Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For folk som er åtti år uti familien, er du sikkert en fin unge ennå du. ;)

:ler: det er sant! K er jo barnslig og ser ung ut også :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...jo det har jeg da, bortsett fra for lite søvn. :) Har bakt nytt brød i dag og hatt byggrynsgrøt til middag.

...og undere over alle undere: det har vært sol i dag! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...jo det har jeg da, bortsett fra for lite søvn. :) Har bakt nytt brød i dag og hatt byggrynsgrøt til middag.

...og undere over alle undere: det har vært sol i dag! :rodmer:

Så du skrev det med rot med døgnet ja :kose: Ah, nybakt brød hørtes godt ut :sikle: Sol? :sjokk: Det har det ikke vært her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp. Svak sol, men den er oppe i ganske mange timer, selv om den går lavt på himmelen. Nyter den nå jeg, før den blir for varm utover mot sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Svak sol, men den er oppe i ganske mange timer, selv om den går lavt på himmelen. Nyter den nå jeg, før den blir for varm utover mot sommeren.

Smart :5:

Hvor har aldrisur gjort av seg i dag :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt. Hun benytter sikkert dagen til sosialt samvær ett eller annet sted. :)

:jepp: andre får ha glede av henne i blant de også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Hun er en skikkelig solstråle er hun! :klem:

Det er hun :jepp: Mia også, men hun er vel flink jente og er på jobb tenker jeg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hun er også en sånn en søt, snill og flink en. Håper hun har blitt frisk. :jepp:

Jepp! ja, vi får krysee fingrene for det :jepp:

Nei, nå må jeg ta fatt på dagens arbeidsoppgaver - rydde vaskemaskinen og lese sjakk :ler: Ha en fin søndag videre fine storesøster :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg også. Jeg skal samtale videre med Patrick...han sitter der borte og venter på meg. :goodbye: Les pent! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha-ha, :hoho: dere er noen ordentlige søtinger! (Veldig søtt søskenpar) :yvonne:

Millimani og Hoppe: Jeg vet ikke hvor jeg fant filmsnutten av Big-K. når han rømmer fra rommet sitt! :omg:

Jeg har vært på skøytebanen i dag og frisket opp gamle kunster! :danser: Det var en kald (-11.5 grader), men samtidig ganske varm (svett) fornøyelse må si. :strix:

Snart er det åndenes makt. :sjokkbla: Bare reprise altså. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå...min heltinne! Både en tøffing som ser Åndenes makt på strak arm og isprinsesse på en gang! Ikke sant hun er tøff, bror? :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så søte dere er mot meg Kristian og Hoppe :hug:

jeg har to slike Frihetsgudinner Kristian. gi meg adressen din så skal du få en.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...