Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DER er du jo! :goodbye: Hvordan har dagen din vært brorsan?

:klem: Dagen har vært oki den :nigo: Jeg må ha meg ny pc men :snurt: Ellers har jeg planer om å prøve å trene bort strekken jeg har i ryggen :P Der da? Er det Games of throne i dag? eller var det onsdag? :klo: torsdag? :klo: Du har gjort i dag da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag skulle jeg mene? Jeg har gjort "mine vanlige greier" :lur: og bakt brød. Nå står seing på serie for tur...og snart smaking på nytt ferskt grovbrød, selv om jeg egentlig spiste middag for ikke så lenge siden...men må man, så må man. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag skulle jeg mene? Jeg har gjort "mine vanlige greier" :lur: og bakt brød. Nå står seing på serie for tur...og snart smaking på nytt ferskt grovbrød, selv om jeg egentlig spiste middag for ikke så lenge siden...men må man, så må man. :jepp:

Torsdag var det ja :jepp: Nice, sleng gjerne over en skive til meg :pls: Hvilken serie da? :popcorn:

Seff, mat må en ha :jolie:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare The Mentalist her. Oppdaget at det var mange episoder jeg ikke hadde fått med meg, så da må man gå litt systematisk til verks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare The Mentalist her. Oppdaget at det var mange episoder jeg ikke hadde fått med meg, så da må man gå litt systematisk til verks. :)

Oki, cool. Virker fin den serien :jepp: Fikk med meg at du likte han blonde også :pisk::ler:

Nei, nå må jeg :trene: bort strekken min hehe! Kos deg videre søs :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring med lille strekken sin. :jepp: ...og "han blonde" liker jeg p.g.a. sin mentale finurlighet. Ikke`no annet. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart han får strekk? :hoho:

qzA8E0a.jpg

Neida Kristian, han heter jo Frank han her! lol :skratte::skratte:

:blomst: Håper alt står bra til i rosaverdenen. :hug:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg også hørt. Og ørene. Det er ikke for ingenting at enkelte eldre herrer er fascinerende å se på i alderdommen.

Kanskje de misforstår interessen, men det er nese, ører og en halv meter øre og øyenbrynshår som er litt hypnotiserende å se på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring med lille strekken sin. ...og "han blonde" liker jeg p.g.a. sin mentale finurlighet. Ikke`no annet.

Den er bra igjen nå :nigo: Psf, du syns nok han er en kjekkas også :jolie:

Fikk du trent bort strekken?

:jepp:

Så klarte jeg å kjøre stående bicepscurl 55 kg med rett stang :jolie: *flexe* :ler:

Ikke rart han får strekk? :hoho:

qzA8E0a.jpg

Neida Kristian, han heter jo Frank han her! lol

:blomst: Håper alt står bra til i rosaverdenen.

:hoho: :hoho: GENIALT!!

i rosaverden går det okidoki :klem: litt styr, men ellers bra :) hos deg da? Hva skjer på din kant :popcorn:

Hihi...det der gjorde han stadig vekk da han var barn også. Nesa var mindre da.

:hoho::rulle:

Nesa stopper visst aldri å vokse har jeg hørt.

Ikke? Den stopper vel å vokse når en er rundt 18 :fnise:

Det har jeg også hørt. Og ørene. Det er ikke for ingenting at enkelte eldre herrer er fascinerende å se på i alderdommen.

Kanskje de misforstår interessen, men det er nese, ører og en halv meter øre og øyenbrynshår som er litt hypnotiserende å se på.

:rulle: sånn blir ikke K som gammel :nei:

Frank ja

God morgen

Frank ja :sjokk::fnise: takk for kaffen !

God helg alle sammen :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ikke så mye K. Og det er akkurat sånn jeg liker å ha det i hverdagen - "trygt og jevnt og alt på stell". :klem1:

Ha en god helg der du er. :klemmer: (Ble forresten overrasket over at du befinner deg i nærheten av "der de skal bygge nytt Ikea" - trodde du bodde opp i trøndelagen du også jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...