskaper kommer godt med, hehe.... Der var faktisk Patrick Jane veldig god. Hmm... Endret 25. januar 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #18414 Del Skrevet 25. januar 2014 Kan jo ikke komme trekkende med hvem og hva som helst heller når han skal presenteres og godkjennes av brutter`n. Sjakkunnskaper kommer godt med, hehe.... Der var faktisk Patrick Jane veldig god. Hmm... Så sant så sant Han må kunne sjakk ja - men han kan ikke være flinkere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2014 #18415 Del Skrevet 25. januar 2014 Da skal du være glad for at jeg forskåner deg fra å møte Herr Jane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. januar 2014 #18416 Del Skrevet 25. januar 2014 Dere: Meg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #18417 Del Skrevet 25. januar 2014 Da skal du være glad for at jeg forskåner deg fra å møte Herr Jane. skulle knust han Dere: Meg: Søskensnakk Du gjør da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. januar 2014 #18418 Del Skrevet 25. januar 2014 Ser på Gruffalo på BarneTV! En veldig spennende og skummelnifs historie om den snille Gruffaloen som er redd for den fæle musa! Altfor skummelt for deg min venn. Er barnevakt denne helgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2014 #18419 Del Skrevet 25. januar 2014 Hihihi...du setter han på plass her ser jeg. lol 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #18420 Del Skrevet 25. januar 2014 Ser på Gruffalo på BarneTV! En veldig spennende og skummelnifs historie om den snille Gruffaloen som er redd for den fæle musa! Altfor skummelt for deg min venn. Er barnevakt denne helgen. aha den har jeg ikke sett! Ja, det tviler jeg ikke et sekund på at den er Oki, barnevakt kan vel være koslig å være det? Jeg skulle i blant ønske at jeg også hadde barnevakt, men det hadde vel blitt kalt noe annet nå når jeg er "voksen" ? Hihihi...du setter han på plass her ser jeg. lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå